haluaisin työllistää itseni pitkä työttömyyden jälkeen?

Grilli pystyy

Olen n 53 vuotias mies ja olen ollut pitkään työttömänä, haluaisin perustaa yrityksen ja työllistää itseni ja päästä näin pois TE keskuksesta, en vain tiedä mitä rupeaisin yrittämään kun joka alalla näkyy menevä aika kehnosti? Minua kiinnostaisi jokin ruokaan liittyvä yritys ja ruokaahan on ihmisen aina ostettava oli lama tai nousukausi. Kiinnostaisi jokin pieni yritys jota pystyisin yksin pyörittämään, jokin katukeittiö tms sellainen mistä pikaruokaa saisi aamuvarhaiseen asti esim vkloppuisin.

4

146

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yrittäjyys kunniaan

En tiedä missäpäin asut, mutta ainakin Helsingissä on alkanut näkyä erilaisia "autokioskeja". Niistä myydään mm. kahvia, jäätelöä, tacoja ja hodareita. Sellainenhan olisi hyvä, kun voi vaihtaa liiketilan paikkaa kysynnän mukaan. Kannattaisi miettiä joku oma jippo siihen, ettei ole perusgrilli vaan tarjoaa jotain spesiaalia. Tiedän, että ainakin täälläpäin moni kaipaa luomugrilliä tai sellaista ettei ruoka ole täysin roskaa. Tsemppiä ideankehittelyyn!

• Grilli pystyyn

Juuri tuo liikkuva malli olisi kaikkein kätevin juttu ja silloin voi mennä asiakkaiden luokse ravintoloiden yms tapahtumien lähelle, tuota minä olen pitkään suunnitellut ja auto saisi olla jokin erikoinen paku, vanha tai rakennnettu erikoisauto yms

• kdkckckkckck

Nopea terveellinen välipala (ei lepäpohjainen, ei salaatti koska se on hidas syödä) Jos sen keksit olet miljonääri pian.

• panttiraha

Siihen myyntivaunuun vielä pullonpalautusautomaatti joka vähentää panttien hinnan ostoista, niin menestys on taattu. Mainostat vielä, että maksuvälineenä raha tai tyhjät panttipullot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2733
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2674
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1490
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1247
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1207
    Aihe