Olen n 53 vuotias mies ja olen ollut pitkään työttömänä, haluaisin perustaa yrityksen ja työllistää itseni ja päästä näin pois TE keskuksesta, en vain tiedä mitä rupeaisin yrittämään kun joka alalla näkyy menevä aika kehnosti? Minua kiinnostaisi jokin ruokaan liittyvä yritys ja ruokaahan on ihmisen aina ostettava oli lama tai nousukausi. Kiinnostaisi jokin pieni yritys jota pystyisin yksin pyörittämään, jokin katukeittiö tms sellainen mistä pikaruokaa saisi aamuvarhaiseen asti esim vkloppuisin.
haluaisin työllistää itseni pitkä työttömyyden jälkeen?
4
139
Vastaukset
- Yrittäjyys kunniaan
En tiedä missäpäin asut, mutta ainakin Helsingissä on alkanut näkyä erilaisia "autokioskeja". Niistä myydään mm. kahvia, jäätelöä, tacoja ja hodareita. Sellainenhan olisi hyvä, kun voi vaihtaa liiketilan paikkaa kysynnän mukaan. Kannattaisi miettiä joku oma jippo siihen, ettei ole perusgrilli vaan tarjoaa jotain spesiaalia. Tiedän, että ainakin täälläpäin moni kaipaa luomugrilliä tai sellaista ettei ruoka ole täysin roskaa. Tsemppiä ideankehittelyyn!
- Grilli pystyyn
Juuri tuo liikkuva malli olisi kaikkein kätevin juttu ja silloin voi mennä asiakkaiden luokse ravintoloiden yms tapahtumien lähelle, tuota minä olen pitkään suunnitellut ja auto saisi olla jokin erikoinen paku, vanha tai rakennnettu erikoisauto yms
- kdkckckkckck
Nopea terveellinen välipala (ei lepäpohjainen, ei salaatti koska se on hidas syödä) Jos sen keksit olet miljonääri pian.
- panttiraha
Siihen myyntivaunuun vielä pullonpalautusautomaatti joka vähentää panttien hinnan ostoista, niin menestys on taattu. Mainostat vielä, että maksuvälineenä raha tai tyhjät panttipullot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873836
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m891781Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281492- 1651352
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut231148Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2031087Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?931061- 361047
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1251004Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell184902