eli tuli aikoinaan ostettua muutamia noiden kyseisten maiden 2 euron juhlarahoja omissa koteloissaan.nyt olisin kiinnostunut myymään kyseiset kolikot jotka ovat:
vatikaani 2012
san marino 2010,2011,2012
jos jollain on kiinnostusta ostaa nämä vaikka sijoitus kohteeksi niin ottakaa yhteyttä tarjouksen kanssa täällä tai sähköpostiini [email protected]
vatikaanin ja san marinon 2 euron juhlarahat.
1
150
Vastaukset
- mummelimummo
Paljon on kaikenlaisia rahojakin myynnissä eri kirpputoreilla. Se voi olla yksityisen myyjän tai 'jobbarin' marginaaliverotettua tai välityskauppaa, no kauppaa enyway. Löydät varmasti paikan myydä kamojasi vaikka kirppisinfoista jne., joskin rahakaupat ovat myös varteenotettava vaihtoehto, mutta jos olet itse kauppamiehiä, niin haluat vähän paremman hinnan ja siinä se haaste vasta tulee. Paljon on tavaraa, mutta myynnistä pitää maksaa tai tehdä se itse, mikä vaatii aikaa, suhteita, asiakkaita, paikan, jossa näytät tavaraa asiakkaille jne., tai jos joku huomaa ilmoituksen netissä jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192715Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701121Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2151119- 401035
- 61001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38951- 36926
- 47904
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123873Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36837