olenko ainoa nainen joka pystyy laukeamaan oikeesti alle 5min

weirdo1

niin onko muita ? ja pystyn parin minuutin jälkeen heti uudestaan

25

934

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet ei ihan, mutta silti koht.harvaa tyyppiä. Olen aina halunnut tutustua tällaiseen naiseen. Kiinnostaako Sinua?

      • nautiskelia

        No et todellakaan ole. Minä pystyn kans ja ei mee viittä minsaa useinkaan.


      • nautiskelia kirjoitti:

        No et todellakaan ole. Minä pystyn kans ja ei mee viittä minsaa useinkaan.

        Hei Nautiskelija! Nautitaanko yhdessä! Laita privaattiviesti ja sovitaan.... Olen aina halunut sellaista naista joka saa herkästi ja monta peräkkäin.


    • heti uudestaan

      Olet harvinaisempaa onnekasta lajia. Jotkut pystyy ns. sarjaorkkuhin, useampia nopeasti peräkkäin.
      Orkkujen saaminen on suurelta osaltaan oppimisasia. Yhdynnässä peräkkäisiin orkkuihin tarvitaan myös miehen osaamista.

      • nautiskelia

        Oon joskus miettinyt ,että onko sillä merkitystä kun itse oon saanut eka orkkuni vahingossa hinkatessa olin silloin tosi nuori ,enkä edes tiennyt mistä kyse. Muistan vaan että silloin tuntu et on jotain kielletyyy koska kukaan ei ollut puhunut asiasta. Tein tietty salaa ja kun kasvoin sit vasta tajusin ,että mistä kyse. Täälläkin on jopa viiskymppisiä jotka ei oo saanut ees itsetehtynä.


      • nautiskelia kirjoitti:

        Oon joskus miettinyt ,että onko sillä merkitystä kun itse oon saanut eka orkkuni vahingossa hinkatessa olin silloin tosi nuori ,enkä edes tiennyt mistä kyse. Muistan vaan että silloin tuntu et on jotain kielletyyy koska kukaan ei ollut puhunut asiasta. Tein tietty salaa ja kun kasvoin sit vasta tajusin ,että mistä kyse. Täälläkin on jopa viiskymppisiä jotka ei oo saanut ees itsetehtynä.

        Niinpä. Ja jaettu orkku on monenkertainen :) Kiinnostaako sua?


      • nautiskelia
        drilliand kirjoitti:

        Niinpä. Ja jaettu orkku on monenkertainen :) Kiinnostaako sua?

        On ihan parasta kun molemmat saa lopuks yhtaikaa. On vähän hankalaa kun oon suhteessa.


      • heti uudestaan
        nautiskelia kirjoitti:

        Oon joskus miettinyt ,että onko sillä merkitystä kun itse oon saanut eka orkkuni vahingossa hinkatessa olin silloin tosi nuori ,enkä edes tiennyt mistä kyse. Muistan vaan että silloin tuntu et on jotain kielletyyy koska kukaan ei ollut puhunut asiasta. Tein tietty salaa ja kun kasvoin sit vasta tajusin ,että mistä kyse. Täälläkin on jopa viiskymppisiä jotka ei oo saanut ees itsetehtynä.

        ”… onko sillä merkitystä kun itse oon saanut eka orkkuni vahingossa hinkatessa olin silloin tosi nuori ,enkä edes tiennyt mistä kyse”
        Ei kai tuolla ”vahingossa” sinänsä ole merkitystä, lienee varsin tavallista. Oppimisen kannalta ei ole suurta merkitystä oppiiko vahingossa vai halusta.
        Tuo ”kielletty” saattoi lisätä kiinnostustasi asiaa kohtaan. Salaa tekeminen tietysti helpottaa nautiskeluun heittäytymistä kun ei ole yleisöä näkemässä.
        Saatko erilaisen orkun jos teet sen salaa?


      • nautiskelia kirjoitti:

        On ihan parasta kun molemmat saa lopuks yhtaikaa. On vähän hankalaa kun oon suhteessa.

        No onhan poikkeus tekee säännön ;)


      • nautiskelia
        heti uudestaan kirjoitti:

        ”… onko sillä merkitystä kun itse oon saanut eka orkkuni vahingossa hinkatessa olin silloin tosi nuori ,enkä edes tiennyt mistä kyse”
        Ei kai tuolla ”vahingossa” sinänsä ole merkitystä, lienee varsin tavallista. Oppimisen kannalta ei ole suurta merkitystä oppiiko vahingossa vai halusta.
        Tuo ”kielletty” saattoi lisätä kiinnostustasi asiaa kohtaan. Salaa tekeminen tietysti helpottaa nautiskeluun heittäytymistä kun ei ole yleisöä näkemässä.
        Saatko erilaisen orkun jos teet sen salaa?

        No sellaista koin pitkään, ettei saisi tehdä ja aina päätin että nyt oli viimeinen kerta. Ja en kyllä vieläkään oikein pysty sitä kenenkään nähden tekemään. No sitten kun sain eka orkkuni miehen kanssa se oli jotain mieletöntä ja aattelin että ei tarvi enää sitten tehdä itse koskaan. No ei se nyt sitten niinkään mennyt no enää ei kuitenkaan tuu syyllinen olo sen jälkeen.


      • nautiskelia
        nautiskelia kirjoitti:

        No sellaista koin pitkään, ettei saisi tehdä ja aina päätin että nyt oli viimeinen kerta. Ja en kyllä vieläkään oikein pysty sitä kenenkään nähden tekemään. No sitten kun sain eka orkkuni miehen kanssa se oli jotain mieletöntä ja aattelin että ei tarvi enää sitten tehdä itse koskaan. No ei se nyt sitten niinkään mennyt no enää ei kuitenkaan tuu syyllinen olo sen jälkeen.

        No tohon että saanko erilaisen ,ni en mielestäni. Tottakai sekin vaihtelee välillä tulee melko laimea joskus taas todella vparaskas. Mikään ei kuitenkaan oo yhtä hyvää kun saada niitä miehen kanssa.


      • heti uudestaan
        nautiskelia kirjoitti:

        No tohon että saanko erilaisen ,ni en mielestäni. Tottakai sekin vaihtelee välillä tulee melko laimea joskus taas todella vparaskas. Mikään ei kuitenkaan oo yhtä hyvää kun saada niitä miehen kanssa.

        Mun vaki sanoo, että omin käsin tehty orkku on täysin erilainen, ei niissä ole mitään samaa.
        Pyysin häntä joskus näyttämään ja lupasikin, mutta eipä vaan näytä vaan sanoo, että joskus myöhemmin. Onko siinä omatekoisessa jotakin jota ei voi/halua näyttää miehelle?


      • nautiskelia
        heti uudestaan kirjoitti:

        Mun vaki sanoo, että omin käsin tehty orkku on täysin erilainen, ei niissä ole mitään samaa.
        Pyysin häntä joskus näyttämään ja lupasikin, mutta eipä vaan näytä vaan sanoo, että joskus myöhemmin. Onko siinä omatekoisessa jotakin jota ei voi/halua näyttää miehelle?

        No mun mielestä ei se orgasmi sinänsä eroa minusta paljoakaan on itse tuotettu tai mieheltä saatu. Ero tulee lähinnä siitä ,kun saa jakaa sen toisen kanssa ja pitää hyvänä tuntee toisen vartalon. Eli mielestäni pystyn laukeamaan helposti itse ,mutta jotain jää puuttumaan kun itsekseen hommalee.


      • nautiskelia
        heti uudestaan kirjoitti:

        Mun vaki sanoo, että omin käsin tehty orkku on täysin erilainen, ei niissä ole mitään samaa.
        Pyysin häntä joskus näyttämään ja lupasikin, mutta eipä vaan näytä vaan sanoo, että joskus myöhemmin. Onko siinä omatekoisessa jotakin jota ei voi/halua näyttää miehelle?

        No mun mielestä ei se orgasmi sinänsä eroa minusta paljoakaan on itse tuotettu tai mieheltä saatu. Ero tulee lähinnä siitä ,kun saa jakaa sen toisen kanssa ja pitää hyvänä tuntee toisen vartalon. Eli mielestäni pystyn laukeamaan helposti itse ,mutta jotain jää puuttumaan kun itsekseen hommalee.


    • Kivaa oli

      Mun ex sai alle minuutissa ja siitä eteenpäin minuutin välein. Aika upeata. Kesti 6-7 ennen kuin rauhoittui eikä pystynyt enempään.

      • orgasminainen66

        Kaikkein parasta on, kun saa tajunnan räjäyttävän orgasmin, joka kulkee alapäästä leukaperiin asti jaa saa kiljumaan nautinnosta ja väristykset tuntuvat vielä usean minuutin sen jälkeen. Ah niin nautinnollista ja tulee raukea olo :D
        Se vaatii miheltä naisen käsittelytaitoa..


    • luonnonoikku?

      Täällä onnellinen toinen luonnonoikku. Tosin, mieheni osaa "pommittaa" minulle orgasmin toisensa perään ihan ilman taukoja joko penetroimalla tai ihan vaan hyväilemällä heti yhdynnän jälkeen. Hän saa minut myös ejakuloimaan penetroimalla tai dildolla niin halutessaan.

      Eikö olekin kivaa, kun seksi on oikeasti kivaa ja nautinnollista.

      • sekin vielä

        Mä saan aika hitaasti enkä kovin montaa. En silti menis väittämään, ettei seksi olis oikeasti kivaa ja nautinnollista. Luuletko jotenkin, ettei se minun kaltaisestani tunnu niin hyvältä?


    • panopukki1

      Exäni sai oikeastaan yhtä jatkuvaa orgasmia 2-3 minuuttia putkeen. Aloitin yleensä sormettamalla tai nuolemalla ja sitten pukille. Hän myös ejakuloi tällaisessa orkussa voimakkaasti, niin arvatkaa oliko sotkua. Välillä vaati minultakin nuollessa malttia kun tuli silmille. Ei tällaista ilotulitusta joka kerta ollut, mutta joka viikko kumminkin ja useammankin kuin kerran viikossa. Paneskeltiin siinä 4-7 krt viikossa.
      En ole toista tavannut koskaan joka riehuisi näin kuin hän. Nyksä tärisee holtittomasti saadessaan, eikä ejakuloi.

    • Tyytyväinen mies

      Mun vaimo ei laukea koskaan yhdynnässä,mutta nuolemalla saan hänet tulemaan sekunneissa,en tosin ole kellottanut koskaan,mutta pari lipaisua riittää,lisäksi hän pystyy saamaan kymmenenkin orgasmia peräkkäin,hyvin lyhyessä ajassa.

    • Orkun tuottaja

      Olet ihana nainen. Joskus nuorena kun oli rakastumisia, nainen sai orkun heti, syke pillussa alkoi kun pani vain sisään.
      Mut nyt pitempiaikaisessa suhteessa, ei niin sitte millään. Ei oo kyse fyysisestä kiihotukseta, vaan siitä ikävästä arjesta. Kuka säikäyttäsi naiseni nauttimaan.
      Sinä orgasmi herkkä nainen, elätkö fantasioissa, vai mikä on sun juttus. Eli miksi saat orkun niin helposti?

      • nautiskelia

        No en oikeastaan tiedä tohon vastausta ,oon aina ollut hyvin seksuaalinen. Kiihotun todella nopeasti ja ilman kosketusta pelkkä tietoisuus seksistä saa mut märäksi. En tiedä ,mutta minulla on hyvin herkät paikat. Mua ei voi esim.millään hieromasauvoilla kiihottaa klitoriksesta vaan tuntuu pahalta. Pelkkä kevyt hyväily saa mut laukeamaan. Sauvassa en käytä patterit vaan käytän ilman. Usein miehen sisään työntyminen saa aikaan ekan orkun.


    • BlackMagicWoman

      no et varmasti ole. Orgsmien määrä on aivan siitä kiinni, miten rentoutuneeksi ja rauhaisaksi seksin harrastuksen tilanne on pystytty järjeståämään ja kuinka suuri luottamus on kumppaniin. Kun kaikki on kohdallaan, on rakastelu yhtä ilotulitusta.

    • ET OLE AINUT

      Minulla samanlainen nautinto aviomieheni kanssa silloin kun rakastellaan voin saada montakin orgasmia peräkkäin ja mieheni saa yleensä kaksi siemensyöksyä.

    • pirjo 79

      IHAN varmana saan ennen kun mies laukeaa. Jos tarpeeksi panettaa, melkein heti kun alkuun vain päästään.

      Enkä osannut aina. Aika paljon riippuu asennoista ja tekniikasta :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      101
      1912
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1397
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1238
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1167
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      65
      1148
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      994
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      980
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      778
    Aihe