Pyhä Järjestys16.11.2014 18:070 SULJE
Tekin nimimerkki "Netpunk" olette profeetta Muhammadin ja samalla Koraanin ilmoittaman elämänjärjestelmän, Aabrahamin uskonelämän, Islamin, alainen.
Jos eivät Jumalan Pyhän Järjestyksen palauttajat tule Kristuksen Venäjältä (Russia) - joka on sekä ns. kristillinen että islamilainen järjestys - he tulevat islamilaiselta vyöhykkeeltä profeetta Muhammadin Kaikkivaltiaalta saamalla auktoriteetilla ja ovat jo tulossa. Eivätkä he epäuskoisia ja teeskentelijöitä tottele.
Silloin myös muodostetaan ne Jumalan omien yhteisöt ja he saavat elää heille säädettyä, siunattua elämää kenenkään estämättä.
OTA TÄMÄ VIESTI VAKAVASTI - tärkeä havainto
28
260
Vastaukset
En minä tuon Pyhän järjestyksen juttuja uhkauksena ota. Tyyppi on vain tyypillinen poskisolisti, jolta argumentien puutteessa lipsahtelee kömpelöitä väkivaltafantasioita.
- Suomalaisille
Mitä sinusta? Vaikka on sinulle osoitettu, koskee kaikkia Suomalaisia.
Uhkaus tulee islamisteilta. Lue teksti uudelleen.
Mitä on isis ja koraanin ohjeet? - Lightway
Isis lienee Usan oma luomus kuten Al Gaidakin.
- Ei huono
Niinpä tietysti. Usa taistelee Usaa vastaan.
Etkö parempaa keksinyt?
Miksi ne viisaat ja hurskaat muslimit suostuu sitten moiseen keksintöön?
Lue koraanin opetuksia, niin ymmärrät, mistä on kysymys. - ---
Ei kukaan ota vakavasti mitään mitä tällä pellepalstalla höpötetään.
- Ei tarvitsekaan..
Mutta kun kuuluu jo yleissivistykseen pysyä kartalla ja uskoa totuutta, ottaa selvää asioista itse.
Mitä maailmalla tapahtuu?
Mitä niistä tapahtumista voi oppia?
Mitä islamistit tekee, kuinka toimii?
Missä maassa ei ole vielä valloitus toiminut?
Todellakin, ottakaa vakavasti, sillä tietoa muslimien aikeista on ollut tälläkin palstalla.
Aivan sama kuka mitä uskoo, sillä tietoa on tullut nyt ja sitä saa jokainen itse arvioida tykönään.- ---
Tieto ja tällainen sekoilupalsta ovat kaksi eri asiaa. Tietoa kyllä saa asiallisistakin lähteistä ihan tarpeeksi. Tämä palsta vain ei kuulu niihin.
- Trolli ulos
Poistu takaviistoon sitten.
Et sallisi ateistina uskoville valinnan vapautta palstan aiheenmukaiseti.- ---
Höpsistä. Olet hokenut tuota samaa vuosia eikä se ole ennenkään keneenkään mitenkään vaikuttanut, huvittuneisuutta lukuunottamatta. Olet ehkä vähiten vakavastiotettava nettihahmo ikinä.
- Lightway
Jos ei ole kuullut ns.mustista projekteista, joihin Usan verovaroja menee vuosittain miljardettain, on vaikea ymmärtää, mitä maailmalla tapahtuu. Rahan mahti maailmaa ohjaa ja vie ihmiset pois omasta ( Jumalyhteydestään) keskuksestaan. Maailman sodissakin samat tahot ovat rahoittaneet molempia sotivia osapuolia, jotta kuolleita ja haavoittuneita tulisi mahdollisimman paljon.
- Ota vakavasti
Herra auta häntä nyt.
Aloitus kertoo koraanin eksyttäjästä.
Älä hyvä ihminen sitä soopaasi nyt sotke enää.
Asia on tässä. (uhkaus)
'Jos eivät Jumalan Pyhän Järjestyksen palauttajat tule Kristuksen Venäjältä (Russia) - joka on sekä ns. kristillinen että islamilainen järjestys - he tulevat islamilaiselta vyöhykkeeltä profeetta Muhammadin Kaikkivaltiaalta saamalla auktoriteetilla ja ovat jo tulossa. Eivätkä he epäuskoisia ja teeskentelijöitä tottele.
Silloin myös muodostetaan ne Jumalan omien yhteisöt ja he saavat elää heille säädettyä, siunattua elämää kenenkään estämättä.' - klpo
Oikea pyhä järjestys!
Raamattu Apostoli Paavalin Galattaiskirje 1. lukua:
1 luku
"Apostoli toivottaa Galatian seurakunnille Jumalan armoa ja rauhaa 1 – 5, ihmettelee heidän pikaista luopumistaan Kristuksen evankeliumista, sanoo sen vääristelijäin olevan kirouksen alaisia 6 – 10 ja osoittaa, ettei hän ole saanut saarnaamaansa evankeliumia ihmisiltä, vaan Jeesuksen Kristuksen hänelle antaman ilmestyksen kautta 11 – 24.
1 Paavali, apostoli, virkansa saanut, ei ihmisiltä eikä ihmisen kautta, vaan Jeesuksen Kristuksen kautta ja Isän Jumalan, joka on hänet kuolleista herättänyt,
2 ja kaikki veljet, jotka ovat minun kanssani, Galatian seurakunnille.
3 Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta,
4 joka antoi itsensä alttiiksi meidän syntiemme tähden, pelastaaksensa meidät nykyisestä pahasta maailmanajasta meidän Jumalamme ja Isämme tahdon mukaan!
5 Hänen olkoon kunnia aina ja iankaikkisesti! Amen.
6 Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännytte hänestä, joka on kutsunut teidät Kristuksen armossa, pois toisenlaiseen evankeliumiin,
7 joka kuitenkaan ei ole mikään toinen; on vain eräitä, jotka hämmentävät teitä ja tahtovat vääristellä Kristuksen evankeliumin.
8 Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
9 Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu.
10 Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija.
11 Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista;
12 enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut!" - Pyhä järjestys
17.11.2014
Tämän kurinpalauttamisen voi päätellä ilman minkäänlaisia uhkauksiakin jo Jumalan Pyhästä Sanasta ja Laista sekä tapahtumien kulkua ennakoivasti seuraten.
Tämä monella nimimerkillä esiintyvä taho on hyvin harjaantunut ikävänpuoleisessa taidossa, nimittäin perusteettomassa panettelussa ja syyttelyssä, joka ei hänelle siunauksia eikä lupaavaa tulevaisuutta suo.
Hän esiintyy myös tällä foorumilla ns. uskovana, mutta silti hakee ystävyyttä ja liittolaisuutta jopa sellaisten uskottomien kanssa, jotka ilmoittavat pilkkaavansa tahallaan Luojaa ja Kristusta, vieläpä monilla nimilläkin.
Mutta juuri niinhän Jumalan Sanan ja Lain vastainen EU:n Lissabonin sopimus ilmoittaa, että ns. uskovat ja ateistit kuuluvat tähän samaan yhteisöön eikä heitä saa asettaa eriarvoiseen asemaan toistensa suhteen, joten kiltisti noudatetaan väärämielisten ohjausta Kaikkivaltias unohtaen.
Teeskentelijä ja tahallinen Jumalan pilkkaaja - kuinka nätisti he lyövätkään käsiään yhteen.
"Älä liiku panettelijana kansasi keskellä äläkä vaani lähimmäisesi verta. Minä olen JHVH." (3.Ms.19:16)
Daavidin virsi.
"JHVH, kuka saa vierailla sinun majassasi, kuka asua sinun pyhällä vuorellasi?
Se, joka vaeltaa nuhteettomasti, joka tekee vanhurskauden ja puhuu sydämessänsä totuutta;
joka ei panettele kielellänsä, joka ei tee toiselle pahaa eikä saata lähimmäistään häväistyksen alaiseksi;
joka halveksuu hylkiötä (Jumalan hylännyttä), mutta kunnioittaa niitä, jotka pelkäävät JHVH:a; joka ei valaansa riko, vaikka on vannonut vahingokseen;
joka ei anna rahaansa korolle eikä ota lahjuksia viatonta vastaan. Joka näin tekee, hän ei ikinä horju." (Ps.15:1-5)
"Joka salaa panettelee lähimmäistänsä, sen minä hukutan; jolla on ylpeät silmät ja kopea sydän, sitä minä en siedä.
Maan uskollisia minun silmäni etsivät, että he asuisivat minua lähellä; joka vaeltaa nuhteettomuuden tietä, se on oleva minun palvelijani.
Vilpin tekijä älköön asuko minun huoneessani, valheen puhuja ei kestä minun silmäini edessä." (Ps.101:5-7)
"Oi, jospa minulla olisi erämaassa matkamiehen yömaja, niin minä jättäisin kansani ja vaeltaisin pois heidän luotaan! Sillä he ovat kaikki avionrikkojia, ovat uskottomain joukkio.
He jännittävät valheeseen kielensä jousen, eivätkä käytä totuuteen valtaansa maassa; sillä he menevät pahuudesta pahuuteen, mutta minua he eivät tunne, sanoo JHVH.
Varokaa kukin lähimmäistänne, älkää yhteenkään veljeen luottako; sillä jokainen veli viekkaasti pettää ja jokainen lähimmäinen liikkuu panettelijana.
He pettävät toinen toisensa eivätkä puhu totta; he ovat totuttaneet kielensä puhumaan valhetta, ovat tehneet vääryyttä väsyksiin asti.
Sinä asut keskellä vilppiä; vilpillisyydessään he eivät tahdo tuntea minua, sanoo JHVH.
Sentähden, näin sanoo JHVH Sebaot: Katso, minä sulatan heidät ja koettelen heitä; sillä mitä muuta minä voisin tehdä tyttären, minun kansani, tähden?
Tappava nuoli on heidän kielensä, vilppiä se puhuu; suullaan he puhuvat rauhaa lähimmäisensä kanssa, mutta sydämessään he juoniansa punovat.
Enkö minä näistä tällaisista rankaisisi heitä, sanoo JHVH, eikö minun sieluni kostaisi tämänkaltaiselle kansalle?" (Jer.9:2-9)
"Halkojen loppuessa sammuu tuli, ja panettelijan poistuessa taukoaa tora." (Snl.26:20)
"Samoin tulee vaimojen olla arvokkaita, ei panettelijoita, vaan raittiita, uskollisia kaikessa." (1.Tim.3:11)
"Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja.
Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita,
rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä,
pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia;
heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta.
Sillä niitä ovat ne, jotka tungettelevat taloihin ja pauloihinsa kietovat syntien rasittamia ja monenlaisten himojen heiteltäviä naisparkoja,
jotka aina ovat opetusta ottamassa, eivätkä koskaan voi päästä totuuden tuntemiseen." (2.Tim.3:1-7)
"Mutta sinä puhu sitä, mikä terveeseen oppiin soveltuu:
vanhat miehet olkoot raittiit, arvokkaat, siveät ja uskossa, rakkaudessa ja kärsivällisyydessä terveet;
niin myös vanhat naiset olkoot käytöksessään niinkuin pyhien sopii, ei panettelijoita, ei paljon viinin orjia, vaan hyvään neuvojia,
voidakseen ohjata nuoria vaimoja rakastamaan miehiänsä ja lapsiansa,
olemaan siveitä, puhtaita, kotinsa hoitajia, hyviä, miehilleen alamaisia, ettei Jumalan sana pilkatuksi tulisi." (Tiit.2:1-5)- Pyhä Järjestys
(jatkoa edelliseen)
"Ja se, joka tekee vahingon tai synnin ja sitten työntää syyn viattoman niskoille, kuormittaa itsensä panettelulla ja ilmeisellä synnillä." (Koraani 4:112)
"Totisesti Jumala ja Hänen enkelinsä siunaavat Profeettaa; uskovaiset, rukoilkaa (Jumalan) siunausta hänelle ja tervehtikää häntä arvonsa mukaisesti.
Ne, jotka puhuvat pahaa Jumalasta ja Hänen sananjulistajastaan, Jumala on kironnut tässä maailmassa ja tulevassa elämässä sekä valmistanut heille häpeällisen rangaistuksen.
Ne, jotka aiheettomasti puhuvat pahaa uskovista miehistä ja uskovista naisista, ovat vikapäitä panetteluun ja julkeaan syntiin." (Koraani 33:56-58)
"Totisesti tietää Herrasi parhaiten, kuka poikkeaa Hänen tieltään, ja Hän
tietää parhaiten, kuka noudattaa johdatusta.
Älä suostu siis niihin, jotka julistavat totuuden valheeksi!
He toivovat sinun osoittavan velttoutta, jotta myös he voisivat olla velttoja.
Älä tottele ainoatakaan halpamaista vannojaa,
panettelijaa, joka kulkee ympäri pahaa puhuen,
joka kieltää hyvän, rikkoo lakia ja tekee syntiä,
joka lisäksi on alhaissyntyinen, röyhkeä ja ahne,
siksi, että hänellä on rikkautta ja poikia!" (Koraani 68:7-14)
"Voi jokaista parjaajaa, panettelijaa,
joka kerää aarteita ja pitää niitä turvanaan,
luullen, että hänen rikkautensa on pysyväistä!
Hänet totisesti singotaan murskaavan surman suuhun.
Käsitätkö, mikä tuo surma on?
Tuli, jonka Jumala on sytyttänyt,
joka leimahtaa syntisiä vastaan.
Se on totisesti piirittävä heidät ylt'ympäri
kuin korkeat pilarit." (Koraani, Parjaajan Suura, 104:1-9)
"Autuas se mies, joka ei vaella jumalattomain neuvossa eikä astu syntisten teitä eikä istu, kussa pilkkaajat istuvat,
vaan rakastaa JHVH:n lakia ja tutkistelee hänen lakiansa päivät ja yöt!" (Ps.1:1-2)
"Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".
Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo JHVH, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani
ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo JHVH, Kaikkivaltias".
Koska meillä siis on nämä lupaukset, rakkaani, niin puhdistautukaamme kaikesta lihan ja hengen saastutuksesta, saattaen pyhityksemme täydelliseksi Jumalan pelossa." (2.Kor.6:14-7:1)
"Vie kaksimielisille sanoma, että heitä odottaa tuskallinen rangaistus.
Ne, jotka ottavat uskottomia ystävikseen uskovaisten asemesta, etsivätkö he heiltä kunniaa? Kaikki kunniahan on Jumalan hallussa.
Hän on ilmoittanut teille (tässä) Pyhässä kirjassa: »Kun kuulette Jumalan tunnusmerkkejä kiellettävän ja pilkattavan, älkää istuko heidän kanssaan, ennenkuin he ehkä siirtyvät puhumaan jostakin toisesta aiheesta.» Sillä muuten olisitte heidän kaltaisiaan. Jumala on totisesti kokoava ulkokultaiset ja uskottomat yhteen Helvettiin. (Koraani 4:138-140)
"Ja kun näet niitä, jotka puhuvat joutavia tunnusmerkeistämme, niin käänny pois heistä, kunnes he rupeavat pohtimaan jotakin muuta, mutta jos Saatana saisi sinut unohtamaan (tämän säännön), niin älä kuitenkaan jää istumaan vääräuskoisen seuraan, kun se taas muistiisi tulee!
Jumalaapelkääväiset eivät ole vastuussa heistä, mutta varoittakoot heitä, jotta hekin pelkäisivät Jumalaa.
Jätä ne, joiden uskonto on leikintekoa ja ajanvietettä ja jotka maallinen elämä saa pauloihinsa, mutta varoita heitä tällä (Koraanilla), jottei yksikään sielu hukkuisi pahojen tekojensa tähden. Eihän sillä ole, paitsi Jumalaa, ketään suojelijaa eikä opastajaa, ja vaikka se tarjoaisikin korvausta kaikesta, minkä voi korvata, ei sitä vastaanotettaisi. Niitä, jotka hukkuvat pahojen töittensä tähden, odottaa kiehuva juoma ja tuskallinen rangaistus, siksi että he jumalattomuutta harjoittavat." (Koraani 6:68-70)
Nämä kaksi sivua ovat siis vastausta nimimerkille "On Uhkaus!".
Pyhä järjestys on palannut palstalle. Loistavaa! Katsotaanpa mitä puppua poskisolisti tällä kertaa päästelee.
”Tämän kurinpalauttamisen voi päätellä ilman minkäänlaisia uhkauksiakin jo Jumalan Pyhästä Sanasta ja Laista sekä tapahtumien kulkua ennakoivasti seuraten.”
Tämä on jo niin löysää argumentointia, että pyhä järjestys ei itsekään usko omiin juttuihinsa. Koraani ja raamattu ovat kirjoja. Niiden syntyhistoria on selvitetty, eikä mistään jumalasta eikä pyhästä ole merkkejään.
Hokemalla tätä mantraa saa kuulijan/lukijan haukottelemaan.
”Hän esiintyy myös tällä foorumilla ns. uskovana, mutta silti hakee ystävyyttä ja liittolaisuutta jopa sellaisten uskottomien kanssa, jotka ilmoittavat pilkkaavansa tahallaan Luojaa ja Kristusta, vieläpä monilla nimilläkin.”
Olipa kyseessä kuka hyvänsä, niin pyhä järjestys herättää hilpeyttä. Olen toki pilkannut kaikkia jumalia jo vuosikymmeniä, eikä asialla ole mitään dramaattisia negatiivisia vaikutuksia. Asia on aivan päinvastoin. Tekemällä naurunalaiseksi kaikki jumalat, olen saanut positiivista palautetta sekä suomalaisilta että ulkomailta – joo olen kirjoitellut myös ulkomaisille palstoille.
Pyhän järjestyksenkään jumala ei ole immuuni kritiikille. Se kuinka pj esittää jumalansa tekeekin tästä ko. jumalasta todella naurettavan.
"Älä liiku panettelijana kansasi keskellä äläkä vaani lähimmäisesi verta. Minä olen JHVH." (3.Ms.19:16)”
Nyt pj rikkoo tätäkin sääntöään kirjoittelemalla täällä. Tuskin pj:llä on myöskään kanttia asettua julkiseen debattiin kanssani. Siinä nimittäin saattaa pj:n usko romahtaa.
Tällä kertaa hyppään raamattukritiikin yli, sillä palstan vakiokirjoittajat ovat kuulleet argumenttejani moneen kertaan. Pj voi tutkia raamattuaan ihan itse ja huomaa kuinka naurettava teos se on. Tosin vieläkin naurettavampi kirja on koraani: siis suoraan koraanin kritiikkiin.
"Ja se, joka tekee vahingon tai synnin ja sitten työntää syyn viattoman niskoille, kuormittaa itsensä panettelulla ja ilmeisellä synnillä." (Koraani 4:112)
Tässä pj tuhoaa kaikki mahdollisuutensa. Kirjoittelemalla täällä perättömiä juttuja, pj tekee itselleen vain hallaa. Asiasta voisi päätellä, että pj on trolli, sillä muuten hän olisi perehtynyt paremmin uskonkappaleidensa perusteisiin ja välttänyt tällaiset kömmähdykset. Oletetaan nyt kuitenkin pj:n mieliksi, että hän on tosissaan, mikä puolestaan tekee pj:stä vain käsittämättömän hölmön.
Koraanin 33:56-58 kumoutuu jo yksinkertaisen falsifikaation perusteella: Löytyy ainakin yksi – minä – joka ei saanut täällä mitään rangaistusta allahin ja muhamettin pilkasta. Mistää tuonpuoleisesta ei ole näyttöä, joten sitä tuskin on.
Koraanin 68:7-14 juuri pyhä järjestyksen pitäisi olla hyvin hiljaa.
Koraanin 104:1-9 Hhahh..hhahhaa..hahhhaa..!!! Vain barbaariset kamelikuskit ovat voineet keksiä näin koomisen naurettavaa. Siteeraamalla tätä kohtaa pj tekee itsestään koomikon – mitä hän jo kyllä ennestään olikin.
Sitten seuraa taas raamatunlauseita. Niistä voidaan taas kerran hypätä yli ja siirtyä suoraan koraanin komiikkaan.
Koraanin 4:138-140 Pyhä järjestys, mitä sinä vielä täällä teet? Minähän pilkkaan sinua, jumalaasi ja pedofiliaan taipuvaista profeetta-muhamattiasi. Et ole lankaan linjassa omien siteeraustesi kanssa.
Koraani 6:68-70 Sama kuin edellisessä. Mitä siis ylipäänsä teet vielä täällä? Minä kyllä pystyn käsittelemään tämän fiktiivisen jumalasi fiktiivisen rangaistuksen (eikä ole edes vaikeaa).
Ja sitten kevennykseksi yksi koraanin absurditeetti:
”Hän on se, joka on luonut teille kaiken, mitä on maan päällä. Sitten Hän nousi taivaaseen ja muodosti sen seitsemäksi taivaaksi; niin, Hän on kaikkitietävä.”
Nyt kyllä liioitellaan – varsinainen multiversumi tämä seitsemän taivasta. Sekin on muuten varastettu itäisemmästä filosofiasta. Aika kömpelö yritys.
Pyhä järjestys ei nyt oikein ole perillä koraanista. Sitä kuulemma pitäisi lukea arabiaksi. Näin väittävät ”hartaat” muslimit.
Tosin eivät kai Aabraham ja Mooseskaan osanneet arabiaa.- Pyhä Järjestys
Olette ilmiselvästi haastanut Kaikkivaltiaan Luojan itsensä taisteleman kanssanne pilkkaamisellanne, joka tuntuu vain yltyvän.
Kuten ilmoitin aikaisemmin, tulette vielä hermostumaan. Kaikkivaltias pitää siitä itse huolen, minun ei tarvitse. Kun riivaajat, jotka pelkäävät Luojaa samoin kuin saatana, jättävät teidät, sitten se viimeistään alkaa. Ja sitten teillä ei ole enää yhtään kivaa. Ei yhtään.
Moititte muita heikosta argumentonnista, mutta omat väitteenne näyttävät olevan tyhjänpäiväisiä heittoja, omia arvottomia mielipiteitänne, vieläpä virheellisiä. Omat väitteenne ne vasta naurettavia ja typeriä ovat, ette vain taida itse ymmärtää, mutta monet lukijat kyllä. Ette pystyisi ikinä saamaan aikaan Jumalan Pyhien Ilmoitusten kaltaista teksitä. Yrittäkääpä, niin katsotaan.
Mutta kyllä tuolla taktiikalla riitaa saa ja toisten aikaa kulumaan, mutta eipä mennä siihen ansaan.
Henkilökohtaisesti pidän teitä halveksittavana pelkurina ja uskallan sanoa sen teille koska tahansa päin naamaa. Kuinka kukaan voi vajota noin alas? Ja mitä kuvittelette voivanne pilkallanne vaikuttaa minuun suhteessa Luojaani ja Hänen Pyhään Sanaansa ja Lakiinsa. Ette yhtään mitään.
Väitätte, ettette ole joutunut rangaistukseen. Väärin. Te olette jo suuressa rangaistuksessa kerätessänne elinpäivinänne pilkallanne yhä vain lisää rangaistusta tuonpuoleiseen. Elinpäivienne jatkuminen vain lisää rangaistustanne.
Mutta teidän pilkkaamisenne vetää Jumalan kirouksia myös yhteisönne muiden jäsenien päälle. Saapa nähdä, kauanko he teitä sietävät. Voihan olla, että tahallista pilkkaanne lukevat sellaisetkin vaikutusvaltaiset tahot, jotka eivät halua olla siinä osallisina ja sitten he ryhtyvät toimenpiteisiin.
Ehkäpä Luoja tekee teistä varoittavan esimerkin. Se on Hänen päätettävissään.
Arabiankielestä puheenollen, olen kyllä tutkiskellut Koraanin alkutekstiäkin sanoineen ja sanajuurineen hyvillä työkaluilla, vaikka en voikaan väittää kieltä varsinaisesti puhekielenä osaavani.
Jer 50:24 Minä viritin sinulle pyydyksen, ja niin sinut, Baabel, vangittiin tietämättäsi. Sinut tavattiin ja otettiin kiinni, sillä JHVH:a vastaan sinä ryhdyit taisteluun.
Jer 50:25 JHVH avasi asehuoneensa ja toi ulos vihansa aseet. Sillä Herra JHVH Sebaot, on tekevä työnsä kaldealaisten maassa.
Jer 50:26 Käykää sen kimppuun kaikilta ääriltä, avatkaa sen aitat, heittäkää ulos, mitä siinä on, läjään niinkuin lyhteet. Vihkikää se tuhon omaksi, älköön siitä tähdettä jääkö.
Jer 50:27 Hävittäkää kaikki sen härät, astukoot ne teurastettaviksi. Voi heitä! Sillä heidän päivänsä on tullut, heidän rangaistuksensa aika.
Jer 50:28 Kuule! Pakenevia ja pakolaisia tulee Baabelin maasta Siioniin ilmoittamaan JHVH:n, meidän Jumalamme, kostoa, kostoa Hänen temppelinsä puolesta.
Jer 50:29 Kutsukaa ampujat kokoon Baabelia vastaan, kaikki jousenjännittäjät: leiriytykää sen ympärille, älköön pääskö pakoon ainoakaan. Maksakaa sille sen tekojen mukaan; kaiken sen mukaan, mitä se on tehnyt, tehkää sillekin. Sillä se on uhitellut JHVH:a, Israelin Pyhää.
Jer 50:30 Sentähden sen nuorukaiset kaatuvat sen kaduilla, ja kaikki sotamiehet saavat surmansa sinä päivänä, sanoo JHVH.
Jer 50:31 Katso, minä käyn sinun kimppuusi, sinä ylpeä, sanoo Herra JHVH Sebaot, sillä sinun päiväsi on tullut, sinun rangaistuksesi aika.
Jer 50:32 Ylpeä kompastuu ja kaatuu, eikä ole hänen nostajaansa. Ja minä sytytän hänen kaupunkinsa tuleen, ja se kuluttaa ne ja kaiken, mitä hänen ympärillänsä on.
Jer 50:33 Näin sanoo JHVH Sebaot: Sorrettuja ovat niin israelilaiset kuin Juudan miehet, ja kaikki heidän vangitsijansa pitävät heitä kiinni, he eivät tahdo päästää heitä irti.
Jer 50:34 Mutta heidän lunastajansa on väkevä, JHVH Sebaot on hänen nimensä. Hän ajaa heidän asiansa, tuo rauhan maan päälle, mutta Baabelin asukkaille vavistuksen.
Jer 50:35 Miekka kaldealaisten kimppuun, sanoo JHVH, ja Baabelin asukasten kimppuun, sen ruhtinasten ja tietäjäin kimppuun!
Jer 50:36 Miekka valhettelijain kimppuun, ja he typertyvät! Miekka sen sankarien kimppuun, ja he kauhistuvat!
Jer 50:37 Miekka sen hevosten ja vaunujen kimppuun ja kaiken sekakansan kimppuun, joka on sen keskellä, ja he muuttuvat naisiksi! Miekka sen aarteiden kimppuun, ja ne ryöstetään! - Pyhä Järjestys
Pyhä Järjestys kirjoitti:
Olette ilmiselvästi haastanut Kaikkivaltiaan Luojan itsensä taisteleman kanssanne pilkkaamisellanne, joka tuntuu vain yltyvän.
Kuten ilmoitin aikaisemmin, tulette vielä hermostumaan. Kaikkivaltias pitää siitä itse huolen, minun ei tarvitse. Kun riivaajat, jotka pelkäävät Luojaa samoin kuin saatana, jättävät teidät, sitten se viimeistään alkaa. Ja sitten teillä ei ole enää yhtään kivaa. Ei yhtään.
Moititte muita heikosta argumentonnista, mutta omat väitteenne näyttävät olevan tyhjänpäiväisiä heittoja, omia arvottomia mielipiteitänne, vieläpä virheellisiä. Omat väitteenne ne vasta naurettavia ja typeriä ovat, ette vain taida itse ymmärtää, mutta monet lukijat kyllä. Ette pystyisi ikinä saamaan aikaan Jumalan Pyhien Ilmoitusten kaltaista teksitä. Yrittäkääpä, niin katsotaan.
Mutta kyllä tuolla taktiikalla riitaa saa ja toisten aikaa kulumaan, mutta eipä mennä siihen ansaan.
Henkilökohtaisesti pidän teitä halveksittavana pelkurina ja uskallan sanoa sen teille koska tahansa päin naamaa. Kuinka kukaan voi vajota noin alas? Ja mitä kuvittelette voivanne pilkallanne vaikuttaa minuun suhteessa Luojaani ja Hänen Pyhään Sanaansa ja Lakiinsa. Ette yhtään mitään.
Väitätte, ettette ole joutunut rangaistukseen. Väärin. Te olette jo suuressa rangaistuksessa kerätessänne elinpäivinänne pilkallanne yhä vain lisää rangaistusta tuonpuoleiseen. Elinpäivienne jatkuminen vain lisää rangaistustanne.
Mutta teidän pilkkaamisenne vetää Jumalan kirouksia myös yhteisönne muiden jäsenien päälle. Saapa nähdä, kauanko he teitä sietävät. Voihan olla, että tahallista pilkkaanne lukevat sellaisetkin vaikutusvaltaiset tahot, jotka eivät halua olla siinä osallisina ja sitten he ryhtyvät toimenpiteisiin.
Arabiankielestä puheenollen, olen kyllä tutkiskellut Koraanin alkutekstiäkin sanoineen ja sanajuurineen hyvillä työkaluilla, vaikka en voikaan väittää kieltä varsinaisesti puhekielenä osaavani.
Jer 50:24 Minä viritin sinulle pyydyksen, ja niin sinut, Baabel, vangittiin tietämättäsi. Sinut tavattiin ja otettiin kiinni, sillä JHVH:a vastaan sinä ryhdyit taisteluun.
Jer 50:25 JHVH avasi asehuoneensa ja toi ulos vihansa aseet. Sillä Herra JHVH Sebaot, on tekevä työnsä kaldealaisten maassa.
Jer 50:26 Käykää sen kimppuun kaikilta ääriltä, avatkaa sen aitat, heittäkää ulos, mitä siinä on, läjään niinkuin lyhteet. Vihkikää se tuhon omaksi, älköön siitä tähdettä jääkö.
Jer 50:27 Hävittäkää kaikki sen härät, astukoot ne teurastettaviksi. Voi heitä! Sillä heidän päivänsä on tullut, heidän rangaistuksensa aika.
Jer 50:28 Kuule! Pakenevia ja pakolaisia tulee Baabelin maasta Siioniin ilmoittamaan JHVH:n, meidän Jumalamme, kostoa, kostoa Hänen temppelinsä puolesta.
Jer 50:29 Kutsukaa ampujat kokoon Baabelia vastaan, kaikki jousenjännittäjät: leiriytykää sen ympärille, älköön pääskö pakoon ainoakaan. Maksakaa sille sen tekojen mukaan; kaiken sen mukaan, mitä se on tehnyt, tehkää sillekin. Sillä se on uhitellut JHVH:a, Israelin Pyhää.
Jer 50:30 Sentähden sen nuorukaiset kaatuvat sen kaduilla, ja kaikki sotamiehet saavat surmansa sinä päivänä, sanoo JHVH.
Jer 50:31 Katso, minä käyn sinun kimppuusi, sinä ylpeä, sanoo Herra JHVH Sebaot, sillä sinun päiväsi on tullut, sinun rangaistuksesi aika.
Jer 50:32 Ylpeä kompastuu ja kaatuu, eikä ole hänen nostajaansa. Ja minä sytytän hänen kaupunkinsa tuleen, ja se kuluttaa ne ja kaiken, mitä hänen ympärillänsä on.
Jer 50:33 Näin sanoo JHVH Sebaot: Sorrettuja ovat niin israelilaiset kuin Juudan miehet, ja kaikki heidän vangitsijansa pitävät heitä kiinni, he eivät tahdo päästää heitä irti.
Jer 50:34 Mutta heidän lunastajansa on väkevä, JHVH Sebaot on hänen nimensä. Hän ajaa heidän asiansa, tuo rauhan maan päälle, mutta Baabelin asukkaille vavistuksen.
Jer 50:35 Miekka kaldealaisten kimppuun, sanoo JHVH, ja Baabelin asukasten kimppuun, sen ruhtinasten ja tietäjäin kimppuun!
Jer 50:36 Miekka valhettelijain kimppuun, ja he typertyvät! Miekka sen sankarien kimppuun, ja he kauhistuvat!
Jer 50:37 Miekka sen hevosten ja vaunujen kimppuun ja kaiken sekakansan kimppuun, joka on sen keskellä, ja he muuttuvat naisiksi! Miekka sen aarteiden kimppuun, ja ne ryöstetään!Todellisuudessa te ette hallitse oikeastaan yhtään mitään. Vain mikroskooppisen pienten taudinaiheuttajien äkillinen lisääntyminen elimistössänne saa teidät heikoksi, ettekä voi tilannetta samantien korjata.
Ja kun te kuolette, pääsettekö omalla päätöksellänne takaisin, mitä luulette? Ei taida kyvyt eikä voima riittää, vaan joku paljon suurempi voima pitää teidät poissa, Koettakaapa voittaa se, kun sitä ei kerran ole edes luotu mielestänne.
Minä häpeäisin todella, jos ajattelisin noin puutteellisesti ja totuudenvastaisesti..
Mutta tuollaiseen soopaan ei kannata enempää hukata aikaa. Lapsikin ajattelee kehittyneemmin. - Onpipas hauskaa
Pyhä Järjestys kirjoitti:
Jer 50:37 Miekka sen hevosten ja vaunujen kimppuun ja kaiken sekakansan kimppuun, joka on sen keskellä, ja he muuttuvat naisiksi! Miekka sen aarteiden kimppuun, ja ne ryöstetään!Vai kaikkivaltiaan.
Paskan latinki. Yksi pakkomielteinen, eksynyt eksyttäjä haastoi psykopaatin kuulemaan keksimiään satuja. Sadut ovatkin sitten ihan kaikkivaltiaita.
Just niin. Piereksi muualla satukaikkivaltiaitasi. Täällä haisee terroristisatukaikkivaltias pieruineen.
Pyllistele vähän enemmän se epäjumalasi edessä, jospa ne riivaajatkin lätkii matkoihinsa jo siinä käryssä.
Vai kimppuun ihan käyt?
Kirjoitukseesi vedoten:
Ystävällisesti
Ei pyllistelijä.
"Kuten ilmoitin aikaisemmin, tulette vielä hermostumaan. Kaikkivaltias pitää siitä itse huolen, minun ei tarvitse. Kun riivaajat, jotka pelkäävät Luojaa samoin kuin *******, jättävät teidät, sitten se viimeistään alkaa. Ja sitten teillä ei ole enää yhtään kivaa. Ei yhtään." - Horisehan pois
Koraania täällä vaan työnnetään peräsuolesta niin että paukkuu.
Eipä ole kaikki kynät kotelossa kun tänne profetiat palstalle islamin paskaa työnnät.
Eikä kaikki lepakot vintillekään ole kotiutuneet kun ei tiedä, että koraanille on oma palstansa. Tänne suollat paskaa kun pitäisi tietää, että suomalaisille riittää tuhat profetiaa raamatunprofetioista ja ihmisten saamista sanomista.
Kirjoitan hitaasti, että pysyt mukana.
Koraani on yhden miehen kirjoittama kirja omana elinaikanaan. Siis sama kuin kenen kirjailijan romaani tahansa.
Paitsi, että sen on kirjoittanut vihamielinen mies. Alussa hieman säyseämmin ja loppua kohden viha kasvaa jo tolkuttomiin svääreihin.
Sitten vielä sanotaan, että kirjaimellisesti pitää noudattaa ja viimeksi kiejoitettu kumoaa edellisen, aiemmin kirjoitetun höperön tekstin.
Raamattu on tuhansien vuosien ajanjaksoilta useiden ihmisten kirjoittama, sisältäen profetioita, vertauksia, elämänohjeita, historiaakin jne..
Aikalaisten todistamaa kirjoitusta.
- Ɩlmiantaja
Aloitusviesti ei liity profetioihin, näkyihin eikä tulevaisuuden ennustuksiin. Ilmiannettu ylläpidolle.
Äläs ny...
Minusta on oikein hauskaa jutustella pyhän järjestyksen kanssa. Annetaan klopin kirjoitella, jotta minä voin ampua pj:n sepustukset alas satanolla.
Jos huomaatte pj:n tuuppaavan taas tuubaa palstalle, niin vinkatkaa minulle.
Palaan muutaman tunnin kuluttua asiaan. Katsotaan sitten näitä pj:n "argumentteja". No argumenteiksi niitä ei voi edes sanoa.
- Haistelkaamme
Minusta on... mukava työntää samaa paskaa, niin. mitä minä muista. Mitä minulle muut kuuluu, mitä sana profetiat. Ei paskaakaan. minä ja amuutama muu päätimme, että riittää kun meillä on hauskaa. Paska on hauskaa ja sitä meillä riittää.
Eipä ollut pyhän järjestyksen argumenteissa kuin yksi objektiivisesti mahdollisesti todennettava argumentti.
Siis tämä: ”Vain mikroskooppisen pienten taudinaiheuttajien äkillinen lisääntyminen elimistössänne saa teidät heikoksi, ettekä voi tilannetta samantien korjata.”
Suorastaan liikuttavaa, että pj on huolissaan minun terveydentilastani. Eipä juuri huoleta nämä ”mikroskooppisen pienet taudinaiheuttajat”. Jos sellaiset vievät minulta hengen, niin se peli oli sitten siinä –game over!
Näköään pj pelkää itse näitä pienen pieniä olioita, niin perusteellisesti, että joutuu projisoimaan pelkonsa minuun. Mahtavaa! Kylläpä minä olenkin vaikutusvaltainen!
Tuosta tulikin mieleeni, että muslimi joutuu rassaamaan korviaan ja nenäänsä päivittäin, koska paholainen ku.ses.kelee kuulemma korviin ja paholainen viettää yönsä nenässä. Tämä se vasta hölmöä onkin.
Pj, kaivatko nenääsi ja korviasi samalla kädellä kuin pyyhit per.see.si?
”Todellisuudessa te ette hallitse oikeastaan yhtään mitään.”
Todellisuudessa minä hallitsen kaiken paremmin kuin sinä ja tämä fiktiivinen kaikkivaltiaasi. Minä katsos olen todellisuushakuinen, sinä taas harhainen denialisti, jonka todellisuudentaju on aika pahasti häiriintynyt. Toistaiseksi olet vain hassu höpöttäjä kunnes keksit jonkun objektiivisesti todennettavan argumentin. Minun argumenttini ovat todennettavia, sinä taas naurettavan hölmöistä uskomuksista kiinnipitävä kehityksessäsi infantiili uskova. Ehkä sinä vielä kehityt; tosin niin ei käy pitämällä kiinni uskomustasi.
Se on näin helppoa olla mahtavampi kuin tämä kaikkivaltiaasi.
”Oikeastaan yhtään mitään” on filosofisesti aika kyseenalainen ilmaisu. Mitä mahdat tarkoittaa? Kvanttityhjiötä? Olemattomuutta? Jotain?
Taas on helppo olla suurempi kuin sinun jumalasi, joka ei oikeasti hallitse yhtään mitään, sillä häntä ei ole edes olemassa. Tämän tulet kyllä huomaamaan itsekin, jos sinulla on rohkeutta tarkastella uskoasi kriittisesti ja nauraa sille.
Tosin sinä olet sen sortin munaton mies, etten usko sinulla olevan rohkeutta kohdata todellisuus, reaalimaailma sellaisena kuin se on.
Illuusiosi ylläpitämiseksi joudut vakuuttelemaan uskoasi epätosin argumentein kerta toisensa jälkeen.
”Ja kun te kuolette, pääsettekö omalla päätöksellänne takaisin, mitä luulette? Ei taida kyvyt eikä voima riittää, vaan joku paljon suurempi voima pitää teidät poissa, Koettakaapa voittaa se, kun sitä ei kerran ole edes luotu mielestänne.”
Kuten sanoin, kun kuolema koittaa, se oli siinä. Mitään edes etäisesti todennettavia viitteitä kuoleman jälkeisestä elämästä ei ole. Pj, ei tarvitse pelätä kuolemaa, koita elää tämä ainoa elämäsi ihmiksi.
Taidat itse pelätä kuolemaa jutuistasi päätellen niin paljon, että se on lamauttanut sinut. Taivaspaikkaasi/paratiisiasikin joudut epäilemään, koska niistä ei ole todennettavaa näyttöä. Pelkojasi voidaan helpottaa lääketieteen keinoin. Itse voit lievittää pelkojasi luopumalla hölmöistä uskomuksistasi. Huomaat sitten kuinka naurettavia ne ovat.
”Minä häpeäisin todella, jos ajattelisin noin puutteellisesti ja totuudenvastaisesti.”
Minä tunnen myötähäpeää sinun naurettavien uskomustesi takia. Ne ovat niin epätosia ja puutteellisia kuin vain voi olla.
Pari päivää sitten sinulle väännettiin rautalangasta, mitä totuus tarkoittaa. Ota opiksesi ja esitä totuudenmukaisia argumentteja. Uskonnollisista väitelauseista ei vaan voi esittää tosia, todellisuuteen viittaavia väitteitä, joten olet aika heikoilla.
Vaikutat taas ärtyneeltä. Potkaisinko sinua suoraan munille?”Olette ilmiselvästi haastanut Kaikkivaltiaan Luojan itsensä taisteleman kanssanne pilkkaamisellanne, joka tuntuu vain yltyvän.”
Olen haastanut kaikki uskonnolliset ”kaikkivaltiaat”. Jokaisen haasteen olen voittanut, sillä näitä kaikkivaltiaita ei ole ilmestynyt vastaamaan haasteeseen. Mikään ei viittaa siihen, että tilanne tulisi tässäkään asiassa muuttumaan.
”Omat väitteenne ne vasta naurettavia ja typeriä ovat, ette vain taida itse ymmärtää, mutta monet lukijat kyllä. Ette pystyisi ikinä saamaan aikaan Jumalan Pyhien Ilmoitusten kaltaista teksitä. Yrittäkääpä, niin katsotaan.”
Taisin taas potkaista sinua munille, sillä vaikutat entistä närkästyneemmältä. On todella helppoa kirjoittaa mikä tahansa sepitelmä ja se on aina todellisempi kuin yksikään ”jumalalinen” teksti, koska tällaisista teksteistä ei ole niistäkään näyttöä; on vain hölmöjä ja vielä hölmömpiä uskomuksia tekstien alkueperästä.
”Henkilökohtaisesti pidän teitä halveksittavana pelkurina ja uskallan sanoa sen teille koska tahansa päin naamaa.”
Taas sattui pj:tä munille. Eipä sanomisillasi ole mitään merkitystä. Tuuliko huuliasi heiluttaa?
”Väitätte, ettette ole joutunut rangaistukseen. Väärin. Te olette jo suuressa rangaistuksessa kerätessänne elinpäivinänne pilkallanne yhä vain lisää rangaistusta tuonpuoleiseen. Elinpäivienne jatkuminen vain lisää rangaistustanne.”
Hahha..hhahha..haaaa..haaa.!!!
Taas yksi todentamaton väite pj:ltä. Minun argumenttini on sentään todennettavissa. Eipä huutelusi jostain fiktiivisestä rangaistuksesta muuta mitään.
Maapallolla on elänyt arviolta noin 40 miljardia homo sapiensia, eikä kukaan ole todennettavasti kohdannut kuolemassaan minkäänlaista rangaistusta; ei kyllä ole saanut palkintoakaan.
Tuonpuoleisesta ei ole näyttöä, joten soitat taas ihan infantiilisti suutasi. Oletko lapsena saanut naapurin kaverilta turpaasi ja puhkut kostoa?
Sama pätee sinun kirjoitteluusi: Kun sinä ja jumalasi olette voimattomia minun edessäni, niin puhkut kostoa jossain sellaisessa maailmassa, jota ei ole edes olemassa?
”Mutta teidän pilkkaamisenne vetää Jumalan kirouksia myös yhteisönne muiden jäsenien päälle. Saapa nähdä, kauanko he teitä sietävät. Voihan olla, että tahallista pilkkaanne lukevat sellaisetkin vaikutusvaltaiset tahot, jotka eivät halua olla siinä osallisina ja sitten he ryhtyvät toimenpiteisiin.”
Hahha..haahh.haaaa!!!
Voi voi kun olet naivi näiden hömöjen uskomustesi kanssa. Ketä nämä ”vaikutusvaltaiset” tahot sitten lienevätkään, niin on selvää, ettei yksikään ideologia – jollaisia myös uskonnot ovat – ole immuuni kritiikille. Ei tule olllakaan.
Uskoasi tulee nimenomaan pilkata; sen verran koomista se jo itsessään on.
Taidanpa käydä tuossa torilla polttamassa parit koraanit. Se on tekona samanarvoinen kuin polttaisi Kalevalan tai Aku Ankan uusimman nmeron.
Soita sinä vaan suutasi, koska sillä oikein mukavaa viihdearvoa.
Ja loppuun vähän koraanin komiikkaa:
Monet koraanin suurat alkavat kolmen kirjaimen yhdistelmillä – Alif. Lam. Mim. Kukaan ei tunnu tietävän miksi. Ko. kirjainyhdistelmät taitavat viitata merkitykseen ”he.vonpas.kaa!”- Pyhöä Järjestya
netpunk kirjoitti:
”Olette ilmiselvästi haastanut Kaikkivaltiaan Luojan itsensä taisteleman kanssanne pilkkaamisellanne, joka tuntuu vain yltyvän.”
Olen haastanut kaikki uskonnolliset ”kaikkivaltiaat”. Jokaisen haasteen olen voittanut, sillä näitä kaikkivaltiaita ei ole ilmestynyt vastaamaan haasteeseen. Mikään ei viittaa siihen, että tilanne tulisi tässäkään asiassa muuttumaan.
”Omat väitteenne ne vasta naurettavia ja typeriä ovat, ette vain taida itse ymmärtää, mutta monet lukijat kyllä. Ette pystyisi ikinä saamaan aikaan Jumalan Pyhien Ilmoitusten kaltaista teksitä. Yrittäkääpä, niin katsotaan.”
Taisin taas potkaista sinua munille, sillä vaikutat entistä närkästyneemmältä. On todella helppoa kirjoittaa mikä tahansa sepitelmä ja se on aina todellisempi kuin yksikään ”jumalalinen” teksti, koska tällaisista teksteistä ei ole niistäkään näyttöä; on vain hölmöjä ja vielä hölmömpiä uskomuksia tekstien alkueperästä.
”Henkilökohtaisesti pidän teitä halveksittavana pelkurina ja uskallan sanoa sen teille koska tahansa päin naamaa.”
Taas sattui pj:tä munille. Eipä sanomisillasi ole mitään merkitystä. Tuuliko huuliasi heiluttaa?
”Väitätte, ettette ole joutunut rangaistukseen. Väärin. Te olette jo suuressa rangaistuksessa kerätessänne elinpäivinänne pilkallanne yhä vain lisää rangaistusta tuonpuoleiseen. Elinpäivienne jatkuminen vain lisää rangaistustanne.”
Hahha..hhahha..haaaa..haaa.!!!
Taas yksi todentamaton väite pj:ltä. Minun argumenttini on sentään todennettavissa. Eipä huutelusi jostain fiktiivisestä rangaistuksesta muuta mitään.
Maapallolla on elänyt arviolta noin 40 miljardia homo sapiensia, eikä kukaan ole todennettavasti kohdannut kuolemassaan minkäänlaista rangaistusta; ei kyllä ole saanut palkintoakaan.
Tuonpuoleisesta ei ole näyttöä, joten soitat taas ihan infantiilisti suutasi. Oletko lapsena saanut naapurin kaverilta turpaasi ja puhkut kostoa?
Sama pätee sinun kirjoitteluusi: Kun sinä ja jumalasi olette voimattomia minun edessäni, niin puhkut kostoa jossain sellaisessa maailmassa, jota ei ole edes olemassa?
”Mutta teidän pilkkaamisenne vetää Jumalan kirouksia myös yhteisönne muiden jäsenien päälle. Saapa nähdä, kauanko he teitä sietävät. Voihan olla, että tahallista pilkkaanne lukevat sellaisetkin vaikutusvaltaiset tahot, jotka eivät halua olla siinä osallisina ja sitten he ryhtyvät toimenpiteisiin.”
Hahha..haahh.haaaa!!!
Voi voi kun olet naivi näiden hömöjen uskomustesi kanssa. Ketä nämä ”vaikutusvaltaiset” tahot sitten lienevätkään, niin on selvää, ettei yksikään ideologia – jollaisia myös uskonnot ovat – ole immuuni kritiikille. Ei tule olllakaan.
Uskoasi tulee nimenomaan pilkata; sen verran koomista se jo itsessään on.
Taidanpa käydä tuossa torilla polttamassa parit koraanit. Se on tekona samanarvoinen kuin polttaisi Kalevalan tai Aku Ankan uusimman nmeron.
Soita sinä vaan suutasi, koska sillä oikein mukavaa viihdearvoa.
Ja loppuun vähän koraanin komiikkaa:
Monet koraanin suurat alkavat kolmen kirjaimen yhdistelmillä – Alif. Lam. Mim. Kukaan ei tunnu tietävän miksi. Ko. kirjainyhdistelmät taitavat viitata merkitykseen ”he.vonpas.kaa!”Kaikkivaltias Luoja, Hänen Pyhä Henkensä ja Sanansa pysyvät ikuisesti.
Kaikkivaltiaan nimi tunnetaan jo vuosituhansien takaa kansojen joukossa, Jahushua (Jeesus) Kristuksen nimi on jäänyt pysymään sitten hänen lihan päiviensä, ja myös muiden Jumalan lähettiläiden kuten Aabrahamin, Mooseksen, Joosuan, Samuelin, Elian, Daavidin, Salomonin, Jeremian, Johannes Kastajan, Pietarin ja Muhammadin ja monen muunkin nimet ovat jääneet elämään.
He palvelivat uskollisuutta tavoitellen Kaikkivaltiasta Luojaa ja Hän katsoi heihin suopeasti. Ja niin heidän nimensä pysyy.
Vaan pysyykö itseänsä täynnä, räjähtämäisillään olevan, vajavaisen syntisen järjellä piehtaroiva "Netpunk" tai kukaan muu samanlainen? Jääkö heidän nimimerkkinsä ja tyhjänpäiväiset, ala-arvoiset inttämisensä elämään kautta historian. Tokkopa.
Minä olen seurani valinnut ja heidän nimiään mainitsin tämän viestin alkupuolella. Ja uskoakseni olen tehnyt hyvän valinnan. Te ette kuuluu seuraani enkä kaipaa seuraanne tai muunkaan Jumalan pilkkaajan seuraa. Se olisikin vastenmielistä.
Kuten ilmoitin, tulette hermostumaan. Edeltävä viestinne jo osoittaa, että olette hermostunut. Mutta se tulee vain pahenemaan. Niin käy Luojan pilkkaajilla. Ei heillä ole rauhaa sydämessään. Ja sen huomaa.
Siinäkin teitä on rangaistu ja varmasti muutenkin, kunhan vain kiellätte kaiken, ja sen sijaan puratte katkeruuttanne. Ja teidän rangaistuksenne näkyy myös siinä, että olette henkisesti kutakuinkin kuollut, kirotussa tilassa
"Olen luonut henkiolennot ja ihmiset vain palvelemaan Itseäni."
(Koraani, 51: 56)
”Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava taikka toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva (hylkivä). Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa.” (Matt.6:24)
Silloin Jahushua (Jeesus) sanoi hänelle: "Mene pois, saatana; sillä kirjoitettu on: 'JHVH:a, sinun Jumalaasi, pitää sinun kumartaman ja Häntä ainoata palveleman (Hänelle ainoalle työtä tekemän).' (Matt.4:10)
”Minulle on annettu kaikki auktoriteetti (valta) taivaassa ja maan päällä. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään, mitä Minä olen käskenyt pitää. Ja katso, Minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.” (Matt.28:18-20)
Ja Jumala sanoi:
»Jeesus, katso, Minä otan sinut, sitten olen ylentävä sinut luokseni ja vapauttava sinut niistä, jotka ovat uskottomia, sekä asettava ne, jotka sinua seuraavat, uskottomien yläpuolelle aina Ylösnousemuksen päivään saakka. Aikanaan on teidän kaikkien palattava minun luokseni, ja minä olen ratkaiseva sen, mistä te keskenänne kiistelitte.
Mitä niihin tulee, jotka eivät uskoneet, olen kurittava heitä raskaalla rangaistuksella sekä tässä että tulevassa elämässä; eivätkä he löydä ketään auttajaa.»
Mutta uskovaisille ja hyviä töitä harjoittaville Hän on antava heidän täyden palkkansa. Jumala ei rakasta väärintekijöitä.
(Koraani, 3:54-56)
"Joka uhraa muille jumalille kuin JHVH:lle, ainoalle, olkoon vihitty tuhon omaksi. (2.Ms.22:20)
"Isä rakastaa Poikaa ja on antanut kaikki hänen käteensä. Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä." (Joh.3:35-36)
Ja jos te tai joku muu haluatte uhota pilkallanne Kaikkivaltiasta Luojaa, Kristusta tai profeetta Muhammadia, menkää kokeilemaan sitä julkisesti jonnekin sopivaan islamilaiseen ympäristöön vaikkapa Kaukasukselle. Täällä synnintekoa jopa lailla suojelevan. välinpitämättömän yhteiskunnan hoivassa te uskallatte leikkiä kovista, mutta jossain muualla tilanne olisi aivan toisenlainen. Halveksittavia pelkureita.
Ja jos yritätte provosoida, ei onnistu.
- Haaste teille
Minä haastan teidät haistamaan muslimin pas kaa koraani kourassa.
- hyhhyh
Tältä netpunkilta tulee taukoamatta ripulivirtaa aivoista! Tämänvuoksi hänen kaltaiset eivät ole päättävissä elimissä yhteiskunnassa! Väkivallan lietsoja. Kusee toisen päälle tahallaan ja sanoo et kai sä lyö mua.
Hee-Haw! Pyhä järjestys on taas kovin ärtynyt. Tarkkaile verenpainettasi!
Koska esität objektiivisesti todennettavaa evidenssiä? Tuskin koskaan, sillä niitä ei ole.
”Kaikkivaltias Luoja, Hänen Pyhä Henkensä ja Sanansa pysyvät ikuisesti.”
Ainoat järkevät sanat tuossa argumentissa ”ja” sekä ”pysyvät”. Muu kaatuu näytön puutteeseen. Pelkkää suunsoittoa pj:ltä – taas kerran.
”He palvelivat uskollisuutta tavoitellen Kaikkivaltiasta Luojaa ja Hän katsoi heihin suopeasti. Ja niin heidän nimensä pysyy.”
Ei näyttöä tästäkään. On aivan hölmöä uskoa johonkin satuhahmoon. Sama kuin vaihtaisi ”kaikkivaltiaan luojan” joulupukkiin. Tosin joulupukkeja on havaittu joulun aikoihin.
”Ja uskoakseni olen tehnyt hyvän valinnan.”
Tämän kohdan ydin on ”uskoakseni”. Haluat kovasti uskoa, mutta uskosi kaatuu uskomisen kohteen olemattomuuteen. Onpa hölmö tapa tuhlata elämänsä.
”Kuten ilmoitin, tulette hermostumaan.”
Eipä ole näyttöä tästäkään. Kovasti yrität vakuutella – ehkä itsellesi – jotain (mitä?), mutta reaalimaailman relevanssia sillä ei ole.
”Niin käy Luojan pilkkaajilla.”
Jokaisen jumalan olen haastanut (vaikka kaksintaisteluun), mutta yhtään jumalaa ei ole ilmaantunut vastaamaan haasteeseen. Luulisi kaikkivaltiaan edes kykenevän vastaamaan sanoistaan, mutta kun ei niin sitten ei.
”Ja teidän rangaistuksenne näkyy myös siinä, että olette henkisesti kutakuinkin kuollut, kirotussa tilassa.”
Hhah…hahhaa..haaa…haa.hhaaa!!!
Ainakin olen enemmän hengissä kuin sinun jumalasi. Tämä voidaan näyttää toteen objektiivisesti.
"Olen luonut henkiolennot ja ihmiset vain palvelemaan Itseäni."
Onpas heikko itsetunto tällä jumalalla. Luulisi kaikkivaltiaan olevan tällaisen yläpuolella. Sitä paitsi luomisoppi on kumottu jo niin moneen kertaan. Mitään viitteitä luomisesta ei ole.
”Ja jos te tai joku muu haluatte uhota pilkallanne Kaikkivaltiasta Luojaa, Kristusta tai profeetta Muhammadia, menkää kokeilemaan sitä julkisesti jonnekin sopivaan islamilaiseen ympäristöön vaikkapa Kaukasukselle.”
Hahha..haaa…haaaa...haaaa!!!
Olen käynyt sekä Iranissa että Saudi-Arabiassa. Ei ollut mitään vaikeuksia. Sinulle taitaa olla tuntematon juttu, että noissa molemmissa maissa on ateisteja. Jopa kaikkein vanhoillisimpia muslimeja on luopunut hölmöstä uskostaan saatuaan todellista tietoa. Tieto on nykyään vapaata ja kaikkien saatavilla; sitä se internet teettää. Edes valtiollinen ja uskonnollinen sensuuri ei ole onnistunut kahlitsemaan.
Arabimaissakin ateistit ovat nopeiten kasvava vähemmistö. Mitä nuoremmasta sukupolvesta on kyse, sitä vähemmän he ovat kiinnostuneita uskonnoista.
Lopuksi koraanin komiikkaa:
Koraani 67:5 ”Olemmehan koristanut koko alimman taivaan valoilla, joista on tullut aseita paholaisia vastaan, näille Me olemme valmistanut helvetin tulen tuskat.”
Tähdet ovatkin ohjuksia, joita heitellään ihmisten niskaan.
Tämän on aivan käsittämättömän hölmöä! Hhah…haaah…haaa.haaaa.hhaah…haaaa…!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo758080Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583233- 372546
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj172160Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352114- 232070
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151693- 601638
- 181609