Löytyiskö sellaista naista?

kysynpä vain

Löytyiskö semmoista naista joka rakastaa antaa suuseksiä miehelle?
Suorastaan nauttii kun saa nuolla ja imeä mehevää munaa? Ja joka muutenkin olisi aika estoton seksin suhteen..(ja muuten kuitenkin "kunnollinen")

17

5900

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen sellaista etsinyt pidemmän aikaa. Huonolla menestyksellä.

• haku on

Olisiko hakusi menestyminen sinun omista pienistä
        vaatimuksista ja uskalluksesta siihen?

• haku on kirjoitti:

Olisiko hakusi menestyminen sinun omista pienistä
        vaatimuksista ja uskalluksesta siihen?

siitä, etten halua loukata/pettää avokkia...

• haku on
        apakuku kirjoitti:

siitä, etten halua loukata/pettää avokkia...

Et ehkä uskaltanut ottaa uudelleen yhteyttä?
        -Tiedät kyllä
        Olenko tehnyt turhaa odotusta kun viestiin
        ei ole vastausta tullut.

• nainen

Joo nautin kovin ja olen estoton, mutta pirun nirso miesten suhteen kun olen niin kunnollinen nainen.

• kysynpä

No niin mutta siinähän on jo hyvä alku :) Eiköhän panna juna yskimään eteenpäin.....

• kielikäs

• nautinto

Kyllä haluamaasi ja hakemaasi nainen löytyy...
      Pidän puhtaasta, ainakin melkein karvattomasta ja
      niin olen minäkin; että joitakin leikkejä sekä
      todellakin olen kunnollinen ei mitään perverssejä
      juttuja. Ne estot sitten harjoitellaan tai muuten
      katsellaan.

• kysyn

Olis kiva edetä jonnekin suuntaan ja lähempään kontaktiin..ei muakaan mikään pervo kiinnosta. Pannaanko sähköposti laulamaan vai kui?

• Mies 28

Olen onnistunut saamaan moisen naisen vaimokseni :)

• lulla

eipä oo meilläkään valitettu, tyytyväisenä ukko hyrisee lähes joka päivä!

• haniprinsessa-valtiatar

MUTTA, kalun täytyy olla puhdas...!!! itse nautin suihinotosta suunattomasti ja tietenkin poikaystäväni myös...on tullut kehuja :) en kuitenkaan ota suihin, jos minua ei nuolla (onneksi molemmat pitävät huolta hygieniastaan)

• Tytseliini

Ei ole mitään kiihottavampaa ja parempaa kuin ottaa suihin mieheltä, rakastan sitä yli kaiken!!!
        En halua mitään yhden illan juttuja eli olen "kunnollinen". Nyt juuri vajaan vuoden selibaatti päättyi kun tapasin ihanan miehen ja hänen kanssaan olemme tehneet vaikka mitä seksin alueella. Suihin otan monta kertaa joka päivä, se on himottavaa, minulla ei mitään estoja sen suhteen, laueta saa mihin vaan. Saan lähes itse orgasmin kun katson miestäni joka kiemurtelee ja ääntelee ihan huumassa kun otan häneltä suihin ja laukeaa yleensä aika pian..... ja sitten vaan kohta heti uusiksi, ah.... Olenko ymmärtänyt oikein että nainen joka on halukas ja hyvä ottamaan suihin on "jokapojan toivelistalla" ja joka toki lisäksi on kauniin näköinen katsella?

• m46
        Tytseliini kirjoitti:

Ei ole mitään kiihottavampaa ja parempaa kuin ottaa suihin mieheltä, rakastan sitä yli kaiken!!!
        En halua mitään yhden illan juttuja eli olen "kunnollinen". Nyt juuri vajaan vuoden selibaatti päättyi kun tapasin ihanan miehen ja hänen kanssaan olemme tehneet vaikka mitä seksin alueella. Suihin otan monta kertaa joka päivä, se on himottavaa, minulla ei mitään estoja sen suhteen, laueta saa mihin vaan. Saan lähes itse orgasmin kun katson miestäni joka kiemurtelee ja ääntelee ihan huumassa kun otan häneltä suihin ja laukeaa yleensä aika pian..... ja sitten vaan kohta heti uusiksi, ah.... Olenko ymmärtänyt oikein että nainen joka on halukas ja hyvä ottamaan suihin on "jokapojan toivelistalla" ja joka toki lisäksi on kauniin näköinen katsella?

Olet ymmärtänyt asian täysin oikein!

• Jukka
        Tytseliini kirjoitti:

Jokapoajan toivelistalla ykkössijalla on melko varmasti kauniin näköinen nainen joka on halukas ja hyvä ottamaan suihin.

• löytyy

Löytyy kyllä.
      Mutta ei ole miestä löytynyt joka ei hyytyisi liian aikaisin:(
      Neljän kerran jälkeen oli jo aivan puhki en viitsinyt "rääkätä" enempää ja laskin nukkumaan.Olisin voinut jatkaa aamuun asti...
      Kurjaa odottaa koko päivä p... märkänä kamalassa kiimassa että saa miehen luokseen ja sitten mies ei jaksa tarpeeksi:(((((

• Otan osaa

Ei se helppoa aina ole. Lohdutukseksi voin sanoa että kaikki poloiset pojat ei jaksa edes sitä neljääkään kertaa. Joten kaikella kunnioituksella. Hän ainakin yritti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      7254
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      124
      3981
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      27
      3271
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2778
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      2423
    6. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2262
    7. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      372
      1971
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1950
    9. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      47
      1930
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1878
    Aihe