Rinnan tutkimus

Hämmentynyt olo jäi.

Mammo ja ultra takana. Rinnassa selkä patti ja lääkärikin sen löysi tunnustelemalla ja lähetti tarkempiin tutkimuksiin. Ultraaja ei "löytänyt" pattia, vaan minun piti parikin kertaa näyttää missä se on. Silti sanoi, että ei täällä mitään näy. Puhui jotain tiehyestä ja ettei hän tästä mitään koepalaa voi ottaa, kun ei näe mistä ottaa. Lääkäri on vasta ensi kuussa.

Toinen rinta, jossa ei ollut pattia, kuvattiin vielä uusiksi mammolla, kun siellä näkyi jotain ja kuvan jälkeen piirrettiin rintaan kohta. Mutta tätä ei sitten kommentointu enää mitenkään eikä ultraaja edes katsonut kuin vähän sohimalla rinnan läpi. Sitten lähetettiinkin pukeutumaan ja sanottiin, että se oli siinä.

Onkohan sitten niin, että "oikeat" kommentit tulee lääkärikäynnillä ja voikohan niissä kuvissa nyt olla kuitenkin jotain, vaikka ei kerrottu mitään?

2

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen5

      Yleensä lääkäri katsoo kuvat ja kertoo asiat potilaalle. Mammon ja ultran tekijällä ei ole vissiin ihan oikeuttakaan kommentoida asiaa.

    • suututtaa!!!!

      Aika yleistä tuo,että jätetään asioita epäselväksi. Usein tuntuu, että potilasta luullaan selvännäkijäksi.


      Itse odotin pad-vastauksia ja nyt on kulunut jo monta viikkoa. Varmasti lääkäri on jo saanut tulokset ja ne ovat olleet hyvät,mutta voisihan se lääkäri tajuta,että potilastakin kiinnostaa kuitenkin saada tietää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1679
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1568
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1169
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1124
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1102
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      6
      1012
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    8. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      971
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      965
    10. 6
      960
    Aihe