24 vuotias netsyt likka :((

1990

Mitä teen tälle asialle?en halua kuolemaani asti olla neitsyt. Mitä Jos ensi vuonnakin neitsyt olen. haluan ensivuonna eroon tästä! Miehiä en tavannut ollenkaan

36

892

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voin antaa sulle helpotusta, jos haluat. Laita mailia!

      • EXDRPHILL

        äännekkäimmät yleensä on niitä alisuorittajia DR PHILL


    • fftygg

      Et laittanut en voi laittaa :/

    • eroon tästä!

      Mitä teen tälle asialle?
      Ensinnäkin parasta ennen ikä on n.27 joten älä panikoi. Mitä myöhemmin nainen aloittaa sitä kauemmin maistuu.
      Neitsyydestä eroon pääsemisessä ei ole mitään järkeä jos ei enempää halua. On turha tehdä neitsyydestä ongelmaa itselleen kun siitä pääsee helposti eroon koska tahansa.

      • paskaaaaaaaaa

        varsinkin naisille helppoa.


    • retertger

      Hei
      ei neitsyyden menettämisessä ole mitään hohdokasta
      Seksissä on hohdokasta.
      Älä ajattele sitä että olet neitsyt vaan sitä että haluat panna.

      Tee vaikka profiili johonkin treffipalstalle, vaikka tänne.

    • 1989

      Itse olen vielä aika kokematon 25-vuotias mies. Missä päin Suomea asustelet?

      • fguhgg

        Vantaalla asun


      • 1989
        fguhgg kirjoitti:

        Vantaalla asun

        Harmi kun niin kaukana.


    • haluunpilluu

      haluutko et tuun panee sua

      • xccvvvg

        Tai facebookissa tai skypessä?


    • ###$$%%%%

      Missä asut? Haluatko hotmailissa jutella?

    • m28 uudellamaalla
      • fgyygy

        Laitoin viestin


      • Paksukalu
        fgyygy kirjoitti:

        Laitoin viestin

        moi onko sulla s.posti?


      • vgghhj
        Paksukalu kirjoitti:

        moi onko sulla s.posti?

        On


    • BLOOD IS LIFE

      Mitä sitten vaikka ootkin neitsyt? Mitä sitten vaikka oot ensi vuonnakin tai vaikka kolmekymppisenä? Eikä parasta ennen ikä o mikään 27. Osta vaikka vibraattori. Mä oon kuullu että kolmekymppisenä tulee kolmenkympinkiima, sitä odotellessa...

    • Tyttö tällanen...

      Jos mitenkään lohduttaa niin minä olen jo 25-vuotias ja edelleen neitsyt ... ei minua tämä kokemattomuuteni haittaa, sen sijaan kaipaisin kyllä jo parisuhteeseen ja vierelle jonkun jota rakastaa :/ Hiukan jo alkaa olemaan mieli alamaissa kun miessuhteissa ei millään pääse minnekkään.......

      • 17+13

        Miksi luulet että et ole saanut vielä parisuhdetta? Minä veikkaan että sun oma nirsous.


      • ...
        17+13 kirjoitti:

        Miksi luulet että et ole saanut vielä parisuhdetta? Minä veikkaan että sun oma nirsous.

        Voi ne ukotkin nirsoja olla.


    • alkaa olemaan mieli

      ”edelleen neitsyt ... ei minua tämä kokemattomuuteni haittaa”

      Ei neitsyys aikuisten oikeasti ketään haittaa, vika on päässä ei neitsyydessä.
      Seksittömyys on sitten ihan toinen asia. Se on iso osa elämisen laatua ja terveyttä. Seksin puutteesta on todellista haittaa.

      • enoojuurihuomannut

        Mitä haittaa seksin puutteesta on?


    • Mies24v

      Mä olen 24 vuotias mies, saman ikänen kun sä. Mullakaan ei oo seksistä kokemusta.

    • miesuudeltamaalta

      Millä saan yhteyden sinuun? :-)

    • fgggyyyy

      :) keneltä kysyt

    • Mies-28

      Itse olen 28 vuotias mies ja minullakaan ei ole mitään seksuaalista kokemusta vastakkaisesta sukupuolesta. Ei siinä etten olisi halunnut mutta kai se että itseluottamus ja sosiaalinen pelko on saanut pidättäytymään siitä.

      Onnekseni olen kyennyt lähes aina ajattelemaan positiivisesti vaikka aika ajoittain asia tuntuu kyllä todella ärsyttävän mieltä. Onneksi sentään kaikki muu on elämän aikana varsin hyvin onnistunut ja järjestynyt. Koulu ja työ on mennyt ihan hyvin ja onnekseni taloudellisesti ei ole mitään pelättävää mikä tekee kai tästä elämisestä vähän rauhoittavampaa.

      Olisi hienoa varmasti ainakin jutella asiasta jos vain sopii, kyllä jutteleminen minulle käy ja olisi mieluisaa.

    • JLO

      joko olet päässyt eroon neitsyyestäsi ?

    • Mies-28

      Kappas vain, tämä kirjoitus. En tiedä aloittajasta mutta itselläni ei ole tullut muutosta tilanteeseen. Olenkin nykyään 29 vuotias joten ei taida tulla muutosta ennen kuin olen 30 tai mitä todennäköisemmin sen jälkeenkään.

      Jos sitä muutosta ei pian tule sitten on elettävä vain se mikä on elettävissä, ei kai siinä sitten mitään sen kummempaa?

    • Mies-28

      Kun ei siinä taida muukaan auttaa???

    • oisseniinkiva

      Samaa vuosimallia mies ja neitsyt. kiinnostaisko deittailla? Itsellä aina pyörii mielessä, että nainen on kuitenkin niin kokenut, että pitää ihan outona kun ei menekään luontevasti.

    • liiza

      Tuskailin itse vielä jokin aika sitten saman asian kanssa...25 v. ja neitsyt, kunnes tapasin jonnin aikaa sitten baarissa miehen johon olin netin kautta aikaisemmin tutustunut...olen itse kovin nirso miesten suhteen mutta tällä kertaa en löytänyt mitään moitittavaa...mukavan oloinen mies ja vielä huikean komea ;) päädyimme sänkyyn ja tiedustelin häneltä varovasti kuinka pahasti hän järkyttyy jos kerron etten ole koskaan harrastanut seksiä...mies otti asian hyvin, jälkeenpäin vaan ihmetteli miten se on mahdollista kun olen niin tyrmäävän kaunis :D :D erittäin positiivinen kokemus koska mies osasi asiansa ja oli vielä huolissaan ettei minuun satu ja kaikki on hyvin :) ollaan nähty tämän jälkeenkin ;) ja tullaan toivottavasti näkemään :D olen tyytyväinen että omasta ekasta kerrasta jäi näin positiiviset fiilikset koska mies ei tehnyt asiasta ongelmaa. toivottavasti sulle sattuu kohdalle samanlainen herrasmies :)

      • munytgrfeq

        Toi on miehen kirjoittama juttu


    • kali

      sun olis paree alakaa ettiin, ennen ku on liian myöhästä

      • tympeuuu

        Meinaatko että kasvaa umpeen vai ????
        Liian myöhäistä HÖÖÖH


    • JLO

      Vieläkö on ajankohtainen?

    • jos kaipaat 27v miehen vantaalta viemään neitsyytesi niin laita mailii [email protected] niin jutellaan lisää siel ;)

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe