Eli Themo Top C Bensa (tehokkaampi 5.2kw malli)
Yhden talven käytetty. Pakettiin kuuluu kaikki asennukseen tarvittava lukuunottamatta: Liittimiä (klemmarit yms), ruuveja ja muttereita sekä tankkiotinta.Letkuja on pikkupätkät.
Tarjouksia kuunnellaan!!!!
Myydään WEBASTO
Jaakko S
6
1735
Vastaukset
- Tom
Missäpäin maailmaa vekotin sijaitsee? anna nyt edes jonkinlainen lähtöhinta mistä tarjota? missä autossa tuo on ollut? olisi hienoa jos siaisi mailiin nuo tiedot, [email protected]
- Jaakko S
Laite on helsingissä.
Paras tarjous tähän mennessä 520e
Ollut e36 korisessa m3 bemussa
- jokkeri
mitä "varusteita" kuuluu mukaan (ajastinkello, kaukosäädin...)
- jokkeri1
osto kiinnostaisi
otatko yhtetyttä
[email protected]- Jaakko S
MYYTY!
lähetä puhelin numero
olen kiinnostunut ostamaan ko. webaston
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701