Että jälkipolvillekin riittäisi kalastettavaa, olisi mahtava asia jos luonnonsuojelijat pystyisivät yhteisvoimin rajoittamaan jossain määrin merilohen sekakantakalastusta ja ajamaan ammattikalastukselle rajoituksia.
suojelkaa lohia
7
98
Vastaukset
- pääkkönen hullu
Älä provoile siinä
Ihan asiaa tuo aloitus. Pyynti pitäisi rajoittaa jokisuiden alueelle minne väärän kannan lohet eivät ole menossa vaan pyydettäisiin kestävästi.
- ei muuten järkeä
Jos kerta rajoitetaan niin kaikki pyynti lopetettava. Ei mitään huvikalastusta, pyydä ja päästä rääkkäys pitäisi heti lopettaa.
...Mitä ihmettä on sekakantakalastus? (En ole kalastaja joten en tiedä näitä asioita, sori vaan.)
PS. Merilohi ei edes maistu hyvältä. Kirjolohi on paljon parempi vaihtoehto (lempikalani ovat kuitenkin meribassi ja kultaotsa-ahven, maistuvat paremmilta kuin minkään sortin lohet tai taimenet).- miten on
Alkaako se merilohi sitten joesta pyydettynä maistua jotenkin paremmalta ?
- Luontoihmine
Tuo on melkein yhtä tekopyhää kuin pienpeto pyynti. Pyydystetään minkkejä supeja Ja kettuja, koska ne syövät metsäkanalintujen munia ja poikasia, mutta kuitenkin samat pyytäjät itse ampuu näitä samaisia lintuja????
Ihan samalla tavalla katoaa rauhoitettujen lintujenki munat ja poikaset. Myös uhanalaisten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2234468Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223379Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621945Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,61663Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381227Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611189Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin97913- 30757
- 63755
- 176740