Että jälkipolvillekin riittäisi kalastettavaa, olisi mahtava asia jos luonnonsuojelijat pystyisivät yhteisvoimin rajoittamaan jossain määrin merilohen sekakantakalastusta ja ajamaan ammattikalastukselle rajoituksia.
suojelkaa lohia
7
111
Vastaukset
- pääkkönen hullu
Älä provoile siinä
Ihan asiaa tuo aloitus. Pyynti pitäisi rajoittaa jokisuiden alueelle minne väärän kannan lohet eivät ole menossa vaan pyydettäisiin kestävästi.
- ei muuten järkeä
Jos kerta rajoitetaan niin kaikki pyynti lopetettava. Ei mitään huvikalastusta, pyydä ja päästä rääkkäys pitäisi heti lopettaa.
...Mitä ihmettä on sekakantakalastus? (En ole kalastaja joten en tiedä näitä asioita, sori vaan.)
PS. Merilohi ei edes maistu hyvältä. Kirjolohi on paljon parempi vaihtoehto (lempikalani ovat kuitenkin meribassi ja kultaotsa-ahven, maistuvat paremmilta kuin minkään sortin lohet tai taimenet).- miten on
Alkaako se merilohi sitten joesta pyydettynä maistua jotenkin paremmalta ?
- Luontoihmine
Tuo on melkein yhtä tekopyhää kuin pienpeto pyynti. Pyydystetään minkkejä supeja Ja kettuja, koska ne syövät metsäkanalintujen munia ja poikasia, mutta kuitenkin samat pyytäjät itse ampuu näitä samaisia lintuja????
Ihan samalla tavalla katoaa rauhoitettujen lintujenki munat ja poikaset. Myös uhanalaisten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861580
- 721217
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741115Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52902Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46881- 47868
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38868- 46802
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9783IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769