Haluaisin udella, että mikä on suurin häviämäsi summa missä tahansa rahapelissä?
Suurin häviämäsi summa?
9
245
Vastaukset
- Pelaaja3
Peliautomaateissa, vajaa 500€ noin 2,5 tunnin aikana.
- oumaigaaaad
500eurolla olisit syönyt 10e/buffetissa 500 päivää peräkkäin...kannattiko pelaaminen?
oumaigaaaad kirjoitti:
500eurolla olisit syönyt 10e/buffetissa 500 päivää peräkkäin...kannattiko pelaaminen?
Laskeppas uudestaan. Buffetin hinta 10€ ja rahaa 500€. Paljonko tulee päiviä?
- menneisyys harmittaa
oumaigaaaad kirjoitti:
500eurolla olisit syönyt 10e/buffetissa 500 päivää peräkkäin...kannattiko pelaaminen?
Noh.. 50 päivää lienee oikea vastaus.. - mutta onhan se lähes kahden kuukauden ruoat, joten peliautomaatit on pahoja.
Niille onnellisille, jotka eivät ole vielä koskaan pelanneet peliautomaatteja tapaan sanoa, että älkää koskaan aloittako sitä touhua. Paljon järkevämpää sijoittaa rahat johonkin hyvään arvotavaraan, joka säilyttää arvonsa tai nostaa arvoaan ajan kanssa. - siinäpä sulle
Gambler1 kirjoitti:
Laskeppas uudestaan. Buffetin hinta 10€ ja rahaa 500€. Paljonko tulee päiviä?
No mutta etkö sinä tajua....ylimääräinen nolla kuvaa vaan RAYn ja muidein pelien tarjoajien mainoskikkaa....eli kuinka pieni saadaan näyttämään suurelta....
Koneen voittoluetteloissa koreilee 50e voitto mutta koskaan satunnaisuus ei ole osunut sen kohdalle.
Riippuu millä ajalla? Vuoden aikana vai yhdessä päivässä? Vuoden aikana varmaan kaikki ray:n automaattien pelaajat ovat hävinneet. Jos live jua netti pokeri luetaan kuitenkin mukaan niin päivittäinen tappio on varmaan casinon livepokerissa n.2000€ Toki olen silti jopa vuoden aikana voitolla ko pelistä. Joku päivä sitten taas voitin 3000€. Vedonlönissäkin on tullut jokupäivä yli tonni miinusta, mutta se on vain päivittäinen tappio. Monivedon osuessa nämä rahat on sitten taas saatu reilusti takaisin. Joten varianssia on ja tappiot pitäisi laskea vähintään vuoden ajalta.
- salolainen1
200 euroa kortissa.Markka aikana kännissä 700mk rullaan.
- ooog
Kahdessa viikossa Vajaa 1000e RAYN PASKAKONEISIIN! VIttu että vituttaa. ja en ole rikas. Olen kyllästynyt, todella kyllästynyt tuohon paskafirmaan.
HYVÄN TAHDON PELEJÄ, OI OI OI! Yksi asia on vielä niille sanottavana että haistakaa pitkä vittu ja hävetkää.
Pelikoneet vie nykyään satoja euroja antamatta mitään takaisin, homma alkanut lähteen käsistä.- ooog
Ja jos lasketaan yhteen 6-peliriippuvuusvuodet hedelmäpelisumma on noin 10 000 e. minun osalta! Ja yt riittää! Oksettaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109878"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483