Suurin häviämäsi summa?

Kuhan Utelen

Haluaisin udella, että mikä on suurin häviämäsi summa missä tahansa rahapelissä?

9

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelaaja3

      Peliautomaateissa, vajaa 500€ noin 2,5 tunnin aikana.

      • oumaigaaaad

        500eurolla olisit syönyt 10e/buffetissa 500 päivää peräkkäin...kannattiko pelaaminen?


      • oumaigaaaad kirjoitti:

        500eurolla olisit syönyt 10e/buffetissa 500 päivää peräkkäin...kannattiko pelaaminen?

        Laskeppas uudestaan. Buffetin hinta 10€ ja rahaa 500€. Paljonko tulee päiviä?


      • menneisyys harmittaa
        oumaigaaaad kirjoitti:

        500eurolla olisit syönyt 10e/buffetissa 500 päivää peräkkäin...kannattiko pelaaminen?

        Noh.. 50 päivää lienee oikea vastaus.. - mutta onhan se lähes kahden kuukauden ruoat, joten peliautomaatit on pahoja.

        Niille onnellisille, jotka eivät ole vielä koskaan pelanneet peliautomaatteja tapaan sanoa, että älkää koskaan aloittako sitä touhua. Paljon järkevämpää sijoittaa rahat johonkin hyvään arvotavaraan, joka säilyttää arvonsa tai nostaa arvoaan ajan kanssa.


      • siinäpä sulle
        Gambler1 kirjoitti:

        Laskeppas uudestaan. Buffetin hinta 10€ ja rahaa 500€. Paljonko tulee päiviä?

        No mutta etkö sinä tajua....ylimääräinen nolla kuvaa vaan RAYn ja muidein pelien tarjoajien mainoskikkaa....eli kuinka pieni saadaan näyttämään suurelta....
        Koneen voittoluetteloissa koreilee 50e voitto mutta koskaan satunnaisuus ei ole osunut sen kohdalle.


    • Riippuu millä ajalla? Vuoden aikana vai yhdessä päivässä? Vuoden aikana varmaan kaikki ray:n automaattien pelaajat ovat hävinneet. Jos live jua netti pokeri luetaan kuitenkin mukaan niin päivittäinen tappio on varmaan casinon livepokerissa n.2000€ Toki olen silti jopa vuoden aikana voitolla ko pelistä. Joku päivä sitten taas voitin 3000€. Vedonlönissäkin on tullut jokupäivä yli tonni miinusta, mutta se on vain päivittäinen tappio. Monivedon osuessa nämä rahat on sitten taas saatu reilusti takaisin. Joten varianssia on ja tappiot pitäisi laskea vähintään vuoden ajalta.

    • salolainen1

      200 euroa kortissa.Markka aikana kännissä 700mk rullaan.

    • ooog

      Kahdessa viikossa Vajaa 1000e RAYN PASKAKONEISIIN! VIttu että vituttaa. ja en ole rikas. Olen kyllästynyt, todella kyllästynyt tuohon paskafirmaan.

      HYVÄN TAHDON PELEJÄ, OI OI OI! Yksi asia on vielä niille sanottavana että haistakaa pitkä vittu ja hävetkää.
      Pelikoneet vie nykyään satoja euroja antamatta mitään takaisin, homma alkanut lähteen käsistä.

      • ooog

        Ja jos lasketaan yhteen 6-peliriippuvuusvuodet hedelmäpelisumma on noin 10 000 e. minun osalta! Ja yt riittää! Oksettaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      878
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe