paikallislehti

666+

on tärkeä,ylivieskalle oli niinhyviä juttuja joulunavajaisista,ja niin selkeätkuvat

13

1045

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • +++

nysse jakaa kinkkuja

• voiko tilata maalle.

mikä paikallislehti on kyseessä.?? eikös vieskalainen ole lopetettu.

• Tilaaja

Minä olen ollut erittäin tyytyväinen puolueettomasta uutisoinnista koskien Korpi-Tassin junailemaa PPO-kauppaa.

• +++

kalajokilaakso

• Kalajaskan uudistami

Kalajokilaakso-lehti on nykyisin todella huono. Lehti varmaankin paranisi, mikäli "päätoimittaja" vaihdettaisiin nykyaikaismpaan. Körttiaika on taaksejäänyttä elämää.

• Norjan Päämies

Turhaa on syyttää päätoimittajaa, koska todellinen syyllinen on Lehtimoguli Ohtamaa, jonka kanssa Korpi-tassi teki veriliiton. Ohtamaan pojan jääkiekkoura ostettin PPO:n rahoilla Kärppien kautta KHL:lään, sadoilla tuhansilla euroilla PPO:n jäsenten rahoilla. PPO oli pää-sponsorina Kärpille. (Kaikki löytyy netistä, ei ole valhetta). Tällä liitolla Pauli osti paikallisen lehdistön puolelleen. Ikävistä asioista ei kirjoitella. Jos Kankaan SePPO olisi kirjoittanut edes yhdenkään kriittisen kirjoituksen PPO-elisa kaupasta, tuloksena olisi ollut lopputili.
      Tästä voi kysellä "seli selityksiä vastaan" , Alpolla kyllä riittää selityksiä. Kannattaa kokeilla. Konsernin kustannusliiketoiminnan johtaja
      Alpo Ohtamaa 020 750 4601

ps Seppo on vain pelinappula miljoonakaappauksessa

Kysykää vaikka aluksi, miten Venäjällä pyyhkii KHL:ssä?

• Ilman Kalajaskaa 8.v

Kaikki uutiset on tiedossa jo muualta kuultuna ennen Kalajokilaakson saapumista.Muutama "paikallis tapahtuma" juttu voi olla joskus jonka luen.Nomsanristikko perjantain lehdessä on ihan yes.

• Ilman kalajaskaa 8.v

tarkoitin sanaristikko :D

• yrittäjän toive

Ylivieskaan pitäisi saada uusi, kilpaileva paikallislehti. Tämä nykyinen ei enää palvele meitä yrittäjiä, saatikka tavallisia lukijoitakaan.

• bolozenden

Ei kai siitä kun pistät sanomalehden pystyyn.

• Laakso-

Ihan hyvä vaan että nuo Kepun äänenkannattajalehdet kuolevat pois. Tuotakaan lehteä ei enää muutaman vuoden päästä ole tilauksillaan pystyssä pitämässä nämäkään muutamat eläkeläiset.

• Sökö

Kymppisanomat hyvä paikallinen

• Vastaako metsä?

Vaan miksi ei ole pitkään aikaan ollut minkäänlaista juttua PPOsta edes mielipidepalstalla? Onko syynä yllämainittu Ohtamaan kiitollisuudenvelka Korpi-Tassille vai onko vielä muitakin syitä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8617
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4768
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4238
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3807
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3216
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2990
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2686
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2491
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      44
      2304
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2213
    Aihe