on tärkeä,ylivieskalle oli niinhyviä juttuja joulunavajaisista,ja niin selkeätkuvat
paikallislehti
13
1045
Vastaukset
- +++
nysse jakaa kinkkuja
- voiko tilata maalle.
mikä paikallislehti on kyseessä.?? eikös vieskalainen ole lopetettu.
- Tilaaja
Minä olen ollut erittäin tyytyväinen puolueettomasta uutisoinnista koskien Korpi-Tassin junailemaa PPO-kauppaa.
- +++
kalajokilaakso
- Kalajaskan uudistami
Kalajokilaakso-lehti on nykyisin todella huono. Lehti varmaankin paranisi, mikäli "päätoimittaja" vaihdettaisiin nykyaikaismpaan. Körttiaika on taaksejäänyttä elämää.
- Norjan Päämies
Turhaa on syyttää päätoimittajaa, koska todellinen syyllinen on Lehtimoguli Ohtamaa, jonka kanssa Korpi-tassi teki veriliiton. Ohtamaan pojan jääkiekkoura ostettin PPO:n rahoilla Kärppien kautta KHL:lään, sadoilla tuhansilla euroilla PPO:n jäsenten rahoilla. PPO oli pää-sponsorina Kärpille. (Kaikki löytyy netistä, ei ole valhetta). Tällä liitolla Pauli osti paikallisen lehdistön puolelleen. Ikävistä asioista ei kirjoitella. Jos Kankaan SePPO olisi kirjoittanut edes yhdenkään kriittisen kirjoituksen PPO-elisa kaupasta, tuloksena olisi ollut lopputili.
Tästä voi kysellä "seli selityksiä vastaan" , Alpolla kyllä riittää selityksiä. Kannattaa kokeilla. Konsernin kustannusliiketoiminnan johtaja
Alpo Ohtamaa 020 750 4601
ps Seppo on vain pelinappula miljoonakaappauksessa
Kysykää vaikka aluksi, miten Venäjällä pyyhkii KHL:ssä? - Ilman Kalajaskaa 8.v
Kaikki uutiset on tiedossa jo muualta kuultuna ennen Kalajokilaakson saapumista.Muutama "paikallis tapahtuma" juttu voi olla joskus jonka luen.Nomsanristikko perjantain lehdessä on ihan yes.
- Ilman kalajaskaa 8.v
tarkoitin sanaristikko :D
- yrittäjän toive
Ylivieskaan pitäisi saada uusi, kilpaileva paikallislehti. Tämä nykyinen ei enää palvele meitä yrittäjiä, saatikka tavallisia lukijoitakaan.
- bolozenden
Ei kai siitä kun pistät sanomalehden pystyyn.
- Laakso-
Ihan hyvä vaan että nuo Kepun äänenkannattajalehdet kuolevat pois. Tuotakaan lehteä ei enää muutaman vuoden päästä ole tilauksillaan pystyssä pitämässä nämäkään muutamat eläkeläiset.
- Sökö
Kymppisanomat hyvä paikallinen
- Vastaako metsä?
Vaan miksi ei ole pitkään aikaan ollut minkäänlaista juttua PPOsta edes mielipidepalstalla? Onko syynä yllämainittu Ohtamaan kiitollisuudenvelka Korpi-Tassille vai onko vielä muitakin syitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908617
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264768- 504238
- 623807
- 513216
- 502990
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.442304Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382213