Kuulin eräärtä ystävältäni, että voisin täältä
löytää kaverin joka haluasi ajaa karvani aina
ajoittain. En minäkään pysty itse siihen. Joten
rehellistä ja luotettavaa miestä työhön etsin!
Karvat pois
12
4976
Vastaukset
niin ainakin täältä saat apua
- Autatko
Olen todellakin nainen...vaan missä ja miten
se onnistuisi? Voisitko sinä jättää minulle
netti osoitteesi tai jotain muuta tietoa. Tämä
ei ole hyvä yleisöosasto minulla ainankaan!
Kerrotaan sitten lisää asioita, sopiiko sinulle? Autatko kirjoitti:
Olen todellakin nainen...vaan missä ja miten
se onnistuisi? Voisitko sinä jättää minulle
netti osoitteesi tai jotain muuta tietoa. Tämä
ei ole hyvä yleisöosasto minulla ainankaan!
Kerrotaan sitten lisää asioita, sopiiko sinulle?toki mukavampaa kun joku toinen ne ajelee.
Kuvittelin, että tonne galleriaan saa oikein osoitteenkin näkyvin, vaan ei.
Mut tavoittaa [email protected]
- pappa
et pysty ajamaan onko maha niin paljon edessä,kyllä mun vaimo ainakin pystyy ihan hyvin ajamaan karvat itse,vaikka minähän ne yleensä ajan
- Mies
Voisin hyvinkin trimmata paikat jos olet normaalivartaloinen. Värjätäänkö karvat vai laitetaanko paljaaksi ja kiillotetaan vahalla?
[email protected]- Autatko?
Katkesiko se saavutettu viestiyhteys vai?
Jotain muuta? Minulla ongelmia oman koneen kanssa!
- anonymous
Hei!
Lähetä kuvan itsestä tänne:
[email protected]- autatko?
Mikä todella mielessä?
- .......................
Ehkä suomen ja suomemkielen pitäisi
pysyä omalla paikallaan ja jättää kaikenlaiset
liialliset ylilyönnit pois. Joten puhutaan
aina asiaa niiden oikeilla nimillä. Kiitos
- Dr. Shaver
Voisin mahdollisesti toiveesi toteuttaakin... Höylä kyllä pysyy kädessä, ja onhan ystäviä autettava :-)
mailaa: [email protected] - kyllä' kyllä
kyllä onnistuu
- onnistuuko?
Milloin, miten ja missä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne202277Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv332122Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k641673Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1941657Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel801602Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.521462- 1131460
- 831149
Martina haluaa tasoisensa miehen
Seiskassa juttu minkälaisen miehen Martina haluaa. Kumppanin pitää tuoda hänen herkkyytensä ja vahvuutensa esiin sekä ol2401017Voi ei! Katja Ståhl joutui sairaalaan - Syynä tämä vitsaus - Koskettava päivitys sairaalasängystä
Pikaista paranemista, Katja! Katja Ståhl on kertonut somessa joutuneensa sisään sairaalaan. Lue lisää: https://www.suom21895