Select-suomi jymäytti

mAsa

Postimyynti select-suomi toimii epäilyttävällä tavalla:
http://www.select.fi/tuotteet.php?vid=&sivu=1&r_id=5

Esimerkiksi oheisessa linkissä myydään "edulliseen" 19.90 euron hintaan aurinkoenergialla toimivia valaisimia 2kpl.

Niitä kuusi kappaletta eri puolille pihaa, niin luulisi mummon mökkipihan olevan hyvin valaistu. Hintaa menee "vaivaiset 59,70 euroa. Mummonmarkoissa noin 360 markkaa postikulut.

Totuus: Ei valaise ollenkaan, ei mitään. Hyvä jos jotain pientä kissansilmää näkyy alkuillasta. Mummoa on jymäytetty. Kuukauden eläkkeestä meni 8 prosenttia.

Näin on tapahtunut oikeasti.

Eikö mitään ole tehtävissä? Miten roskatavaran markkinoinnin saisi loppumaan.

Itse katson aina, jos myyjänä on select-suomi, että mitähän roskaa taas tarjotaan..

39

8857

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh heh

      Kun aurinko paistaa, ei silloin valoa tarvita. Ja kun on pimeää, se johtuu juuri siitä, että aurinko ei paista. Eipä silloin tietenkään sitä aurinkoenergiaakaan tule mihinkään laitteeseen.

      Ei tämä ole mikään postimyyntihuijaus, tuollaisia muuten myydään rautakaupoissakin. Eihän se ole myyjän vika, jos ostajalla ei oikein järki juokse...

      Aurinkoenergiaa pimeällä, hauskaa hih hih.

      • Insinööri

        itse siellä kirjoittelee?

        Sen paremmin ko valaisimien tehoon puuttumatta, toimintaperiaate menee näin: Valaisin varastoi päivällä saamansa aurinkoenergian kennoihin ja luovuttaa sen yöllä pimeän aikaan pois valona.

        Vieläkö huvittaa?


      • rääpäle
        Insinööri kirjoitti:

        itse siellä kirjoittelee?

        Sen paremmin ko valaisimien tehoon puuttumatta, toimintaperiaate menee näin: Valaisin varastoi päivällä saamansa aurinkoenergian kennoihin ja luovuttaa sen yöllä pimeän aikaan pois valona.

        Vieläkö huvittaa?

        Tuolla ulkona onkin kauheesti tota aurinkoenergiaa näin syksyllä.
        Eikös noissa postimyyntituotteissa ole kahden viikon palautusaika?


      • MasaMan
        Insinööri kirjoitti:

        itse siellä kirjoittelee?

        Sen paremmin ko valaisimien tehoon puuttumatta, toimintaperiaate menee näin: Valaisin varastoi päivällä saamansa aurinkoenergian kennoihin ja luovuttaa sen yöllä pimeän aikaan pois valona.

        Vieläkö huvittaa?

        Jos ostatte postimyynnistä mitä tahansa tuotteita niin teillä on viikko aikaa palauttaa tuotteet ilman mitään selityksiä. postimyyntifirma on vielä velvollinen maksamaan palautuskustannuksetkin.


    • sähkäri

      Mummon pitää hakea ne päiväksi sisälle ja pitää valot päällä. Kyllä ne sitten toimii.

    • el-inssi

      kylmässä ulkona niiden akkujen teho laskee niin senkin takia valoteho hiipuu.

    • Kokemusta on

      Kyllähän jokaisen täysjärkisen pitäisi ymmärtää, ettei aurinkosähköä synny näillä pimeillä ilmoilla. Eikä kai sisällä keinovalolla niinkuin joku viisasteli.

    • tietoinen1

      Tämä on ikävää. Noi aurinkokenno valaisimet tarvitsevat auringonvaloa useita tunteja päivässä latautuakseen. Näin on melkein kaikissa ao valaisimissa laita mitä myydään. Joihinkin pitää asentaa patterit aika usein, Toimii suhteellisen hyvin oikeissa olosuhteissa, muttei näinä Suomen pimeinä aikoina, jolloin niiden toivoisi juuri toimivan. Eli on vähän outoa, että niitä on markkinoilla niin paljon maassa, jossa ei aurinkoa paljon ole kuin osassa vuotta. Heinä, elo- ja syyskuu on aika hyvää aikaa käyttää niitä, kun aurinkoa vielä jkv näkyy päiväsaikaan. Noi kalliimmat kennot toimii jo patterien voimalla paremmin. Olen jumppaillut näitten kanssa useita vuosia ja todennut tämän ongelman pimeänä vuoden aikana moneen kertaan. Kiikutan valaisimet kiireen vilkkaan aina sinne missä aurinkoa on latautumaan, silloin kun se on mahdollista. Täysin koristevalaisimet eivät paljoa loista ympärilleen missään olosuhteissa kun kennot ovat niissä niin pienet.

    • tarjouksethuomioon

      Päätin tilata selectin uutiskirjeen koska sen kautta piti saada 25% alennus yhdestä tuotteesta, mutta sitä koodia ei ole nyt pariin viikkoonkaan kuulunut. Uutiskirjeen tilaus kumminkin onnistui kun paikka yrittää koko aika nyt sitten tyrkyttää roskaa mitä en halua.

      • Hommapelasi

        Minä tilasin myös uutiskirjeen ja heti tuli sähköposti ja koodi, jolla saan sen alennuksen seuraavasta tilauksesta.


    • LisääTavaraaVaanMyyntiin

      Aika vähän tavaraa siellä myynnissä!

      • asiakas468363

        Aina niitä valittajia piisaa, olen vuosikausia tilannut selectistä tavaraa ja olen saanut mitä olen tilannut ja ollut erittäin tyytyväinen. Ei sillä hinnalla mistä SINÄ katkera puhut saa katuvaloja. Ne ovat koristevaloja pössöö .


      • asiakas468363

        Sorry tuli kommentti väärään kohtaan


    • asiakas468363

      Aina niitä valittajia piisaa, olen vuosikausia tilannut selectistä tavaraa ja olen saanut mitä olen tilannut ja ollut erittäin tyytyväinen. Ei sillä hinnalla mistä SINÄ katkera puhut saa katuvaloja. Ne ovat koristevaloja pössöö !

      • Anonyymi

        Sama juttu. Kaikki tuotteet ovat olleet mitä luvattukin :)

        En ole Selectin työntekijä jos joku niin väittää!


    • Anonyymi

      Pääsääntöisesti laadukasta tavaraa siellä myynnissä :)

      T. Asiakas vuodesta 2011

      • Anonyymi

        En tiiä siitä laadukkaasta mut tykänny oon mitä tilannu olen,


    • Anonyymi

      ~SELECT~

      Käteviä ja taatusti edullisia tuotteita jo vuodesta 1965!

      • Anonyymi

        Select täyttää 65-vuotta vuonna 2025 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Select täyttää 65-vuotta vuonna 2025 😊

        Ei, kun siis 60-vuotta täyttää tuolloin 😀😊


    • Anonyymi

      Sähköposteihin voisivat vastailla nopeammin 🤔

      • Anonyymi

        Ja voisivat opetella lisää suomenkieltä... Ei pahalla, mutta kouluttaisivat lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja voisivat opetella lisää suomenkieltä... Ei pahalla, mutta kouluttaisivat lisää.

        Siis suomen kieltä 🤪

        (Joo osaa itsekään)


    • Anonyymi

      Puhelinpalvelu ala-arvoista ja töykeää. Tuotteet pääosin ok. Laskuissa eräpäivä jo usein erääntynyt, ennen kuin edes tuote on tullut tilaajalle.

      • Anonyymi

        Niin onkin usein eräpäivä mennyt laskuissa, mutta eikös ne pitäisi olla kaksi viikkoa erääntyneenä ennen kuin tulee muistutus.


    • Anonyymi

      Et ole ainoa! Jo 90-vuosikymmenellä tilasin tuosta Norjan ihmeestä, selectistä kaksi (2) karttamittaria. Ne molemmat hajosivat jo ensimmäisinä kokeilupäivinään: laitteiden sisällä olevat mittanauhat lakkasivat liikkumasta kumpaankaan suuntaan.

    • Anonyymi

      Select-tili on muuten poistettu käytöstä jo jonkin aikaa sitten. Eli jokin toinen maksusysteemi tulee ilmeisesti tilalle.

      Tällaisen vastauksen sain sähköpostiin, kun kysyin asiasta:

      "Hei,

      Tällä hetkellä on lopetettu täysin tilin-käyttö. Ei ole vielä tiedossa koska ja minkälainen systeemi tulee jatkossa.

      Terveisin,
      Select Asiakaspalvelu"

      • Anonyymi

        Oisko jotain Avardaa ym tulossa myöhemmin? 🤔


    • Anonyymi

      Onkohan tuo lopettamassa, kun myyvät alennuksella monia tuotteita? 🤔

      • Anonyymi

        Toivottavasti jatkuu.


    • Anonyymi

      Myyvät varastoa tyhjäksi. Eli lopettavatko? Vai tekevätkö uusille tuotteille tilaa?

      • Anonyymi

        Select on lopettamassa lähikuukausina.

        Kysyin sähköpostilla asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Select on lopettamassa lähikuukausina.

        Kysyin sähköpostilla asiaa.

        Eli varmaan niin kauan, kun riittää myytäviä tuotteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli varmaan niin kauan, kun riittää myytäviä tuotteita.

        No 57-vuotta se ehti olla toiminnassa kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No 57-vuotta se ehti olla toiminnassa kuitenkin.

        Eikö joku voisi ostaa tuon yrityksen ja kehittää sitä vielä lisää 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö joku voisi ostaa tuon yrityksen ja kehittää sitä vielä lisää 🤔

        Ei ole jatkajaa. Kertoivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole jatkajaa. Kertoivat.

        Harmi juttu. Siellä oli ihan hyviäkin tavaroita myynnissä :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi juttu. Siellä oli ihan hyviäkin tavaroita myynnissä :/

        Ovatkohan tiedustelleet keltään, että joku jatkaisi heidän toimintaansa? 🤔


    • Anonyymi

      Select on nyt lopettanut toimintansa. Luki heidän nettisivuilla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3116
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2846
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2228
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      22
      1782
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1484
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe