Mulla on nyt toista viikkoa ollut koko aika kauhea väsymys päällä. Käyn illalla viimeistää 10 aikaa nukkumaan (okeij, välillä se se saattaa venähtää 12 astikkin, jos en pysty nukahtamaan) ja herään aina arkisin 6.30. Aamulla koulussa olen ihan pirteä, mutta sitten iltapäivällä 1 ja 2 välillä iskee kauhee väsymys päälle enkä meinaa tuolloin pysyä hereillä tunneilla. Kun tulen kotiin 15.30 syön ja otan tunnin päiväunet, ja sen jälkeen touhuan arkihommia.
Mulla on pikkusen alhanen hemoglobiini (116), joten olen alkanut syömään rautatabletteja. Niitä olen nyt viikon syönyt enkä ole vielä huomannut mitään vaikutusta väsymykseen.
Alkaa pikku hiljaa ärsyttämään tämä väsymys, kun väsyneenä kaikki ärsyttää ja nyt on alkanut tuntua siltä, että parisuhdekkin alkaa kärsiä tästä minun väsymyksestä, kun vaan "huudan" ja valitan poikaystävälle koko ajan.
Olisiko teillä mitään neuvoa miten pääsisin nopeasti eroon tästä väsymyksestä.
Kokoajan väsyttää
auttakaa väsynyttä
1
172
Vastaukset
- elintavat
Syötkös kouluruokasi, alhainen verensokeri väsyttää aika tavalla, samoin kuin liian korkea. Liikuntaa pitää myös kuulua ohjelmaan vaikka vaan 3 kertaa viikossa, sekin auttaa väsymykseen kun kunto on hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk337251Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin213360Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521490Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_221401Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.281386PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1811380- 1441249
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport511153Kehumisesta voi saada sakkoja?
Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v166985- 39976