Kokoajan väsyttää

auttakaa väsynyttä

Mulla on nyt toista viikkoa ollut koko aika kauhea väsymys päällä. Käyn illalla viimeistää 10 aikaa nukkumaan (okeij, välillä se se saattaa venähtää 12 astikkin, jos en pysty nukahtamaan) ja herään aina arkisin 6.30. Aamulla koulussa olen ihan pirteä, mutta sitten iltapäivällä 1 ja 2 välillä iskee kauhee väsymys päälle enkä meinaa tuolloin pysyä hereillä tunneilla. Kun tulen kotiin 15.30 syön ja otan tunnin päiväunet, ja sen jälkeen touhuan arkihommia.

Mulla on pikkusen alhanen hemoglobiini (116), joten olen alkanut syömään rautatabletteja. Niitä olen nyt viikon syönyt enkä ole vielä huomannut mitään vaikutusta väsymykseen.

Alkaa pikku hiljaa ärsyttämään tämä väsymys, kun väsyneenä kaikki ärsyttää ja nyt on alkanut tuntua siltä, että parisuhdekkin alkaa kärsiä tästä minun väsymyksestä, kun vaan "huudan" ja valitan poikaystävälle koko ajan.

Olisiko teillä mitään neuvoa miten pääsisin nopeasti eroon tästä väsymyksestä.

1

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elintavat

Syötkös kouluruokasi, alhainen verensokeri väsyttää aika tavalla, samoin kuin liian korkea. Liikuntaa pitää myös kuulua ohjelmaan vaikka vaan 3 kertaa viikossa, sekin auttaa väsymykseen kun kunto on hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6444
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3863
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3240
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      374
      1761
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1408
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1340
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      47
      1003
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      976
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      900
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      879
    Aihe