Mitä hyvää Conjuringissä on??

MinäJaSurkeatLeffat

Oon tääl kattonu monii keskusteluita ja jokases joku taapero laittaa, että The Conjuring on paras kauhuelokuva? Tommoset pikkuhomot ei oo kauhuu nähnykää! Mun mielestä oli kyllä 0/5. Paskin tositapahtumiin perustuva kauhuelokuva ikinä! Ja mitä hienoa on saw-elokuvissa? Joku vanhus vaa tappaa ihmisii. Paskinta paskaa mitä olen ikinä nähnyt ja mitä tulen ikinä näkemään!!!

6

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauhu frankki

conjuring on kyllä surkeaa huttua ja jos joku sanoo että se on paras niin ei oo varmaan nähny yhen ainutta klassikko, mutta saw elokuvissa ei oo mitään pahaa kerrankin suht uusi elokuvasarja joka on hyvä .

• Veteranfan

Meikäläinen on nähnyt kaikki KAUHUklassikot mitä löytyy elokuvamarkkinoilta,joten voin hyvällä omalla tunnolla sanoa James Fanin ohjaama Conjuring leffa oli viimevuoden paras KAUHUleffa,piste.

Muita kelvollisia KAUHUleffoja ei olla nähty valkokankaalla,tosin DVD julkaistuja KAUHUleffoja tulee joka kuukausi suoraan videolle,mutta ne eivät ole kovin kummoisia.

KAUHUelokuva pitää nähdä valkokankaalla,eikä pienestä toosasta,eihän pienestä toosasta saa tunnelmaa aikaiseksi vrt. valkokankaalla nähtyyn elokuvaan.
        KAUHU leffa pitää nähdä pimeässä leffasalissa,jossa on mahdollisiman vähän katsojia paikalla,mieluiten yksin katsojana.

Oikeastaan mitä tässä nyt ketään lähtee opettamaan miten leffaa pitäisi katsoa.

• jörjegn

vitut oli ei viimevuonna tullu hyviä kauhuja

• Veteranfan

James Wanin tuottama Annabelle on tämän vuoden parhaita KAUHUleffoja!!!

• ldfdfd

Conjuringi on 2000 luvun paras mörkötalopätkä
      parempaa en ole vielä nähnyt
      ja Annabelle on karmaiseva vuoristorataajelu.

• Oon kattonu kaikki

Evil Dead oli viime vuoden aivan selkeästi paras KAUHUELOKUVA, Conjuring oli ihan ok mutta pikemminkin supernatural jännitys leffa. Annabelle taasen ei sisällä kauhua tai edes jännitystä missään kohtaa, lähinnä pitkästyttävä räpellys jota ei ilman ff nappia jaksa katsoa :D.

t. kaikki kauhuelokuvat nähneenä ei pelkästään klassikot (pois lukien slasherit jotka on täyttä sontaa)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      128
      5744
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      396
      2559
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      134
      2477
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      7
      2066
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      12
      1323
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      58
      1055
    7. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1042
    8. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      51
      912
    9. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      76
      825
    10. Temusta tilaamiseen tulee muutos

Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/
      Maailman menoa
      101
      815
    Aihe