Oon tääl kattonu monii keskusteluita ja jokases joku taapero laittaa, että The Conjuring on paras kauhuelokuva? Tommoset pikkuhomot ei oo kauhuu nähnykää! Mun mielestä oli kyllä 0/5. Paskin tositapahtumiin perustuva kauhuelokuva ikinä! Ja mitä hienoa on saw-elokuvissa? Joku vanhus vaa tappaa ihmisii. Paskinta paskaa mitä olen ikinä nähnyt ja mitä tulen ikinä näkemään!!!
Mitä hyvää Conjuringissä on??
6
104
Vastaukset
- kauhu frankki
conjuring on kyllä surkeaa huttua ja jos joku sanoo että se on paras niin ei oo varmaan nähny yhen ainutta klassikko, mutta saw elokuvissa ei oo mitään pahaa kerrankin suht uusi elokuvasarja joka on hyvä .
- Veteranfan
Meikäläinen on nähnyt kaikki KAUHUklassikot mitä löytyy elokuvamarkkinoilta,joten voin hyvällä omalla tunnolla sanoa James Fanin ohjaama Conjuring leffa oli viimevuoden paras KAUHUleffa,piste.
Muita kelvollisia KAUHUleffoja ei olla nähty valkokankaalla,tosin DVD julkaistuja KAUHUleffoja tulee joka kuukausi suoraan videolle,mutta ne eivät ole kovin kummoisia.
KAUHUelokuva pitää nähdä valkokankaalla,eikä pienestä toosasta,eihän pienestä toosasta saa tunnelmaa aikaiseksi vrt. valkokankaalla nähtyyn elokuvaan.
KAUHU leffa pitää nähdä pimeässä leffasalissa,jossa on mahdollisiman vähän katsojia paikalla,mieluiten yksin katsojana.
Oikeastaan mitä tässä nyt ketään lähtee opettamaan miten leffaa pitäisi katsoa.
- jörjegn
vitut oli ei viimevuonna tullu hyviä kauhuja
- Veteranfan
James Wanin tuottama Annabelle on tämän vuoden parhaita KAUHUleffoja!!!
- ldfdfd
Conjuringi on 2000 luvun paras mörkötalopätkä
parempaa en ole vielä nähnyt
ja Annabelle on karmaiseva vuoristorataajelu. - Oon kattonu kaikki
Evil Dead oli viime vuoden aivan selkeästi paras KAUHUELOKUVA, Conjuring oli ihan ok mutta pikemminkin supernatural jännitys leffa. Annabelle taasen ei sisällä kauhua tai edes jännitystä missään kohtaa, lähinnä pitkästyttävä räpellys jota ei ilman ff nappia jaksa katsoa :D.
t. kaikki kauhuelokuvat nähneenä ei pelkästään klassikot (pois lukien slasherit jotka on täyttä sontaa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124540MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar902334Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5621769Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011481- 81369
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671177Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331118Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt219990Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64957Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3928