Tämä ei nyt sakkoihin liity, mutta olen pysäköinyt parina päivänä helsingissä 3 vyöhykkeellä, ja parkman on ottanut maksun 2 vyöhykkeestä... Saakohan noita rahoja takasin, ttu että tuttaa....
Parkman
8
738
Vastaukset
- loppuun saakka
Joo St1 jätti palauttamatta 10€ eka kerta kun kone imaisi rahat.
- S38F
S38F koodilla saa 10€ ilmaista parkkiaikaa niin ei stressaa niin paljoa väärä vyöhykekkään..saa vapaasti käyttää olkaa hyvät!
- Helppoparkki
Koodilla 7P2E saa 10 euroa ilmasta parkkiaikaa.... ainakin itse sain ja hyvin toimii !!!
Tosi hyvä toi parkman ja helppo käyttää... - Harm-man
Parempi noin päin, Tampereella Park- Man sovellus veloittI 2 vyöhykkeen maksun mutta onneksi parkkipaikkoja huomasi kirjoittaa tästä autoilijalle 60€ virhemarginaali. OTTAAKO PARK MAN OSAA TUOHON KOULUUN, NO EI OTA.
- Parkkeeraaja
Parkman kampanjakoodi NJKX
- diipaaadaaaiii
Aloittaja ei liene lukenut käyttöehtoja:
3. Emme ole vastuussa puhelimen GPS-sijainnin tarkkuudesta. Käyttäjä itse valitsee kartalta oman pysäköintialueensa ja on vastuussa siitä, että se vastaa hänen pysäköidyn autonsa sijaintia.
4. EI HYVITYKSIÄ. Parkman ei ole velvollinen antamaan mitään hyvityksiä. Sovelluksemme käyttäjänä olet velvollinen varmistamaan, että maksat pysäköinnistä sillä alueella, jolla olet autosi pysäköinyt. Teemme parhaamme auttaakseemme asiakkaitamme ongelmatilanteissa, mutta emme ole velvollisia maksamaan hyvityksiä tai pysäköintisakkoja, jotka johtuvat palvelun väärinkäytöstä.- Anonyymi
...emme ole velvollisia maksamaan hyvityksiä tai pysäköintisakkoja, jotka johtuvat palvelun väärinkäytöstä.
Ei tässä ole kyse väärinkäytöstä, vaan sovelluksen tietojen ja veloitettujen maksujen erosta. Ehtoihin saa kirjoittaa mitä tahansa, mutta viimeistään kuluttaja-asiamies suosittaa sovelluksen tekemistä virheistä korvausta.
Päästäkseen käyttämään sovellusta pitää ruksia "hyväksyn ehdot". Sillä ei kuitenkaan automaattisesti hyväksy lain vastaisia ehtoja.
- Anonyymi
Joensuussa parkman kyllä toimii laskuttaa tililtä ja karhukirje tulee korkojen kanssa perään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263038
- 681487
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761073Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45921
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45858Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746