Tuli tämmöinen idea vaikka en ohjelmoija olekaan, että voisiko tehdä ohjelman joka tekisi huonolaatuiseen tökkivään videokuvaan tuplasti lisää kuvia ja saisi videon siten jouhevammaksi? Luulen että voisi, ja ehkä helpomminkin kuin jonkun pakkausohjelman esimerkiksi. Jos on video missä pikseli kulkee ruudun poikki, harppoen aina joka toisen pikselin kohdalle niin ohjelman pitäisi vain osata tehdä väliin kuvat jossa pikseli käy niissä väliin jäävissä ruuduissa. Tällä idealla voisi sitten tehdä varsinaisten videon kuvien kanssa saman tempun, tosin onhan se monin tavoin haastavampaa.
Vai onko tämmöinen ohjelma jo olemassa taikka saatavissa? Luulisi että animaatioita tehdään tällaisella menetelmällä, ettei tekijä joudu piirtämään joka kuvaa erikseen, vaan ohjelma osaisi tehdä montakin kuvaa tyhjään väliin.
Saako videoon lisää kuvia?
Frame
1
131
Vastaukset
- hmm...
Kyllähän tuollaisen ohjelman voi tehdä, jos osaa tehdä hyvän .. algoritmin mikä arpoo niitä pikseleitä, joita ei ole "olemassa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845157Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.253480Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j382828Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin91972Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581820- 471586
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2631476- 941382
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441356Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731078