Kysyn nyt suoraan asioista niiden oikeilla nimillä! ;D Seksiä ei varsinaisesti olla vielä poikakaverin kanssa harrastettu, mut suudellessa se on yrittäny työntää sen sormea mun perseeseen! ja oon aina estäny sen! Ja se ihan varmasti joskus ehdottaakin naimista sinne. Mut en tule suostumaan, koska se tuntuu ja kuulostaa NII-IN epämiellyttävältä/likaiselta yms! olenko TOSI tyly ja harvinaisen tosikko jos en halua kalua työntävän perseeseen??
Olenko tyly jos en halua perseeseen?
8
2860
Vastaukset
tapaamistani naisista on ollu niin tylyjä...
- Never to anus(m)
pääsi!
Jos kaverisi tahtoo tunkea jotakin kehonosaansa perseeseesi, niin vaihda kaveria. Kaikki me tiedämme, mitä anuksesta pukkaa ja mikä on sen tarkoitus ja tehtävä. - qwertyy
Ei se nyt niin paha nakki ole, jos jätkä on ymmärtäväinen ja sanot sille nätisti että: "persettä et sitten koskaan tule saamaan, koska en halua mitään uusia kiksejä ikinä mistään ja perjantaisinkin sammuu valot jo seitsemältä."
Mutta jos suutut ja tiuskaiset ärtyneenä ja samalla läppäät käden hittoon sun perseeltä, niin kyllä aika tyly ämmä silloin olet :)
Ajattele kuitenkin asiaa siltäkin kannalta että se jätkä kyllä hakee perseensä sitten muualta jos ei sitä sulta tule koskaan saamaan ja hän sitä niin kovin haluaisi kokeilla. Jos ei halut kohtaa sängyssä, niin seksistä tulee kovin ahdistavaa jos tällaisista toteuttamiskelpoisista fantasioistaan ei voi kertoa, tai niitä ei saa toteuttaa.
Vaikka orkut aina saisittekin ja muuten olisi hyvä yhdessä olla, niin silti jotain jää seksistä puuttumaan ja se on juuri sitä että toisen kanssa ei voi asioista puhua, tai niitä ei voi edes kokeilla yhdessä. Veikkaan että jos jätkä on vähänkin omaa arvoaan tunteva heppu, niin kovin kauaa hän ei tuollaisessa suhteessa viihdy. Oma käsi on hetkellisesti parempi vaihtoehto kuin koko loppuelämän pihtaava nainen.
Kyllä koura jaksaa kiinnostaa niin kauan että uutta pimpulaa saadaan. Lapatossuhessu varmaan sitten viihtyisikin kanssasi, kun ilmeisesti pillua kuitenkin auliisti olisit vielä antamassa?
Ei silti, jos et halua antaa, niin sinulla on siihen ihan täysi oikeus. Mutta varaudu myös siihen että jos perse miestäsi kiinnostaa, niin hän voi ottaa vuoteensa ja käydä, tai sitten sinulla menee hermot hänen ainaiseen vonkaamisensa ja sinä lähdet kyllästyneenä ensin.
Paitsi että tuossa kun hän yrittää tuikata sormellaan sua perseeseen, hän voi yrittääkin sormettaa takaapäin sun pimpulaa ja nolo lopputulos on sitten tuo :) Mistä sen tietää vaikka äijä olisikin näitä exit only tyyppejä, vaikkakin vähän kokematon seksissä? Joten paras neuvoni on että keskustelkaa asioista niitten oikeilla nimillä keskenänne, eikä täällä foorumissa, missä ihmiset voivat antaa ihan mitä sattuu neuvoja kyselijöille!- JepJep
"niin silti jotain jää seksistä puuttumaan ja se on juuri sitä että toisen kanssa ei voi asioista puhua"
onneton tarina.
Niin seksistä jää puuttumaan paskareikä. So?
- LurtzinOrja
Vaan olet oma itsesi ja määräät mitä itse haluat itsellesi tehtävän/tai jättää tekemättä. Ei kaikki halua samoja asioita. Tottakai kieltäydyt jos et jotain halua :)
- Suklaasydän
Olet vähän tyly. Kyllä sinnekin täytyy miehen saada tulla, eikä se satu kun vähän harjoittelee. Ole rohkea! Opit vielä nauttimaan siitä =P
- Mies
"Kyllä sinnekin täytyy miehen saada tulla"
- Miesihminen
Tai et sitten vielä osaa nauttia kehostasi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607454- 1294190
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.293542- 212908
- 272503
- 232452
- 252050
- 472040
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3732022- 321958