No oot onnellinen jos toi riittää sulle. Mun mielestäni mikään ei voita orgasmia miehen. kanssa. Ei sitä läheisyyttä ja toisen kosketusta mikään muu korvaa. Miehet on vaan niin ihaniiii.
0Äänestä
No ahaa
Ap, ehkä olisi parasta, että myös kommunikoisit itsesi kanssa. Ketään kiinnosta, että tykkäät runkata.
0Äänestä
happyend2
Ymmärrän ja tunnen ihan samoin...on mulla miehiä seksikumppaneina tälläkin hetkellä kaksin kappalein mutta kumpikaan ei jaksa miettiä kuin omaa orkkuaan... Itseni kanssa nautin pitkääään ja vaihtelen asentoja ;) Suosittelen kaikille :)
0Äänestä
Minä I suuri
Itsekeskeinen ja omahyväinen maailma etenee näköjään seksinkin alueelle.
Ei muuta kuin leuka pystyyn ja kauppakeskukseen ja halveksimaan miehiä ja muutenkin toisia ihmisiä.
0Äänestä
Saan aina
Meitä on (kai onneksi) monenlaisia Yksi leikkii itsensä kanssa, toinen myy, kolmas tahtoo luomua, joku ei halua mitään jne. Omituisimpia lienee ne jotka ”tietää” muiden olevan väärässä.
Vastaukset 5
Vanhimmat
No oot onnellinen jos toi riittää sulle. Mun mielestäni mikään ei voita orgasmia miehen. kanssa. Ei sitä läheisyyttä ja toisen kosketusta mikään muu korvaa. Miehet on vaan niin ihaniiii.
Ap, ehkä olisi parasta, että myös kommunikoisit itsesi kanssa. Ketään kiinnosta, että tykkäät runkata.
Ymmärrän ja tunnen ihan samoin...on mulla miehiä seksikumppaneina tälläkin hetkellä kaksin kappalein mutta kumpikaan ei jaksa miettiä kuin omaa orkkuaan... Itseni kanssa nautin pitkääään ja vaihtelen asentoja ;) Suosittelen kaikille :)
Itsekeskeinen ja omahyväinen maailma etenee näköjään seksinkin alueelle.
Ei muuta kuin leuka pystyyn ja kauppakeskukseen ja halveksimaan miehiä ja muutenkin toisia ihmisiä.
Meitä on (kai onneksi) monenlaisia
Yksi leikkii itsensä kanssa, toinen myy, kolmas tahtoo luomua, joku ei halua mitään jne.
Omituisimpia lienee ne jotka ”tietää” muiden olevan väärässä.