Saan aina kun haluan, enkä ole kenestäkään riippuvainen.
Orgasmit ovat isoja ja messeviä. Rentoutus on upea.
Ei enää miestä minulle riipaksi............
Seksi itseni kanssa on parasta!!!
5
350
Vastaukset
- nautiskelia
No oot onnellinen jos toi riittää sulle. Mun mielestäni mikään ei voita orgasmia miehen. kanssa. Ei sitä läheisyyttä ja toisen kosketusta mikään muu korvaa. Miehet on vaan niin ihaniiii.
- No ahaa
Ap, ehkä olisi parasta, että myös kommunikoisit itsesi kanssa. Ketään kiinnosta, että tykkäät runkata.
- happyend2
Ymmärrän ja tunnen ihan samoin...on mulla miehiä seksikumppaneina tälläkin hetkellä kaksin kappalein mutta kumpikaan ei jaksa miettiä kuin omaa orkkuaan... Itseni kanssa nautin pitkääään ja vaihtelen asentoja ;) Suosittelen kaikille :)
- Minä I suuri
Itsekeskeinen ja omahyväinen maailma etenee näköjään seksinkin alueelle.
Ei muuta kuin leuka pystyyn ja kauppakeskukseen ja halveksimaan miehiä ja muutenkin toisia ihmisiä. - Saan aina
Meitä on (kai onneksi) monenlaisia
Yksi leikkii itsensä kanssa, toinen myy, kolmas tahtoo luomua, joku ei halua mitään jne.
Omituisimpia lienee ne jotka ”tietää” muiden olevan väärässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437377
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533662Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu473546- 623298
- 512984
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/512852Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod342799Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302464IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1861829- 471541