Syntyneet hyviksi ja huonoiksi äideiksi

Angry Bird

Länsimaissa arvaillaan kuka on hyvä ja huono äiti.
Idän viisaus on jo ajat sitten ymmärtänyt asian.
Horoskooppi oppi kertoo ketkä ovat ketkä.

Ihmisillä on synnynnäisiä taipumuksia. Toiset ovat hyviä johtajaa ja toiset korvaamattomia äitejä. Se asia ei poistu opiskelemalla. Perheen merkki on Rapu, joka on ammattilainen siinä. Toiset merkit ovat perheen onnellisuudelle ihan outoja, kuten Jousimies, Oinas, Vesimies

Puhutaan, että lapsi on aivan oikea omille vanhemmilleen. Se on myös totta. Mutta perheen peruspilari - välittäminen, kuuntelu, rakastaminen, huolenpito, alkaen perus elementit kuten ruoka, lämpö, rintamaito,huolenpito ym ovat ominaisia erityisesti eräille Zodiac merkeille. Sen huomaa, jos lapsen vanhemmat eivät ole kovin perhepainotteisia, niin lapsesta tulee egoisti, toisista välinpitämätön, joka voi terrorisoida muita. Valitettavasti itse koen, että nykyisessä yhteiskunnassa arvostetaan väkivaltaa enemmän kuin perhearvoja. Minä en näe missä nykyisin ovat terveet perhe arvot. Äidit eivät kasvata omia lapsiaan, vaan niitä hoitaa lastentarhan opettaja. Nainen on kiinnostunut enemmän omasta uratyöputkestaan kuin jälkikasvusta. Nainen on kiinnostunut rahasta ja kunniasta kuin perhe arvoista. Nainen on kiinnostunut seksistä kuin onnellisesta perheestä. Minkälainen nainen on sellainen, joka haluaa olla kuin mies. Se tarkoittaa, että nainen ei tiedä kuka on nainen. Naisella on suora vaikutus lapsiin. Sen saa mitä tilaa. Turha valittaa. Jos elintärkeä aika menee hullutteluun vauvan elämänsä ensihetkistä alkaen, niin on turhaa odottaa tasapainoista perhettä ja elämää. On turhaa odottaa, että lapset rakastavat äitiään. Jos nainen ymmärtää panostaa tosissaan lasten hoitoon vaikka kuinka vaikea se olisikaan, niin nainen saa miljoonaa kertaa takaisin sitä rakkautta, mitä hän antaa. Äiti on Jumala lapselle. Kaikki kaikessa. Olla nainen ja äiti on lahja. Miksi ihmeessä naiset haluavat olla kuin mies ja kilpailla miesten kanssa? Miksi ihmeessä nainen uhraa lapsiaan koulutuksen, asemansa, rahan, itsekkyytensä takia?

Aikamme on erittäin nopeata ja progressiivistä. Se suosii naisia, lapsia, teknologiaa, innovaatiota ja kommunikaatiota. Se on järjellistä eikä niinkään rauhallista. Yritysmaailman arvot ovat arvossa. Pehmeät perhe arvot tallaantuvat sen jalkoihin. Jos perhearvoja omaava äiti ei havahdu ajoissa, lapsesta tulee vain yksi itsekäs yhteiskuntakansalainen kuten miljoonat muutkin yksinäiset, vihaiset Angry Birdsit.

1

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hah hah

Ei voi olla nauramatta tätä! Kyllä jokainen ihminen voi vaikuttaa elämäänsä ja lastensa elämään. On olemassa sellainenkin asia kuin kasvatus, ja kasvattamalla meistä tulee sitä mitä tulee. Vielä aikuisinakin voimme kehittää itseämme.

Kohtalomme ja elämänvaiheet puolestaan määräytyy siitä millaisia päätöksiä ja valintoja teemme eri tilanteissa. Päätämme itse mitä opiskelemme ja harrastamme, millaisen puolison otamme, millaiset elintavat omaksumme. Ei sitä ole tähtiin kirjoitettu.

Hyvä äitiys syntyy siitä, kuinka paljon haluamme uhrata lapseemme aikaa ja voimia, kieltäytymistä omista tarpeistamme - sitäkin tarvitaan. Siitä kuinka jaksetaan olla kärsivällisiä ja pystytään olemaan helliä. Näitä kykyjä on meissä ohjannut kaikki aikaisemmat kokemuksemme, mutta oikeita menettelytapoja voi myös opiskella kirjoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5299
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3460
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2870
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      58
      2686
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      173
      2365
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2157
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1899
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1865
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1401
    Aihe