hätäkeinoja jännityksen lieventämiseen

vapisevamies

Onko teillä käytössä tai tiedossa, mitään "hätäkeinoja" jännitykseen. Eli semmoisia mitä voit tehdä vaikka huomaamatta työpaikan ruokalassa lievittämään akuutisti jännitystä. Itse kärsin kahvikuppineuroosista ja lievästä sos.tilanteiden pelosta. Tänään kokeiliin ennen taukohuoneeseen menoa käydä vessassa ja jännittelin lihaksia ja vetelin syviä henkosia. Kyllä vähän helpotti. Ja kahvia juodessani kun aloin tuntea, että kohta kädet tärisee ja helvetti on irti , Laskin kupin pöydälle ja jännitin kättäni huomaamattomasti pöydän alla. Ei käsi rento missään nimessä ollut, mutta pahin vapina jäi. Ja yritin koko ajan hengitellä syvään.
Itse menen asian johdosta perjantaina lääkärille ensi kertaa, jos sieltä saisi vielä vähän lääkitystä tähän hirveään vaivaan. Aloitin uudessa työpaikassa, jossa pitää olla tauolla ison porukan kanssa pienessä tilassa, joten oli pakko kehitellä selviytymiskeinoja, jotta kestää perjantaille asti.
Eli onko teillä käytössä helppoja selviytmisvinkkejä pahoihin tilanteisiin.

1

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jännittäjä

Itse olen kokeillut Tapping eft tekniikkaa. Tiedän että tekniikkaa voi näyttää ihan humpuukki jutulta, mutta minua se on ainakin toiminut. Tämä tekniikka perustuu akupunktioon. Minulla on aivan samanlaisia vaivoja kuin sinullakin mutta tämän tekniikan avulla olen pystynyt kontroilloimaan jännitystäni ainakin joten kuten. Tässä on linkki videoihin: https://www.youtube.com/user/eftwizard/search?query=nervous

Videot ovat englannin kielisiä. Youtubesta löytyy monia videoita mutta Brad Yatesin tekemät videot ovat parhaita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      64
      6267
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      63
      5649
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      128
      4645
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      58
      3926
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3825
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      32
      3239
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      69
      3031
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59