Olen nyt pari kertaa käynyt ostoksilla, keskeinen sijainti keskellä korsoa, paljon myyntipöytiä ja rauhassa saa olla. Halvemmat hinnat tavaroilla kuin esim lanttilassa!
Tähtitori korso
3
550
Vastaukset
- kirppis2
jep,ja silti kukaan ei halua käydä siellä....
- tätitopi
jepulis je minää olin keran sil ni minä olen käydy si ni si oli semoie mis myymäs tavara
mina haukutaa ain joka yö - piipa1960
Olen todella pettynyt tuohon tähtitori kirrippikseenVarasin tiistaina tv:n ja lupasin hakea sen viim. torstaina.Tämä mies kirjoitti nimeni ylös ja sanoi laittavansa sen siihen varattu.Pyysin poikaani hakemaan sen kanssani.Hän lupautui työ päivän jälkeen.Poikani asuu Espoossa ja haki lapsen päiväkodista ja tapasimme tähtitorilla,jolloin siellä ollut myyjä nainen sanoi että se oli myyty ja tämä mies oli kuulema hänen pomonsa ja oli myynti hetkellä paikalla.Joten minulla ja pojallani olisi ollut tuolle ajalle muutakin tekemistä.Vielä lapsi mukana ja ruoka ajat sekaisin.En todellakaan suosittele tuota kirppistä.Tulen vielä kirjoittamaan tästä eteen päin.Meitä kohdeltiin tosi törkeästi,aivan kuin meidän aika ja elämä ei merkitsisi mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303531Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91588Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131483Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241290Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34903Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242893Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.132892- 60879
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66854Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98829