Eli läpäisin inssin pari kuukautta sitten ja nyt minulla on muovinen pinkki kuvallinen 2 vuotta voimassa oleva B-ajokortti.
Olen lähdössä Aasiaan (mm. thaimaa, indonesia ja intia) ja tarvitsisin kansainvälisen ajokortin.
Saako tällä vain 2 vuotta voimassa olevalla ajokortilla anoa kansainvälisen ajokortin?
(Vaikka inssistä on vielä jäljellä syventävä vaihe jne.. vuoden päästä, mutta B-kortti on nyt hallussa)
Nuorempana ajoin M mopokortin.
Mikäli en saa kansainvälistä ajokorttia,
niin voinko silti vuokrata skootterin tai mopon Aasiassa?
Kansainvälisellä ajokortilla voi ajaa autoa,
mutta jos en sitä saa, voinko silti ajaa skootterilla ulkomailla?
En löytänyt netistä tietoa, joten toivottavasti joku teistä osaa neuvoa.
Tiedonetsimistä hankaloittaa se, ettei kyse ole EU- maasta.
Ajokortti ja Aasia, kansainvälinen ajokortti ?
3
81
Vastaukset
- autoliitto auttaa
on kait muitakin vaihtoehtoja etsiä tioetoa kuin netti, vaikkapa Trafi, Poliisi jne...
Kokemukseni perusteella ei noissa maissa kannata itse ajaa autoa. Kannattaa ottaa auto kuljettajan kanssa voi vaikka välillä poiketa huurteiselle ja siellä on tapa että ulkolainen (farangi) on aina väärässä ja vakuutukset ovat vähän noin ja näin. Moni on jopa joutunut vankilaan istumaan siksi aikaa kun on saanut rahat siirrettyä vastapuolelle
Ei voi.. Pitää olla varsinainen ajokortti. Se riippuu ko. Maan lainsäädännöstä. Voi olla, etä joutuu hakemaan maan oman ajokortin. Thaimaa kun ei ole eu maa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 317028
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 623939
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362913Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262515- 401863
- 261845
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777