Eli läpäisin inssin pari kuukautta sitten ja nyt minulla on muovinen pinkki kuvallinen 2 vuotta voimassa oleva B-ajokortti.
Olen lähdössä Aasiaan (mm. thaimaa, indonesia ja intia) ja tarvitsisin kansainvälisen ajokortin.
Saako tällä vain 2 vuotta voimassa olevalla ajokortilla anoa kansainvälisen ajokortin?
(Vaikka inssistä on vielä jäljellä syventävä vaihe jne.. vuoden päästä, mutta B-kortti on nyt hallussa)
Nuorempana ajoin M mopokortin.
Mikäli en saa kansainvälistä ajokorttia,
niin voinko silti vuokrata skootterin tai mopon Aasiassa?
Kansainvälisellä ajokortilla voi ajaa autoa,
mutta jos en sitä saa, voinko silti ajaa skootterilla ulkomailla?
En löytänyt netistä tietoa, joten toivottavasti joku teistä osaa neuvoa.
Tiedonetsimistä hankaloittaa se, ettei kyse ole EU- maasta.
Ajokortti ja Aasia, kansainvälinen ajokortti ?
3
143
Vastaukset
- autoliitto auttaa
on kait muitakin vaihtoehtoja etsiä tioetoa kuin netti, vaikkapa Trafi, Poliisi jne...
Kokemukseni perusteella ei noissa maissa kannata itse ajaa autoa. Kannattaa ottaa auto kuljettajan kanssa voi vaikka välillä poiketa huurteiselle ja siellä on tapa että ulkolainen (farangi) on aina väärässä ja vakuutukset ovat vähän noin ja näin. Moni on jopa joutunut vankilaan istumaan siksi aikaa kun on saanut rahat siirrettyä vastapuolelle
Ei voi.. Pitää olla varsinainen ajokortti. Se riippuu ko. Maan lainsäädännöstä. Voi olla, etä joutuu hakemaan maan oman ajokortin. Thaimaa kun ei ole eu maa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1518244KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4287313Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei703769Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521483452Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092924Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään502463- 1261976
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231823Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv351639Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811490