Orgasmiton suhde

PrettyWoman

En ole eläissäni saanut orgasmia yhdynnässä. Siis se tilanne kun mies on sisälläni on kiihottava ja haluan sitä, mutta en kiihotu siitä millään tavalla. Partnereita on ollut niin hyviä, erittäin hyviä kuin huonojakin. Eikä edes oma avomies 7 vuoden aikana ole saanut minua laukemamaan yhdynnässä. Masturboidessa saan orgasmin, samoin suihkun avulla ja mieheni käsien avulla. Jopa yhdynnän aikainen koskettelu klitorikseen ei saa minulta tulemaan ja alan olemaan jo turhautunut! Kyllästynyt kuuntelemaan miten ystävättäret kehuskelet nautinnolisilla orgasmeillaan omien kumppaneidensa kanssa. Enkö itse pysty ikinä nauttimaan miehestäni / kenestäkään miehestä täysillä? Kiihotun kyllä kovasti, mutta kun saan mieheni sisälle, en enää kiihotu siitä sen enempää, eli en ikinä orgasmiin saakka! Onko ketään kuka "kärsii" samasta? Voiko olla naisia jotka eivät ikinä saa orgasmia yhdynnässä? Mielikuvituksen puutteesta tai lyhytkestoisuudesta ei ole kysymys, sillä olemme aktiivia ja vaihtelevaisia, sillä halu on ollut kova yrittää sitä isoa O:ta tulemaan, mutta ei! Ei ikinä! Eikä myöskään tunne kysymys ole. Olen yrittänyt ja olla yrittämättä - lopputulos aina sama!

15

5959

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos yhdynnän aikana saat orkun, kun klitasta vähän autetaan, ole orgasmi yhdynnässä?

Eukolla sama juttu, pelkkä jyystäminen ei riitä, pitää kiihottaa klittaa samalla...

• PrettyWoman

Taisin ilmaista asiani väärin. En saa orgasmia edes yhdynnänaikaisesta "avusta". En ole minkäänlaisen apuvälineen avulla ikinä saanut orgasmia miehen ollessa sisällä. Voi kumpa saisi edes siten, mutta kun ei!

• PrettyWoman kirjoitti:

Taisin ilmaista asiani väärin. En saa orgasmia edes yhdynnänaikaisesta "avusta". En ole minkäänlaisen apuvälineen avulla ikinä saanut orgasmia miehen ollessa sisällä. Voi kumpa saisi edes siten, mutta kun ei!

olette varmaan kokeillu sitäkin, että mies kiihottaa sut ihan sille hilkulle käsineen
        ja hetkeksikään klitan kiihotusta hellittämättä penetroi?

Sitte menee kliseiden puolelle: rentoudu ja se tulee kun on tullakseen...

Sorry, musta ei taida tähän hätään olla apua

• milla

mulla on sama "ongelma" kuin sulla. En ole koskaan saanut pelkässä yhdynnässä orgasmia vaikka olen jo yli 40 v. Mutta en pidä sitä varsinaisena ongelmana koska pystyn siihen kun mies samalla koskettelee klitoristani. Jos niin ei tee, en tunne juuri yhtään vaikka kuinka yrittäisin käyttää ns."ilolihastani". Minulla käy samoin kuin sulle että kiihotus häviää yhdynnän myötä. En tiedä, olen kai sitten liian väljä vaikka mieheni kieltää sen (tietysti ei sano suoraan). Olen sitä mieltä että kaikkia naisia ei vain ole luotu saamaan ns.emätinorgasmia. Luulisin että se on rakenteesta kiinni. Toisilla naisilla varmaankin on klitoris lähempänä emätinaukkoa kuin toisilla. Olenko väärässä että orgasmia ei voi saada pelkästään emättimen kautta vaan miehen täytyy jollain tavalla olla hankauksessa klitorikseen??? Mutta nauti niistä orgasmeista joita saat, sinähän saat orgasmin. Et voi sanoa ettet saa koskaan yhdynnässä. Ei se rakastelu ole pelkkä yhdyntä vaan myös paljon muuta. Mieheni "antaa" minulle usein ensin orgasmin suuseksillä ja olemme sen jälkeen yhdynnässä. Joskus taas rakastelemme takaa päin ja mies samalla hyväilee klitorista,usein saamme jopa yhtaikaa. Mutta tsemppiä sulle!

• apua

Lukaseppa seuraava kirja. Ei ehkä suoraan auta, mutta voi antaa vähän uutta näkökulmaa.

Heusala, Kari
      Naisen seksuaalisuus

Myös tämä voi olla hyödyksi.

Super seksiä

Tsemppiä - muista älä yritä liikaa... :)

• anna

Kuule sinullaon vatsapuolella vaginassa sellainen pistepaikkajota kutittamalla se orkku sieltä tuleeja klitoriksesta sitten toisekseen.

Miehesi täytyisi laittaa siihen kaluunsa sellainen osa lisäksi jokakutittaisi G-pistettäsi ja hyväilläsinut orkkuun melkein ensin suulla tai muuten ja sitten juuriennen tulla sisällesi.

Minä löysin oman G-pisteeni vahingossa kun oli gynekologillajoka koukisti sormeaan ennen vagista vetoaan,sormiosui siihen pisteeseen ja kiihotuin valtavasti.Kyllä siinä lekuri varmaan ihmetteli kun olinkin liukas ja ihan märkänä! Se oli miellyttävä kokemus!Eri asia sitten tekikö asian tahallaan koska oli sanonut jännittäväni yhdyntää.

• lady33

Minulla sama vika. Itselle se ei ole ongelma koska nautin yhdynnästä erittäin paljon ja pysyn kosteana koko ajan..huippua vain en saavuta kuin suuseksissä tai klitorista hieromalla.
      Miehille se tuntuu olevan ihme-asia, ehkä useimmat naiset saavat *helposti*, myös yhdynnässä.
      Täytyy kait vaan jatkaa harjoituksia...

• PrettyWoman

Minun orgasmini kun on niin vaikeasti esiin "houkuteltavissa". Minun pitää keskittyä täysillä että laukean mieheni kosketuksesta. Esim. televisio / radio ei saa olla päällä, että pystyn "keskittymään". Mieheni pitää olla hyvässä asennossa jotta hän jaksaisi hieroa tarpeeksi kauan, ja jos yhtään katkaisen keskittymiseni en tule. Sen takia en saa yhdynnän aikanakaan orgasmia vaikka mieheni, tai minä itse tai joku lelu hieroisi klitoristani. Sen vuoksi myöskään tälläinen "sormeilu melkein loppuun saakka" ja sitten mieheni työntyisi minuun - ei onnistu. Kiihottumiseni loppuisi siihen. Tuntuu että vain minä itse pystyn tyydyttämänään itseni, vaikka kuinka olemme mieheni kanssa yrittäneet ja olla yrittämättä tyydyttää minua sen erikoisemmin. Kostun kyllä joka kerta, ja helposti kostunkin, mutta se kun ei oikein riitä!

• Joo

Entä jos tuo keskittyminen just on ongelma? Mitä enemmän keskityt orgasmin saamiseen, sitä vaikeampaa se on? Jos 'päästät irti' tuosta orgasmin tavoittelemisesta ja nautit seksistä sellaisena kuin se on ja rentoudut, niin jotain tapahtuisi?

• zinnia

olen 22 eli siinä mielessä ei kiirettä ole mutta en ole saanut orkkua koskaan käsin enkä avokkini kanssa. kiihotun paljon sekä dildoilla leikkimisestä että miehen kanssa panemisesta, en vaan koskaan saavuta mitään huippuhetkeä. tuntuu että kaikkeen turtuu jossain vaiheessa vaikka kuinka kiihottaa sekä klitorista että g-pistettä.

• Guest Star

Ongelmana suhteessa on,että muu on ok,mutta petipuuhien puolella mies ei saa minua kokemaan orgasmia!Olen pystynyt siihen muiden knassa,mutta tuo oma mies...kaipaan sitä tunnetta,joka lähtee rakastellessa..on jo hieman turhautunut olokin 7v jälkeen!Ei aina haluisi turvautua omiin käsiinkään!

• kkk

helpottaa tietää että muillakin on sama ongelma kuin itselläni:)

• miau

kokeile kiihotusvaiheessa ottaa avuksi vielä lantiolihakset supistukseen! ne stimuloivat! Minäkin löysin myös aika myöhään oman pisteeni ja lihakset jotka edesauttoivat orgasmin saamisessa.
        Semmoisia jumppaliikkeitä joita harjoitellaan synnytyksen jälkeen löystyneitä lihaksia, ts. väljää emätintä. Olen liki 50 vee. ;) Koskaan ei ole myöhäistä! Pääasia on se kuitenkin ettei saa yrittää liikaa, se tulee itsestään. Kun huomaa että se tulee, niin riittää että antaa mennä ja seurata tuntemuksia ja ohjata. Tulenvuorenpurkaus! Vau! ;D

• Aura

Voi hyvänen aika! Ole hyvä nainen onnellinen, että yleensä kykenet saamaan orgasmin! Tiedätkö, että on lukemattomia naisia, kaiken ikäisiä, jotka eivät saa orgasmia _koskaan eivätkä mitenkään_?! Eivät omin käsin, eivät rakkaan käsin, eivät suuseksissä - puhumattakaan yhdynnästä! Itse elin vuosikaudet ilman orgasmia, katsoen vain sivusta kumppanin laukeamista ja nautintoa. Se se vasta oli turhauttavaa! Ei aina tarvitse pyrkiä parempaan ja korkeammalle, nauti seksistä ja ole onnellinen niistä orgasmeista, jotka saat! (Itse saan vain, kun kumppanini hieroo klitoristani noin 15-30 min. Tämä on hänestä rasittavaa, ja minulle hieman noloa, joten nautin orkusta noin 1-2 kertaa kuukaudessa. Toki haluaisin saada orgasmin pelkästään rintojani hieromalla, kuten jotkut kuulemma saavat, mutta kai tässä jonkinlainen realismi täytyy yrittää säilyttää.)

• Petra

omin käsin samanaikaisesti emätintä ja peppua käsittelemällä. Noloa.

Harmittaa kun en koskaan ihanan mieheni kanssa. Silti nautin seksistä hänen kanssaan ihan mielettömästi.

Jos joutuisin valitsemaan omin käsin suttuisella tavalla saamani orkut tai ihanan seksin hänen kanssaan, valitsisin ilman muuta seksin. Kiihotun seksin aikana aivan äärimmilleen, mutta en silti tule... On se turhauttavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      7454
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      129
      4190
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      29
      3542
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2908
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      2503
    6. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2452
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2050
    8. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      47
      2040
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      373
      2022
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1958
    Aihe