Joka viikonloppu menee se 24 tölkkiä olutta. Eikös tää vielä oo kohtuu käyttöö?
juonko kohtuudella?
4
141
Vastaukset
- Oluuuuuuut
Ei sä juot ihan liian vähän!
- mieti mitä teet
Miksi juot joka viikonloppu? Miksi juot olutta? Miksi juot 24 tölkkiä viikonlopun aikana?
Jokaisella tapansa - minä en juo joka viikonloppu, enkä juo 24 tölkkiä viikonlopun aikana - ei ole tarvetta. - dgndgndn
Siinähän se rajoilla pyörii, ja suositeltu päiväannos ylittynee joka tapauksessa. Ja jos viikollakin menee muutama bisse, niin kohtuukäytön raja kyl ylittyy.
- 5+5=10 tölkkiä
10 Tölkkiä on kohtuu käyttöä jos ei juo 20 tölkkiä. Viikkon loppuna huh sentää rajota vän nuori mies. Käy pian kuin mun isälle. Kuolet 70 vuotiaana. Enkä kuule puhu paskaa. Rehellisesti sanottuna elä nuori mies noin paljoo kittaa. neljä tai kymmenen on ihan hyvä määrä. 45 vuotias voi juoda vähän enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa363985Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent2473439Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks2503228Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär2672497Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot261729En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1261717Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas
Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi2461478Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm111305- 1201115
viikonloppu lähestyy
ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu191089