Me ollaan leikitty

Voi olla just sulle

sun elämällä. Jäit koukkuun siihen leikkiin. En tiennyt miten vakava asia on kyseessä. En halunnut vahingoittaa. Luulin että olet teini, joka tarvitsee rajoja. Olitkin siinä rajoilla, että...

Nyt me tullaan kypsiksi aikuisiksi ja kohdataan sillä tasolla. Me kuljettiin tämä matka yhdessä. Me ollaan koettu yhdessä kaikkea. Me ei hyljätä toisiamme, vaan me katsotaan menneisyyteen voittajina.

33

466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kukaan

      Voi ollakin, vaikkei kyllä kaikki täsmää.

    • Tyttö...

      Rajoilla että? Niin mitä...kun sun ei tulisi tuomita, kun ei saa luulla jos ei tiedä, jos ei kysy. Kun pitäisi kulkea rinnalla. Mutta ei, kun se menee niin että pannaan koko paketti osiin ja jätetään toinen kasaamaan kaikkea yksin. Ja sit jos on sellainen kuin...voi olla että tulee ehjän sijaan paljon pieniä palasia. Ja mä olen huutanut apua, mä olen rukoillut, eikä mua enää kukaan kuule. Mitä enemmän koitan näkyä sen pienemmäksi minä muutun. Ja se historia...se toistaa itseään, vaikka sen piti olla mennyttä, se palasi takaisin.

      • Sulle...

        Kuulee kyllä. Yksi juttu mikä vähentää psyykeen kuormitusta, on se että keskittyy olennaisiin asioihin arjessa. Turhia juttuja voisi karsia pois, niin kuormitus vähenee ja alitajunta ei ole ylikierroksilla.


      • Jepulis...
        Sulle... kirjoitti:

        Kuulee kyllä. Yksi juttu mikä vähentää psyykeen kuormitusta, on se että keskittyy olennaisiin asioihin arjessa. Turhia juttuja voisi karsia pois, niin kuormitus vähenee ja alitajunta ei ole ylikierroksilla.

        Voi elämä kun sä puhut kuin sä tuntisit kenelle sä puhut, kuin tietäisit mistä sä puhut? Kun sinä et tiedä minusta muruakaan, mutta kauniisti puhelet :) Jonnekkin täytyy joskus paeta, mulla on keinoja. Jotkut hyviä, toiset ei niin hyviä. Mutta totuus on että joskus on vain päästävä pois.


      • Sulle...
        Jepulis... kirjoitti:

        Voi elämä kun sä puhut kuin sä tuntisit kenelle sä puhut, kuin tietäisit mistä sä puhut? Kun sinä et tiedä minusta muruakaan, mutta kauniisti puhelet :) Jonnekkin täytyy joskus paeta, mulla on keinoja. Jotkut hyviä, toiset ei niin hyviä. Mutta totuus on että joskus on vain päästävä pois.

        Tiedän mä ihmisestä vaikka mitä. On sulla varmaan kaikkia ongelmia ja monenlaista juttua. Ei mua niin vaan hämätä.
        Kuormitusta pitää osata vähentää. Fyysistä ja henkisestä. Jaksaa paremmin kun tekee niin.


      • multa sulle
        Sulle... kirjoitti:

        Tiedän mä ihmisestä vaikka mitä. On sulla varmaan kaikkia ongelmia ja monenlaista juttua. Ei mua niin vaan hämätä.
        Kuormitusta pitää osata vähentää. Fyysistä ja henkisestä. Jaksaa paremmin kun tekee niin.

        Niitä jotka tietää kaiken on tällä pallolla enää pari, luulen ettet kuulu heihin. Katseeni luon taivaaseen, sieltä se apu löytyy, jos löytyy. Joskus tämä pallo on kylmä paikka, kun ei ole ystävää kenelle kaiken sen kertoisi. Mutta komiat pärjää aina, niin minäkin. :)


      • Sulle...
        multa sulle kirjoitti:

        Niitä jotka tietää kaiken on tällä pallolla enää pari, luulen ettet kuulu heihin. Katseeni luon taivaaseen, sieltä se apu löytyy, jos löytyy. Joskus tämä pallo on kylmä paikka, kun ei ole ystävää kenelle kaiken sen kertoisi. Mutta komiat pärjää aina, niin minäkin. :)

        Yrität sanoa että sulla ei oikein pysy pakka kasassa. Kyllä minä tiedän sen. Asiat on solmussa sulla. Yrität sanoa, etten voi ymmärtää miten pahasti asiat on solmussa. En voikaan. Voin vain havaita sen.
        Yksi askel liiallisen kuormituksen vähentämiseen on se että vähentää kuormitusta niistä asioista, jotka eivät ole välttämättömiä. Tasapaino pitää löytää.


      • Hassu olet...
        Sulle... kirjoitti:

        Yrität sanoa että sulla ei oikein pysy pakka kasassa. Kyllä minä tiedän sen. Asiat on solmussa sulla. Yrität sanoa, etten voi ymmärtää miten pahasti asiat on solmussa. En voikaan. Voin vain havaita sen.
        Yksi askel liiallisen kuormituksen vähentämiseen on se että vähentää kuormitusta niistä asioista, jotka eivät ole välttämättömiä. Tasapaino pitää löytää.

        Oletteko palsta tohtori? Näette paremmin kuin ihmiset lähelläni, näppärää ;)


      • Näppärää tai ei
        Hassu olet... kirjoitti:

        Oletteko palsta tohtori? Näette paremmin kuin ihmiset lähelläni, näppärää ;)

        En ole tohtori. Minulla ei ole vastauksia syviin ongelmiin. Näin se on. En siis osaa käsitellä ongelmiasi.


      • Niin...
        Näppärää tai ei kirjoitti:

        En ole tohtori. Minulla ei ole vastauksia syviin ongelmiin. Näin se on. En siis osaa käsitellä ongelmiasi.

        Minä osaan, sukeltelen nyt hetken, sitten räpiköin rantaan haukkomaan henkeä. Nousen ja jatkan. Niin aina. Mutta jos olet jotakuta irl satuttanut, selvitä se. Ole ihminen ihmiselle, tee toiselle niinkuin haluaisit itsellesi tehtävän, se on avain onneen. Vaikkei se aina siltä tunnukkaan.


    • 10+3

      Niin, toivon parasta.

    • en pysty unohtamaan

      erään henkilön tekoja ja seurauksia, ennen kuin asia on selvitetty. Arkeen ja hetkessä elämiseen keskittyminen auttaa hetkellisesti, mutta tuo ikävä asia palautuu mieleeni häiritsevän useasti.
      Tämä ei liity tähän ketjuun mitenkään, kunhan kirjoitin ensimmäiseen jonka avasin. Tällä "asialla" en tarkoita mitään pettämis- tai jättämiskiemuroita, vaan kyse on paljon isommasta jutusta.
      Hyvää yötä.

      • Älä märehdi.

        Selvitä asia. IRL


      • täällä myös
        Älä märehdi. kirjoitti:

        Selvitä asia. IRL

        Yksi henkisestä kuormituksesta kauan kärsinyt.


    • Varovasti.

      Aloittajan kannattaisi kasvaa sen verran että lopettais tunteilla ja ihmisillä leikkimisen. Siitä tulee joskus todella rumaa jälkeä.

    • Siitäs saatte

      Joo joo, hyppään silti alas Niagaran putouksilta kunhan ensin pääsen sinne.
      Oletteko sitten onnellisia?

    • minun tapaukseni

      ei liity tunteisiin muuten kuin siltä osin, että asia vaivaa välillä niin kauan kunnes se on selvitetty ja minä saanut hyvityksen kärsimistäni sekä rahallisista menetyksistä että maineeni pilaamisesta, joiden takia joudun myös myymään asuntoni ja jättämään työpaikkani. Eli tämän kokoluokan asiat vaivaavat välillä mieltä..

      • Pahalta kuulostaa!!

        No huh huh... selvitä pikaisesti, vai mitä ihmettä olet mennyt tekemään?


    • Loitsin Mustasta..

      Toivon teille monta kertaa pahempaa kärsimystä kun leikit ihmisten tunteilla. Moni on päättänyt päivänsä ja jos joku kiusatuistasi päättää päivänsä toivon että muistat sen joka ikinen päivä elämäsi loppuun asti.
      Epäonnenne tulee alkamaan tästä hetkestä lähtien elämänne loppuun asti.
      Minun ei tarvitse tehdä mitään. Karman laki hoitaa sen.

    • guhijojö it zehäifyw

      EI jaksa edes lukea " me ollaan leikitty sun elämälläsi" pslstatiedotus kuulostaa täyskahjon jutulta ja tähän tarttuu ne jotka asian niin kokee että " me" hei joku alien ulkoavaruudestako?

    • roskasakkia

      Et halunnut vahingoittaa, mutta vahingoitit. Vielä aliarvioit henkilöä perään, oikeuttaaksesi oman pahuutenne. Nyt oletat, että joku haluaa sinun kanssasi yhdessä katsoa vielä jotakin.

      • äläsmuutasano

        Kipu on kipua, vaikka kiduttamisen kohteena olisi minkälainen persoona.
        Kivun tahallaan tuottaminen toiselle on sairasta tai kehittymättömän, kapeakatseisen ja ajattelemattoman ihmisen toimintaa.
        Mikään ei oikeuta ketään tieten tahtoen aiheuttamaan tuskaa toiselle ihmiselle pelottelemalla ja uhkailemalla,stalkkaamalla laittomastikin jopa hänen saatavissa olevia tietojaan, työ- taikka kotielämäänsä ja irvailemalla hänen elämästään ja mustamaalaamalla häntä ystävilleen tai julkisesti.

        Omaa syytäkin on sillä uhrilla, joka jää näitä tänne lukemaan näitä juttuja , vaikkakin jäisi vaan selvittääkseen niiden alkuperän.
        Viisaampi olisi laittaa palsta ikuiseen boikottiin ja elää elämänsä oikeiden olemassa olevien ihmisten kanssa . Uskoa heihin eikä näihin varjokuviin.


      • seli seli vaan
        äläsmuutasano kirjoitti:

        Kipu on kipua, vaikka kiduttamisen kohteena olisi minkälainen persoona.
        Kivun tahallaan tuottaminen toiselle on sairasta tai kehittymättömän, kapeakatseisen ja ajattelemattoman ihmisen toimintaa.
        Mikään ei oikeuta ketään tieten tahtoen aiheuttamaan tuskaa toiselle ihmiselle pelottelemalla ja uhkailemalla,stalkkaamalla laittomastikin jopa hänen saatavissa olevia tietojaan, työ- taikka kotielämäänsä ja irvailemalla hänen elämästään ja mustamaalaamalla häntä ystävilleen tai julkisesti.

        Omaa syytäkin on sillä uhrilla, joka jää näitä tänne lukemaan näitä juttuja , vaikkakin jäisi vaan selvittääkseen niiden alkuperän.
        Viisaampi olisi laittaa palsta ikuiseen boikottiin ja elää elämänsä oikeiden olemassa olevien ihmisten kanssa . Uskoa heihin eikä näihin varjokuviin.

        Älähän kuule äläsmuutasano koskaan syytä uhria! Uhria syyttämällä hyväksyt hiljaisesti kiusaamisen. Ei raiskaamisestakaan voi syyttää raiskattua.


    • Hyi olkoon

      Olet aloittaja törkeä ihminen. Ihmisillä ei leikitä. Mene itseesi ja häpeä.

    • aeguk

      Jos on varaa leikkiä toisen elämällä niin täytyy myös pystyä ottamaan vastuu teoistaan maksoi mitä maksoi. On asioita joista ei selviä vain anteeksi pyytämällä.

    • ei ole sellaista

      Millä elämällä?

    • Fuckyou123

      Jospa pysyt mahdollisimman kaukana tästedes....kun tuhosit jo elämäni,ansiotuloni,ystäväpiirin,omaisuuteni......Joten ystävysty seuraavan uhrin kanssa...jotta voit taas "luulla".....Hylkään menneisyyteni joten katso sinne yksin!

    • Nykyajan narsistit

      Mikset aloittaja pyydä leikkiesi kohteelta edes suoraan anteeksi? Toivon todella että sinulla on pokkaa se tehdä tai olet alhainen olento.

    • Nää on näitä

      Toiset saa ilonsa muiden rääkkäämisestä henkihieveriin. Etkä kyllä aloittaja omiin korviini kuulosta vieleäkään kovin katuvalta tai empaattiselta,

    • ohyts

      Loppumatka kuljetaan erillään.

    • hylkäystuomio

      Pitäisikö sun tulla kypsäksi aikuiseksi ja vetää itsesi hirteen? Näin muut voisivat katsoa menneisyyteen voittajina.

    • vahinkoja ei korvata

      ja mitäköhän sinäkin tiedät ihmisten teineydestä? Voi olla muut ihmiset kokeneet sellaista paskaa, mistä sinulla ja luulottelevilla hovikanasillasi ei ole ensimmäistä ymmärrystäkään.

      "Luulin että olet teini, joka tarvitsee rajoja. Olitkin siinä rajoilla, että..."

      Tunsin kerran narsistin, joka hissutti menemään juuri tällä tyylillä. Ilmaistaan mahdollisimman epämääräisesti ja mitättömän latteasti asioita, jotta täsmällisempi ilmaisu muotoutuisi vasta vastaanottajan päässä. Sopisit hienosti sellaisen "ystäväksi", kun henkinen taso on tuota luokkaa.

    • ohtaio

      Tuskinpa se leikkiminen koskaan loppuu tarinasi ovat vähän kuin poliitikoilla jotka pelaavat aikaa. Sanot että nyt leikit ovat loppu mutta todellisuudessa ei aikomustakaan lopettaa yrität vain saada uudet valheesi mahdollisiksi uskottelemalla kaiken olevan nyt ohi. Yhdessä emme ole milloinkaan kulkeneet emmekä kulje jatkossakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2819
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      386
      2690
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2210
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1876
    5. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      74
      1855
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1793
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1784
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      143
      1718
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1603
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1502
    Aihe