Hei kertokaa hyvät ihmiset kärsiikö kukaan samanlaisesta vaivasta kuin minä. Hirveä palantunne kurkussa pala tuntuu jotenkin limaiselta tosi inhottavalta, olen syönyt kaikenmailman happosalpaaja lääkkeet ym ym... Närästyksestä olen kärsinyt miltein koko aikuisikäni on tähystetty ja tutkittu ei mitään löydöksiä sailti vain ainainen palantunne vaivana kerrothan kokemuksiasi jos löytyy ihminen jolla samanlaista vaivaa. Kiitos jo etukäteen.
palantunne kurkussa
6
1446
Vastaukset
- pala
Se palantunne voi olla kilpirauhasen suurentuma. Mullakin tuntuu jokin "pala" kurkussa. Menin lääkäriin ja siellä otettiin verikokoeet ja joudun ultraääneen. Kannattaa mennä lääkäriin!
- dimdum
Samoin mulla on tollasta palan tunnetta ollut. Tuntuu, ihan kuin olisi jokin limaklöntti tain jtn. Kun röyhtäisee niin helpottaa hetkeksi. Kurkku tutkittiin pari vuotta sitten täydellisesti. Eikä mitään löytynyt. Se kai voi olla ihan psyykkistäkin.. tiedä sitten. Välillä huomaan, jos jännittää niin se saattaa tulla kurkkuun. Mutta pitkän aikaa se on ollut ilmankin jännittämistä.
- myös
dimdum kirjoitti:
Samoin mulla on tollasta palan tunnetta ollut. Tuntuu, ihan kuin olisi jokin limaklöntti tain jtn. Kun röyhtäisee niin helpottaa hetkeksi. Kurkku tutkittiin pari vuotta sitten täydellisesti. Eikä mitään löytynyt. Se kai voi olla ihan psyykkistäkin.. tiedä sitten. Välillä huomaan, jos jännittää niin se saattaa tulla kurkkuun. Mutta pitkän aikaa se on ollut ilmankin jännittämistä.
Täällä on kans ihan oikea pala kurkussa vähän väliä ja monien tutkimusten jälkeen selkisi, että ruokatorvi ei supistu normaalisti. Myös nieleminen on välillä hankalaa.
- Lanzo
myös kirjoitti:
Täällä on kans ihan oikea pala kurkussa vähän väliä ja monien tutkimusten jälkeen selkisi, että ruokatorvi ei supistu normaalisti. Myös nieleminen on välillä hankalaa.
Vuoden verran ramppasin lääkärissä, kun tuntui pala kurkussa. Tutkittiin, ja lopuksi kysyttiin onko murheita? Vaihdoin lääkäriä ja tähystyksessä selvisi refluksitauti. Olen syönyt nyt yli vuoden päivittäin Lanzo meltiä ja kurkku on kunnossa. Samoin loppui korvan vihlonta.
- palasta eroon
Lanzo kirjoitti:
Vuoden verran ramppasin lääkärissä, kun tuntui pala kurkussa. Tutkittiin, ja lopuksi kysyttiin onko murheita? Vaihdoin lääkäriä ja tähystyksessä selvisi refluksitauti. Olen syönyt nyt yli vuoden päivittäin Lanzo meltiä ja kurkku on kunnossa. Samoin loppui korvan vihlonta.
hei kiitos palautteista en siis ole ainoa. viela kysyisin vieko pitkan aikaa ennen kuin laakkeesi alkoi poistaa palantunnetta, anteeksi puuttuvat kirjaimet olen koneella joka ei tunne joitakin kirjaimia.
- Jussi
palasta eroon kirjoitti:
hei kiitos palautteista en siis ole ainoa. viela kysyisin vieko pitkan aikaa ennen kuin laakkeesi alkoi poistaa palantunnetta, anteeksi puuttuvat kirjaimet olen koneella joka ei tunne joitakin kirjaimia.
Se voi myös olla refluksitauti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa113910- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483