Kertokaa Salossa ja lähistöllä olevista ratsastustalleista! Millaiset pollet, opettajat, hinnat, yms...
Salon seudun tallit
12
4782
Vastaukset
- Senioriratsastaja
www.wiurila.com/talli
Omien kokemusteni perusteella tuntihepat tasaisen rauhallisia suurimmaksi osaksi. Meidän opekin on kiva (en tiedä muista).. - uustähti
Sannan talli halikossa kihistenmäellä (muistaakseni. En ole käynyt mutta Sanna on minun entinen ratsastuksen opettaja, ainakin siellä joku toinen pitää hevosterapiaa omilla hevosillaan en tiedä opettaako Sanna vai keskittyykö pelkkään valjakkoajoon.
Saaristen talli Halikossa on yksityis talli mutta jos hoitohevosen saa niin yleensä sillä saa ratsastaa ilmaiseksi (jos omistaja antaa), mutta opetusta ei saa jollei joku hevosen omistaja halua opettaa mutta kannataa kysellä. en ole itse käynyt siellä aikoihin.
Vihannoilla Halikossa on kaksi shetlannin ponia jos olet sen kokoinen ratsastaja niin niillä saa ratsastaa ilmaiseksi ja hoitaa mielensä mukaan. En kyllä ole käynyt siellä pariin vuoteen joten en tiedä mit sinne nykyään kuuluu.
Yhdellä tutullani (tai siis siinähän tutustuin) on lämminverinen jolla saa myös ratsastaa ilmaiseksi mutta tamma on kouluttamaton ratsuksi (tai sen mitä minä koulutin) mutta ei paljoa osaa ja on kuumaverinen joten sen kanssa ei saa hermoilla mutta hyvä kaverin siitä saa kun jaksaa tutustua itse ratsastin sillä vuoden verran kunnes muutin pois. Kaikki sanoivat hevosen olevan hullu ja jos aion sillä ratsastaa se olisi koulutteva asiantuntijallaja ratsastus mahdotona mutta hevonen ei kertaakaan temppuillut minulle, kiltti se on mutta kuumennut kun ei ole liikutettu.
Myös lähellä tuota tuttua jolla lämminverinen on eräs mies jolla on suomenhevosia, tietääkseni kaikki ovat ravureita.
Entisellä luokkakaverini siskolla on hevonen, ainakin ennen sillä pidettin tunteja.
Tietysti Wiurila Halikossa mutta kalliit hinnat, olen kuullut että siellä on vaihdettu kaikki tuntihevoset suomenhevosiin.
Anistentalli Salossa, en ole käynyt mutta kaverini kyllä on käynyt siellä. Kuulemma ihan hyvä paikka.
Perniön ponitalli. En ole käynyt olen vain kuullut.
Kanniston islanninhevostalli Halikossa jäsjestää tietääkseni enemmänkin vaelluksia, en ole käynyt mutta kuullut että tosi hyvä paikka.
Sitten paimiossa ainakin yksi heppatalli josta en niinkään paljon tiedä.
Itsekin pitäisin varmasti tunteja jos olisi hevonen.
voit myös mailata minulle jos haluat, voin kertoa tarkemmin jos osaan ja vastata kysymyksiin jos osaan, myös messenger löytyy... ossa: [email protected]- rotikat2
mä ettisin myös talli paikkaa kesän alusta joko yhdelle hevoselle taikka kahdelle ilmotelkaa jos tiedätte salosta paljon yksityis talleja ei mitään ratsastus talleja.
- moimoi;)
Onko tuolla saaristetallilla viellä minkälaista toimintaa tiedätkö? Etsin hoito/vuokraponia halikon tai salon alueelta :)
- rotikat2
etsin edelleen salon seudulta kesän aikana suomenhevos ruunalle ja tinker ori varsalle talli paikkaa jos tiedätte kenellä olis taikka teiltä joltain paikat löytyis niin ilm mun sähköpostiin eli [email protected] tai tx:0408712003/piia
- Horse lopve
Joo eli Tässä on nyt pareja :
Sannan talli halikossa on ihan best paikka ! Siellä on monipuoliset ja kokeneet hevoset !! Tunnit ovat monipuolisia ja opettajat ovat mukavia !!
Onperän talli Vaskiolla : On yksi hyvä vaihtoehto jossa onhyvät ja hyvin koulutetut hevoset opettajat ovat kivoja ja tunnitkaan ei maksa paljoa !
Wiurilan talli halikossa : En tiiä hinnoista yms..
Anisten talli salossa : On kiva ja reipas paikka hevoset ovat kokeneita ja kilttejä . tunnit ovatmonipuoliset ja tunnit ovat 25 € Anisten tunnit maksavat 21€ ja kymppikortti 190 € !!
- poni32
wiurilan talli halikossa on kuulemma hyvä paikka. siellä on mukavat ja kiltit ponit ja hevoset. opettajatkin on kuulemma kivoja.
- w
onnenperän talli halikossa en ole käynyt itse, muttta on kuulemma kiva paikka ja että opet ja ponitkin / hevost ovat mukavia.
wiurilan talli on kanssa halikossa käyn itse siellä.opet ja tietenkin hepat on kivoja. siellä on maneesi ja kenttä.normaali tunti eli viiden kerran kortti on 105e. - ekuu
Itse käyn onnenperän tallilla. se on kyllä Vaskiolla eikä Halikossa. Siellä on hyvät hevoset ja ponit. Ja hyvä opetus. Irto tunti maksaa noin 21 euroa.
Onnenperällä on maneesi ja kenttä. Siellä on myös hyvät maastot. - iituulii
anisten talli on tosi kiva. mä käyn siellä. hepat on tosi kilttejä ja ihania
- Anonyymi
Maailman paras talli hinnoista en tiiä mut on hyvä talli hevoset on kilttejä ja ystävällisiä opettaja on kiva maksaa varmaan joku 300-600 vähän enemmänkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124430MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862270Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5591744Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011471Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167- 71121
Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331108Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60913Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3908