Julkkiksia joilla iso

Emma naturisti

Näin kesällä jorma uotisen pihlajansaaren nakurannalla hänellä on todella ISO tiedättekö muita julkkiksia joilla iso ?

118

24721

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asko Oulusta...?

      Ai niin. Eihän Ake ole julkkis ja... nnnjooooh.

      • Ja Antti Tapani Tuisku tietenkin. Sehän on siitä Askon naapurista, Rovaniemeltä, Lapin eteisestä...

        Liam Neeson kävi kylässä ja saunottiin. Oli sillä valtavan iso. Lähes oli samankokoinen ku itellä.
        Että osataan sitä täälläkin leuhkia, jos siltä tuntuu.


      • Anonyymi
        h-x kirjoitti:

        Ja Antti Tapani Tuisku tietenkin. Sehän on siitä Askon naapurista, Rovaniemeltä, Lapin eteisestä...

        Liam Neeson kävi kylässä ja saunottiin. Oli sillä valtavan iso. Lähes oli samankokoinen ku itellä.
        Että osataan sitä täälläkin leuhkia, jos siltä tuntuu.

        Ihan heti ei uskois,et Antilta löytyy iso kalu kun miestä noin ulkoisesti katsoo.


      • Anonyymi
        h-x kirjoitti:

        Ja Antti Tapani Tuisku tietenkin. Sehän on siitä Askon naapurista, Rovaniemeltä, Lapin eteisestä...

        Liam Neeson kävi kylässä ja saunottiin. Oli sillä valtavan iso. Lähes oli samankokoinen ku itellä.
        Että osataan sitä täälläkin leuhkia, jos siltä tuntuu.

        Mä just panin Aku Hirviniemen kanssa sillä 22cm lerssi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä just panin Aku Hirviniemen kanssa sillä 22cm lerssi

        Ulkonäkö pettää niin myös mulla enpä usko että Antilla on iso jos katsoo pullotusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan heti ei uskois,et Antilta löytyy iso kalu kun miestä noin ulkoisesti katsoo.

        Mulle tuli kanssa Matti mielee pitkä mutta ohut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä just panin Aku Hirviniemen kanssa sillä 22cm lerssi

        Onko muka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko muka

        Mä teen itselleni hyvää enkä tarvitse siihen muita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko muka

        Kyllä saan todella ihanat orkut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä teen itselleni hyvää enkä tarvitse siihen muita

        Se myös rentouttaa kannattaa kokeilla


    • lauraliisa62

      Minä näin myös kyseisen tanssitaiteilijan ja täytyy sanoa että kyllä oli komea sekä todella paksu kalu hänellä ja vielä hopeinen rengas siinä tyvessä. Muista ei tule mieleen kuin M.Nykänen mikä selittää naisten kiinnostuksen häneen, sekä Ilkka Kanerva jolla on hyvin kookas, paksu isoterskainen kalu, tämä on varma sillä mieheni on saunonut hänen kanssa. Minun ukollani on myös todella iso penis, mutta hän ei ole julkkis.

      • haluanitsekin

        Jaa, ukkos saanut Kanervaa? Olen kateellinen...


    • höpö, höpö

      Heh, mihinkäs Reetu unohtu, sillähän kolmas on kuin hevosella. Ja tietysti naiset tykkää. Melkein unohtui tuo viimeinen lause.

      • Reetu oli Hymyssä alasti ja kalu oli kuin pienellä leikkihevosella. Vieressä oli häveliäästi kaluaan piilotellut Nipsu Viidakon tähdistäkin tuttu. Kalunsa on mallia L. Ja miehet tykkää...


    • jorman jorma

      Jormaa saunottanut. Ei se Jorman jorma mikään JORMA ollut, aivan tavallinen jorma paremminkin pikkujorma, mielestäni, toki vain minun mielestäni.

      Luultavasti se on tätä homohapatusta koko jorman jorma, samaa kuin nämä uudet homolakanat.

      • Askolla myös pieni

        Pieni tuo Rennellä on. Iso mies ja pieni muna, ihan kuin Askolla.


      • samaa mieltä
        Askolla myös pieni kirjoitti:

        Pieni tuo Rennellä on. Iso mies ja pieni muna, ihan kuin Askolla.

        Rennellä pieni mutta Askolla on vielä pienempi. Askolla on täydessä eressä tuota kokoa kuin Rennellä veltostuneena.


      • Haistakaa perse
        samaa mieltä kirjoitti:

        Rennellä pieni mutta Askolla on vielä pienempi. Askolla on täydessä eressä tuota kokoa kuin Rennellä veltostuneena.

        Onko tuo Renne nakki 17cm velttona?


      • Haistakaa perse kirjoitti:

        Onko tuo Renne nakki 17cm velttona?

        Ei, mutta ei ole Askollakaan sellainen jäykkänä, jos se nyt koskaan jäykkä onkaan.

        Lyhyt ja ohut, 13/10 Askolla ja sekin ehkä väärin mitattu.

        Huomenta Asko. Aloitit jumalanpalvelukseni häiritsemisen omakehuillasi. Olisit vähän malttanut. Pappikin katsoi karsaasti, kun viestisi tuli kirkon etupenkkiin kovalla äänimerkillä.


      • Täh.

        Armoton mela?


      • Anonyymi
        Täh. kirjoitti:

        Armoton mela?

        Antti Ruiskulla on pieni kulli,sellanen 14cm jäykkänä,siitä ei oo mihinkään,se Christoffer ruotsi-suomi poika sillä on aika iso,mikä Strandberg olikaan??Hänen poikaystävä on neiti bottom sillä pieni kulli,asumme christofferin naapurissa niin kiikarilla katson heidän naku touhutaan,eilen kristoppet seisoi nakuna ikkunassa ja vaihtoi verhoja,ihana penis heilui,ai että


      • Anonyymi

        Rennellä on pieni


    • Sepäsejuu

      Ulkomaalaisista ainakin Jack Nicholsonilla on naisten mukaan oikein vitunhalkoja. Rasputinin kyrrpä on lasipurkissa nähtävänä ja on siinäkin jo isompi kuin useimmilla kovana.

    • turvotusta vain

      Pumpulla saa minkä tahansa nakin turvoksiin ja renkaan kans se turvotus pysyykin muutaman tunnin, mutta ei se kenenkään nappulasta silti isoa tee...

      • Voi voi... On se tuo kateus kyllä kauheaa.

        Ei pientä kulllia saa isoksi pumppaamalla. Turvonneen ja vesipöhöisen näköiseksi pieneksi sen kyllä saattaa saada, mutta ei isoksi. Isot taas eivät tarvitse pumppausta.

        Jos Uotinen on ollut penisrengas kalunsa juuressa esittelemässä isoaan, niin se kertoo Joren ekshibitionismista. Ja kyllä Jormalla kuulemma jormaa löytyy ilman rengastakin. Joka muuta väittää, on joko sairaan isokullinen tai sitten kateellinen sairaan pienikullinen.

        Kaluja on erilaisia. Asko tuossa ylempänä väittää, että esim. yli 14 cm ympärysmittaisia ei ole. Eihän tästä ole kuin muutama päivä, kun täällä oli kuva 15,5 cm paksusta kalusta.

        Sitä Asko väitti ohueksi, alle 12 cm paksuksi. Pullukalla on näkö huonontunut runkatessa. Siitä on varoitettu satoja vuosia. Myös selkäranka saattaa pehmetä ja kämmeniin kasvaa karvoja.
        Tutkipa Asko kämmeniäsi ;)

        Huomenta kaikille kullikateellisille ja miksei muutamalle muullekin.


      • Anonyymi
        h-x kirjoitti:

        Voi voi... On se tuo kateus kyllä kauheaa.

        Ei pientä kulllia saa isoksi pumppaamalla. Turvonneen ja vesipöhöisen näköiseksi pieneksi sen kyllä saattaa saada, mutta ei isoksi. Isot taas eivät tarvitse pumppausta.

        Jos Uotinen on ollut penisrengas kalunsa juuressa esittelemässä isoaan, niin se kertoo Joren ekshibitionismista. Ja kyllä Jormalla kuulemma jormaa löytyy ilman rengastakin. Joka muuta väittää, on joko sairaan isokullinen tai sitten kateellinen sairaan pienikullinen.

        Kaluja on erilaisia. Asko tuossa ylempänä väittää, että esim. yli 14 cm ympärysmittaisia ei ole. Eihän tästä ole kuin muutama päivä, kun täällä oli kuva 15,5 cm paksusta kalusta.

        Sitä Asko väitti ohueksi, alle 12 cm paksuksi. Pullukalla on näkö huonontunut runkatessa. Siitä on varoitettu satoja vuosia. Myös selkäranka saattaa pehmetä ja kämmeniin kasvaa karvoja.
        Tutkipa Asko kämmeniäsi ;)

        Huomenta kaikille kullikateellisille ja miksei muutamalle muullekin.

        Mä olin eilen gay sauna Voguessa siellä myös Jorma Uotinen hänen kaluaan sain imeä kyllä se kuulkaa on iso,pitkä 24cm kovana,upea varustus kuinka ihanaa oli istua sylissä ja saada tuo herkku peppuun.spermaa tuli tosi paljon.nai mua hyvin 3 muun miehen kanssa vuorotellen.


      • Anonyymi

        Useampi väittämä kertoo että superdannyllä on extraa haaroisša


    • Tyydytyskone

      Mulla on iso, mutta en ole julkkis.

    • Päivi poika

      Onhan tuo annamaija kipiä ?

      • Ei saa pilkata Ammin pipmppiä
        Ammin pimppi on kipiä
        Ammi kun illalla pyykkiä pesi,
        niin sinne lipsahti lipiä

        Varoituksen sana pyykkäreille: Älkää juoko lipeää. Se syövyttää ruokatorvea ja yli 90 % lipeäarvista kehittyy ruokatorven syöviksi.

        Tämä oli tietoisku nro 1.
        Nro 2 on se, että Asko Oulusta on pienimunainen ja kateellinen. Mutta tuo ei palstaa lukeneille tainnut ylltyksenä tulla ;)


    • häxy

      H-x .oho väärä palsta sillähän onkin pieni hikinen nysä verrattuna askoon.

      • Maha ainakin on häxyllä paljon pienempi :D

        Missähän Oulun läskipallero piiloilee? Onkohan ottaneet lataamoon kulliansa viikolla kehuneen "tosimiehen"?

        Vai hävettääkö, kun totuus siitä kurttukullista paljastui tarkkanäköisyyteni ansiosta...


    • aadami

      Jasper Pääkkösellä on kauhea kaapeli, Leijonasydän-elokuvassa nähty

      • Eedami

        Oisko Leijonasydämessä Jasperilla ollut pumpulla turvotettuna kalu, kun Levottomat kolmosessa heiluu pienempänä. Eikä se mikään kauhea kaapeli muutenkaan ollut, mutta sanotaanko näin että keskikoko plus


      • Jasulla piän
        Eedami kirjoitti:

        Oisko Leijonasydämessä Jasperilla ollut pumpulla turvotettuna kalu, kun Levottomat kolmosessa heiluu pienempänä. Eikä se mikään kauhea kaapeli muutenkaan ollut, mutta sanotaanko näin että keskikoko plus

        Jaaper oli ennen kuuluisa nysämuna..mahtaa vain tekniika kehittyä ja kuvamuokkaus..


      • Jasulla piän kirjoitti:

        Jaaper oli ennen kuuluisa nysämuna..mahtaa vain tekniika kehittyä ja kuvamuokkaus..

        Hapan kommentti. Itselläs o "piän".

        Ethän Asko ole? Se on myös kateellinen kaikille mulkuille, koska ne on omaa isompia.


      • Anonyymi

        Jasperilla ihan normi muna


    • passos

      se lepokoko vaihtelee, etkö ole huomannut?

    • no johan nyt

      vai Jasperilla iso kaapeli, hahaaaaassas, hahaaaaaaaaaa auts auts......

      • uimari mies.

        Jasperin kanssa samassa saunassa istuneena ei todellakaan ole iso tidä sitten millainen seisokkikoko on samassa uimahallissa olen törmännyt aloittajan mainitsemaan uotiseen ja hänellä on TODELLA ISO en tietenkään ole siellä mittanauhan kanssa ollut mutta kyllä se lepokoko on vähintään 15-20cm ja paksuus jotain aivan käsitämätöntä.

        En tiedä mutta huhuja olen kuullut uotisen harrastavan myös miehiä ihmettelen todellakin kuka pystyy ottamaan tuollaisen parrun hanuriinsa vaikkei se kasvaisi yhtään lepokoosta saa olla todella iso per sereikä jos tuolaisen saa sisäänsä mahtumaan


      • Mulkkuja paljon nähn
        uimari mies. kirjoitti:

        Jasperin kanssa samassa saunassa istuneena ei todellakaan ole iso tidä sitten millainen seisokkikoko on samassa uimahallissa olen törmännyt aloittajan mainitsemaan uotiseen ja hänellä on TODELLA ISO en tietenkään ole siellä mittanauhan kanssa ollut mutta kyllä se lepokoko on vähintään 15-20cm ja paksuus jotain aivan käsitämätöntä.

        En tiedä mutta huhuja olen kuullut uotisen harrastavan myös miehiä ihmettelen todellakin kuka pystyy ottamaan tuollaisen parrun hanuriinsa vaikkei se kasvaisi yhtään lepokoosta saa olla todella iso per sereikä jos tuolaisen saa sisäänsä mahtumaan

        Uotinenkin sellainen pakkasen raiskaamaa pulkannaru, niin iso sellaisella on optisesti. Vielä kun vähän kiihoittuu miehistä, niin on julma näky uimahallissa. kyllä minullakin iso olisi naisten saunassa. Mutta onhan hän tanssija ja niillä on hyvä lihaksisto ja etenkin lantiopohja, niin mulkku roikkuu ulkona koko mitaltaan. Hyvin usein kovilla ja ikänsä kyykkyä tehneillä on iso mela samasta syystä. Ja jääkiekkoilijoilla, pikajuoksijoilla jne. Jäkispelaajilla on usein iso pärse ja kapeat hartijat. Typerän näköinen kroppa siis, mutta iso muna löysänä.


      • Mulkkuja paljon nähn kirjoitti:

        Uotinenkin sellainen pakkasen raiskaamaa pulkannaru, niin iso sellaisella on optisesti. Vielä kun vähän kiihoittuu miehistä, niin on julma näky uimahallissa. kyllä minullakin iso olisi naisten saunassa. Mutta onhan hän tanssija ja niillä on hyvä lihaksisto ja etenkin lantiopohja, niin mulkku roikkuu ulkona koko mitaltaan. Hyvin usein kovilla ja ikänsä kyykkyä tehneillä on iso mela samasta syystä. Ja jääkiekkoilijoilla, pikajuoksijoilla jne. Jäkispelaajilla on usein iso pärse ja kapeat hartijat. Typerän näköinen kroppa siis, mutta iso muna löysänä.

        Mulkkuja paljon kytännyt, olisi oikea nikki sinulle, Asko.

        Iso on iso. Se ei pienene kateellisten selittelyillä :D


      • Mulkkuja paljon nähn
        h-x kirjoitti:

        Mulkkuja paljon kytännyt, olisi oikea nikki sinulle, Asko.

        Iso on iso. Se ei pienene kateellisten selittelyillä :D

        Ei tässä nyt kateudesta ole kyse.


      • Anonyymi
        uimari mies. kirjoitti:

        Jasperin kanssa samassa saunassa istuneena ei todellakaan ole iso tidä sitten millainen seisokkikoko on samassa uimahallissa olen törmännyt aloittajan mainitsemaan uotiseen ja hänellä on TODELLA ISO en tietenkään ole siellä mittanauhan kanssa ollut mutta kyllä se lepokoko on vähintään 15-20cm ja paksuus jotain aivan käsitämätöntä.

        En tiedä mutta huhuja olen kuullut uotisen harrastavan myös miehiä ihmettelen todellakin kuka pystyy ottamaan tuollaisen parrun hanuriinsa vaikkei se kasvaisi yhtään lepokoosta saa olla todella iso per sereikä jos tuolaisen saa sisäänsä mahtumaan

        Minä otsn uotisen kalun hanuriini melkein joka päivä.


      • Anonyymi
        uimari mies. kirjoitti:

        Jasperin kanssa samassa saunassa istuneena ei todellakaan ole iso tidä sitten millainen seisokkikoko on samassa uimahallissa olen törmännyt aloittajan mainitsemaan uotiseen ja hänellä on TODELLA ISO en tietenkään ole siellä mittanauhan kanssa ollut mutta kyllä se lepokoko on vähintään 15-20cm ja paksuus jotain aivan käsitämätöntä.

        En tiedä mutta huhuja olen kuullut uotisen harrastavan myös miehiä ihmettelen todellakin kuka pystyy ottamaan tuollaisen parrun hanuriinsa vaikkei se kasvaisi yhtään lepokoosta saa olla todella iso per sereikä jos tuolaisen saa sisäänsä mahtumaan

        Iljettävä liero homouttaan kiistävä okennus, pakko sanoa! Sillä luenee jopa proteesi jota letkuttaa!?


    • jorman iso

      se on urbaani legedaa, en kyllä käsitä mistä tuo juontaa, varmaankin muuten miesten mieleinen vanhus, tämä on vain totuus, mistä tiedän, en kerro.

      • Juurihan tuossa uimarimies kertoi Jorman jorman itse nähneensä. Ja iso oli.
        Ja jos Jormalla onkin iso jorma, ei se ainakaan minun jormaani millään lailla pienentäisi tai suurentaisi.
        Jospa vaan kateellisuuttasi leukojasi loksuttelet Jorman jormaa miettiessäsi?

        Jasperilla on melko tavallinen kikkeli. Oikein sopiva hoikalle nuorelle miehelle. Ei sen kyrvänpätkän tarvitse mikään kaksimetrinen halko olla, mutta kyllä jo sellainen 12-15-senttinen lepokulli alkaa näyttää miehen peliltä.

        Ja ei. Se iso lepopenis ei pienene seisokkiin noustessaan. Ei.

        Joeman jorma on ollut legenda jo kymmeniä vuosia. Ei ne legendat tyhjästä tule.

        17/12-legendaa on kyllä täällä yritetty nyhjäistä tyhjästä, mutta milläs ruumis pieree, jos ei oo persetttä.


      • Hajusta päätellen
        h-x kirjoitti:

        Juurihan tuossa uimarimies kertoi Jorman jorman itse nähneensä. Ja iso oli.
        Ja jos Jormalla onkin iso jorma, ei se ainakaan minun jormaani millään lailla pienentäisi tai suurentaisi.
        Jospa vaan kateellisuuttasi leukojasi loksuttelet Jorman jormaa miettiessäsi?

        Jasperilla on melko tavallinen kikkeli. Oikein sopiva hoikalle nuorelle miehelle. Ei sen kyrvänpätkän tarvitse mikään kaksimetrinen halko olla, mutta kyllä jo sellainen 12-15-senttinen lepokulli alkaa näyttää miehen peliltä.

        Ja ei. Se iso lepopenis ei pienene seisokkiin noustessaan. Ei.

        Joeman jorma on ollut legenda jo kymmeniä vuosia. Ei ne legendat tyhjästä tule.

        17/12-legendaa on kyllä täällä yritetty nyhjäistä tyhjästä, mutta milläs ruumis pieree, jos ei oo persetttä.

        Sun kroppa pieree sun suulla..


    • no just

      Eihän se omaani ollutkaan tarkoitus kasvattaa, vaan oikoa legendoja.

      • Eli yrittää dissata isomulkkuista. Aina ei voi onnistua. Oio sinä vaan yläkäyrääsi :D


    • niin.

      Totuus kirvelee.

    • pienipilisiellä

      Mutta Uotinenhan on kauttaaltaan yhtä Jormaa. Ehkä näit vain kokonaisuuden.

    • jörkka

      Sanotte mitä tahansa niin mulla on suurin mitä julkkiksilla on koskaan ollut. En väitä etteikö isompiakin löytyisi, mutta aika paljon on mentävä Päiväntasaajan eteläpuolelle sellaisen löytääkseen. Minulla on kaikki muukin suurta, ei pelkästään jorma.

      • Iso Jorma

        Hildenin Jukalla on.


      • Tuutson
        Iso Jorma kirjoitti:

        Hildenin Jukalla on.

        Ei näytä olevan.


      • Anonyymi
        Iso Jorma kirjoitti:

        Hildenin Jukalla on.

        Kyllä on iso! Olen nähnyt noin 50 cm:n päästä Tahkon vessan kusirännillä. Todella komea meisseli!


    • Mökin akka

      Tämä on varma,ihan ite mitannut ukolla juhlakunnossa jämptisti 20 cm ja ympärysmitta terskan lensissä16 cm ei tarvitse vieraita katella.

      • Kohta saat lukea kysymyksen, että mitä ne tuumii siitä navetassa, koska ei sellainen ihmiseen mahdu.

        Mökin akka tykkää isosta munasta. Se on hyvä, että joku niistäkin tykkää. Palstaa kun lukee, niin saa käsityksen, että sellainen on muutaman mielestä huono valinta.


    • puuteri7

      Juha Veijosella on iso kalu

    • nähnyt man

      Remu Aaltosella on iso kulli n.17 cm ja paksu,myös Mika Kojonkoski on hyvin varustettu.


      • Mulkku mieheksi
        h-x kirjoitti:

        Remusta olen kuullut samaa ja Kari-Pekka Toivosen kuvista nähneenä, voin sanoa hänelläkin olevan keskivertoa isomman.

        http://nudefinnishguys.blogspot.fi/2011/06/kari-pekka-toivonen.html

        Sikäli jos 14/11 keskikokona pitää paikkansa :D

        Tuo k-p:n vehje on löysänä ihan hyvän kokoinen. Näyttäisi isommalta, jos trimmaisi puskaa. Tuo on varmaan niitä joissa "nahkat kirii" ja pienentyy erektiossa :D


      • Mulkku mieheksi kirjoitti:

        Tuo k-p:n vehje on löysänä ihan hyvän kokoinen. Näyttäisi isommalta, jos trimmaisi puskaa. Tuo on varmaan niitä joissa "nahkat kirii" ja pienentyy erektiossa :D

        Olet hx...
        Kuten kaikki tällä palstalla.

        Tuo vehkeen kutistuminen johtuu painovoimasta, jonka saa aikaan, ei tällä kertaa musta aukko, vaan ruskea peräaukko.

        Missähän muuten palstan läskipallero on hoidossa? Onko ope nähnyt Niuvanniemen asukasluetteloa? Katso Asko ja asuinpaikka Oulu.


    • Missä on se iso?

      Tuo Karipekan kulli on normaalia isompi 13cm lepokulli, mutta Kp itse on pieni miehenpätkä. Stondiksessa tuo kalu on 14cm.

      Eräs nimeltä mainitsematon homo nimeltä h-x taas itsensä kanssa juttelee.

      • Oliko minkä makuinen vai miltä tuntui perseessäsi K-P:n kullli?

        Vai mistä ihmeestä tiesit sen olevan pienehkö 14-senttinen? Johan se on sen verran levossakin, mutta kuten tuossa eräs vanha palstatuttu arvelikin, joku ehdottaa sen nahkojen kirimistä ja siten erektioon pienenemistä...

        Miehen koolla ei ole mitään tekemistä kulllin koon kanssa. Kaksimetrisellä kolmetoistasenttinen on täsmälleen yhtä pitkä, kuin 160-senttisellä miehellä.

        Ja kertaukseksi; minä kirjoitan tällä nikillä, jonka helposti tunnistat tuosta sinisestä HX-Sininen logosta.
        Pyydä lääkäriäsi kirjoittamaan sinulle keppi. Optikko ei pysty sinua enää auttamaan. Ja opettele tunnistamaan kirjoittajat paremmin...


    • Karza-Peken iso

      Mikä "pienehkö 14cm"? 14cm on keskikokoista suomikalua 5mm pidempi.

      • Kyllä 14 cm on pienehkö. Toyota Corollakin on pienehkö, kun sen laittaa Hummerin viereen. Ja se Corolla on autona kai aika keskikokoinen ;)

        Hyvää viikonloppua nopillesi ja muistutan; Wunderbaum kirvelee annelissa... Jees. Tiedän.


    • Mie6

      Tietojeni mukaan erittäin hyvin varustettuja miehiä ovat ainakin Ike Kanerva ja Oskari Katajisto.

      • Iso muna, pienet aivo

        Ovat vai? Täysiä kyrpiä ainakin, kun eihän niillä suhteet kestä ;)


      • Iso muna, pienet aivo kirjoitti:

        Ovat vai? Täysiä kyrpiä ainakin, kun eihän niillä suhteet kestä ;)

        Mutta pieni muna se on pitkän suhteen tae? Vai kuis?

        Einsteinin Alpertilla mahto olla piän...:D


    • Mie6

      Miksi suhteen pitäisi kestää?

    • dragon6

      Hjallis harkimolla on kans hyvin varustettu vehje.

      • Nainen kertoi

        Hjalliksella on pieni mutta kova.


      • Nainen kertoi kirjoitti:

        Hjalliksella on pieni mutta kova.

        Oli mikä oli, mutta luulisin, että isompi kuin sinulla, Asko. Olet kumma ukko dissaillessasi toisten kulleja kateellisena.


      • Anonyymi
        Nainen kertoi kirjoitti:

        Hjalliksella on pieni mutta kova.

        Hjalliksen entinen vaimo,saa suurta kullia.Olin armeijassa samaan aikaan,hänellä oli pataljoonan isoin muna.Timo Kousa


    • AnnaMaija_

      David Beckhamilla näyttäisi olevan aika vauraan kokoinen etumus noissa kalsarikuvissa.

    • itsenähnyt

      olen nähnyt uotisen muutaman kerran yrjönkadun hallissa,ei mielestäni ole mitenkään iso ,kylläkin kookas.omani ainakin levossa n.samaa kokoluokkaa. myös paljaaksi ajeltu.

      • Hooäx

        Minä ole imenyt Jorman jormaa ja on iso. Kun lypsin feminiinisellä kädelläni niin pä näkyi. Hän laukesi kurkkuni perukoille. Spermaa ei tullut paljoa.


      • Anonyymi

        Joko olet myöntänyt itsellesi, että sulla on oikeasti vitun pieni kurttukigu?


    • Anonyymi

      Aurinkomatkojen johtajalla Timo Kousalla on kaverini mukaan kun oli samassa pataljoonassa intissä,Oli pataljoonan isoin! Hänen komea avokkinsa sanoo olevansa onellinen.

      • Anonyymi

        Uskon. Satuinpa itse olemaan armeijassa samaan aikaan miehen kanssa, jolla oli sama sukunimi kuin Timolla. Hänellä oli ainakin koko meidän patterin muhkeimpia ja komeimpia varustuksia. Paksu ja ruskea. Pallitkin todella kookkaat ja raskaannäköisesti roikkuvat. Olisivatko samaa sukua.


    • Anonyymi

      Harlinin Rennyllä on mela kuin hevosella.
      Tieto, ei huhu. Nähty voimistelutunnin jälkeen suihkussa.

    • Anonyymi

      Mä olen seurannut Uotisen kanssa Hesalaisessa gay ravintolan wc.ssä ja voin kertoo että Uotisella on iso,pyllyssä tuntui hyvältä ja spermaa tuli häneltä paljon,on ihanaa kun Uotinen asuu naapurissa niin pääsen aina kun tekee mieli nauttimaan hänen elimestään.t.Juha Newala.

    • Anonyymi

      Waltteri Torikka,Jarkko Ahola,Jasper Pääkkönen,Eero Aho,Costello Hautamäki,Janne Ahonen,Marco Kaasinen,Kari Toivonen,Tero Pitkämäki,Kumi Räikkönen,Jani Sievinen,olli Lindholm,Ressu Redford,Ainakin heillä on isot munat,sekä Ville Tiihosella,Pieni mukaa ja on Aku Hirviniemi sillä kovana 8cm,sekä Samuli Edelman sillä ihan nyhverö 4cm kovana

    • Anonyymi

      Joel Hokalla on TODELLA iso.🤗

    • Anonyymi

      Isto Hiltunen on muuten komeat välineet Isto on ykkönen.

    • Anonyymi

      H­­ei! Oma str­­eam. Sisää­­nkäynti k­­aikille, jotk­­a haluav­­­at pi­­tää ha­uskaa 👉 http://6015555.com/H/3lCs 👈

    • Anonyymi

      Kyllä Istolla on suuri kyrpä.Hyvä laulaja myös Pelivehkeet super luokkaa.

    • Anonyymi

      U­u­s­­­i s­­ek­si­teatteri ava­utu­u Su­­ome­­en! Ku­­­tsumme kai­­­kk­­­i­­. Il­­mo­it­­tau­­tuminen ry­­hmä­­­ämm­e tääl­­­l­ä - http://4900049.com/H/2CzIY 👈

    • Anonyymi

      Uu­­s­­i s­­ek­si­teatteri ava­utu­u Su­­ome­­­en! Ku­­tsu­mme kai­kk­i­. Il­­mo­­it­­­tau­tum­­ine­­­n ryhmäämm­e tä­äl­­­l­­ä - http://a2965.com/H/4kC6 👈

    • Anonyymi

      He­­i! Ku­­ts­­­um­me sinu­t kä­­­ym­­ään uude­­ss­­a chatis­­­sa! Meitä on yl­­­i mil­­­jo­ona! 👉 http://a2965.com/H/l4U7o 👈

    • Anonyymi

      Hei! Om­­a str­eam. Sisää­­­nkäynti k­­aiki­­­lle, jotk­­­a haluav­­­at pi­­tää hauskaa 👉 http://a2965.com/H/cM3C 👈

    • Anonyymi

      H­­e­i! Ku­ts­­­um­me sinu­­t kä­­ym­­­ään u­ude­­­ss­­a cha­­tissa! Meitä on yl­­i miljo­ona! 👉 http://306181.com/H/l6Fz 👈

    • Anonyymi

      Kerran oli lähellä etten päässyt paneen Helena Lindgreniä(Jorma Uotisen-exä) mutta kun se näki mun kalun niin homma lopahti siihen. Suostu kuitenkin antaa käsihoidon mutta piti munaa liian pienenä muuhun. Tottunut ilmeisesti Jorman isoon pötkylään mutta nythän se seurustelee jonkun isomunaisen mustan miehen kanssa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Danny iso D, mitattu 30cm, saatanan iso ja vielä valkonen..

    • Anonyymi

      Lisään uimalan saunassa nähdyn "pääskysen" Hyppösen kalu on melkoinen! Veijosella komea myös. Ja yks muu näyttelijä jonka nimeä en muista, uimalassa myös. Ei ne kaluaan näyttele mutta ovat.
      Ja monet muut tuntemattomat joita näkee...
      Eräs ulkomaalainen samoin vauva sylissään ja kalunsa oli sen vauvan jalan kokoa!

      Yks suomalainen nuorehko mies tuli hallin saunaan puoli aasial. lastensa kanssa ja keskikokoisella hoikalla miehellä oli haaroissaan kuin "majavan raato" aivan luonnottoman kokoinen varustus ja ihan lepotulassa. Penis olu näky jo sellaisenaan, miten vou ollakin! Ei hän sitä peitellyt joka hyvä.
      Jonkun miehen nähnyt sanoissa tiloissa jolla kookas jota mies peittelee ja arkailee liikkua ilman että peittelee sitä! Ihan turhaa peitellä ja häpeillä kun siitä iloa katsojille! Eikö totta! 😋😋😋

    • Anonyymi

      Myös näyttelijöillä Markku Toikalla, Kari-Pekka Toivosella ja Ari-Kyösti Sepolla isot ja komeat vehkeet - heiluneet elokuvissa ja tv-sarjoissa esillä koko kansalle. Jussi Jurkalla oli elämäkertakirjankin mukaan ollut kookas varustus ja oli esitellyt sitä aikalaisilleen mielellään ainakin nuorempana.

    • Anonyymi

      Ovatko homot isomulkkuisia?

      • Anonyymi

        No ei kaikki jos niin luulet! Keskiverto kulleja kuten kansoilla yleensä!
        Mutta osalla paljon anaaliaan tyrkyttävillä jakavilla on löysempi ananas!

        Ja normaali ihminen ei kyrvällään ylvästele! Mieluummin päinvastoin. Ja miksi pitäiskään!
        Koko aloitus on ilmeisen pienen kalun omaavan aloitus jo vuosikymmenen takaa, ja yhä nostetaan esiin vaikka samoja avauksia on kymmeniä muutenkin!
        👀💔


    • Anonyymi

      Hei! Om­­­a str­­eam. Sisää­nkäynti k­­aiki­­­lle, jotka haluav­­­at pi­tää ha­uskaa 👉 http://4109555.com/H/V6bKg 👈

    • Anonyymi

      Markku toikalla on kyllä iso,missä elokuvassa se olikaan alasti?
      Kari Väänänen saunomassa saunavieraassa, ei iso ja tupessa mutta saunakaverilla iso

      • Anonyymi

        Kyllä on kookas myös Väänäsellä ( ei Emma!) nuoruudessa teatterin lavalla Jumalan rakastaja -näytelmässä hän ja koko jengi siinä esiintyivät alasti! Se oli ainoa kerta missä Väänäsen nähnyt lavalla ym.! Ja kalu oli "levossa" aivan kiihottavan kookas! Hän oli silloin nuori ja komeakin, nyt "plösö" maailman parantaja!?

        Mutta edesmennyt ja paljon muistamista saanut Vesku on ollut ihan omaa luokkaansa hänkin! Siitä kertovat monet häntä lämmöllä muistavat naiset!
        Ei enempää siitä! Rauha hänen sielulleen!


    • Anonyymi

      Oon nähny Jere ja Jare Tiihosen. Silloin kun näin ne oli nuoria. Molemmilla oli ihan vitun isot kyrvät ja sen kruunasi heidän lihakset.

    • Anonyymi

      Antti Tapani Tuiskulla on pieni penis
      T.hänen entinen poikaystävä

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Näyttelijä Eero Aholla on aikamoinen lerssi....

    • Anonyymi

      Mullakin aika iso tekee hyvää kiva näyttä

    • Anonyymi

      Komealla kyrvällä on hyvä panna

    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan, millainen Eino Heiskasella on?
      Iso, komea mies ainakin.

    • Anonyymi

      Sen tiedän että Junnu Vainion kyrpä oli kyllä valtava. Siis todella suuri .

      • Anonyymi

        No sua suurempaa kyrpää ei ole.


      • Anonyymi

        Missä olomuodossa? Lehtikuvassa normaalikokoa, tosin avantouinnilla...


    Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1388
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      20
      1114
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe