Kopioin tämän tuolta leikkaus-puolelta tänne, kun siellä ei ainakaan tullut vastauksia.
Mulle on tehty FESS kaksi kertaa, ensimmäinen puudutuksessa muutama vuosi sitten ja toinen ihan hiljattain nukutuksessa, koska hereillä en olisi enää kyseiseen toimenpiteeseen pystynyt menemään, jäi niin pahat traumat siitä puudutuksesta. Leikkaus meni tietysti ihan kivasti, kun en tiennyt mistään mitään, mutta ahdistaa tosi paljon se muutaman viikon päässä oleva jälkitarkastus, jossa pitäisi puuduttaa (!!! se oli pahinta siinä leikkauksessakin) ja imuroida leikkausalue. Niin paha kammo jäi siitä edellisestä kerrasta, että silloinkaan en voinut kuvitellakaan jälkitarkastukseen meneväni ja nyt on aivan samat tuntemukset :( Paniikkikohtaus meinaa iskeä pelkästä ajatuksesta. Toivon vaan hartaasti, että saan huuhtelemalla siistittyä nenän itse.
Kokemuksia FESS-leikkauksen jälkikontrollista?
dsffsdf
1
562
Vastaukset
- dsffsdf
Eikö ole kokemuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1014388Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743641121- 1861032
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091002Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64871
Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna82853- 64836
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10827Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64806