Hevoselle on siis tullut paha haava kylkeen, se on tosi syvä ja muutenkin iso. Miten tuota nyt voisi sitten hoitaa? Olen kyllä yrittänyt pitää haavaa puhtaana mutta näyttää aika pahalta. Onki mitään vinkkejä? Vai pitäisikö kuitenkin kutsua se eläinlääkäri katsomaan sitä.. ?
hevoselle tullut kauhea haava kylkeen
4
142
Vastaukset
- alina4
Oli siis ulkona telonut itsensä johonkin reunaan.. :o
Kannattaa kutsua lääkäri sitä katsomaan. Jos haava on iso, se voi tarvita tikkejä ja antibiootteja tulehdusten estämiseksi, ja jos ei tarvitse, hän osaa ainakin antaa asialliset ohjeet sen hoitamiseen. On parempi kutsua lääkäri monta kertaa "vain" varmuuden vuoksi, kuin yhden kerran liian vähän.
- Kasiro
Pitää kutsua eläinlääkäri jos kerran haava on iso. Ihmettelen ettet jo ole tehnyt niin.
Se olisi pitänyt neuloa heti, parikin päivää väliä niin voi olla ettei voi enää neuloa. Haavan reunat ei välttämättä enää tartu. Mutta, kutsu lääkäri katsomaan sitä. - alina4
Okei, kiitos vastauksista (: pyydämpä sitten sen lääkärin käymään.. toivottavasti tuo nyt tuosta parantuisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510632
- 817183
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445274- 624800
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734504Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334043- 472938
- 362805
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362054