hevoselle tullut kauhea haava kylkeen

alina4

Hevoselle on siis tullut paha haava kylkeen, se on tosi syvä ja muutenkin iso. Miten tuota nyt voisi sitten hoitaa? Olen kyllä yrittänyt pitää haavaa puhtaana mutta näyttää aika pahalta. Onki mitään vinkkejä? Vai pitäisikö kuitenkin kutsua se eläinlääkäri katsomaan sitä.. ?

4

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alina4

Oli siis ulkona telonut itsensä johonkin reunaan.. :o

• Kannattaa kutsua lääkäri sitä katsomaan. Jos haava on iso, se voi tarvita tikkejä ja antibiootteja tulehdusten estämiseksi, ja jos ei tarvitse, hän osaa ainakin antaa asialliset ohjeet sen hoitamiseen. On parempi kutsua lääkäri monta kertaa "vain" varmuuden vuoksi, kuin yhden kerran liian vähän.

• Kasiro

Pitää kutsua eläinlääkäri jos kerran haava on iso. Ihmettelen ettet jo ole tehnyt niin.
      Se olisi pitänyt neuloa heti, parikin päivää väliä niin voi olla ettei voi enää neuloa. Haavan reunat ei välttämättä enää tartu. Mutta, kutsu lääkäri katsomaan sitä.

• alina4

Okei, kiitos vastauksista (: pyydämpä sitten sen lääkärin käymään.. toivottavasti tuo nyt tuosta parantuisi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      89
      8226
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      91
      6342
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6233
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4821
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      44
      3284
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3265
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      2892
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2819
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      48
      2770
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      49
      2750
    Aihe