Onko kellään ollut ongelmia kesäisin vesien lämmön kanssa? Onko siitä kova homma,siis pitää se 20 asteisena....Kiitos.
Tuliliskosta...
3
308
Vastaukset
- tulllari poi
no on siitä AIKA kova työ riippuu helteistä.
esim jos on kovat helteet ni oon vaihdellu vettä päivittäin tai lisäilllyt jääpaloja mutta ollen varmistanut kuitenkin ettei tullari pääse jäädyttämään itteensä...
mut jos ei ole kovat helteet niin aina tarvittaessa. - Erika
Ei se nyt ole hengenvaarallista jos veden lämpötila on päivän pari 25 asteista, mutta sen yli sen ei sit enää pitäisi antaa nousta! Mitä isompi allas sen helpompi veden lämpötilaa on säätää. Ei auta muu ku veden vaihtaminen päivittäin (tai siis OSA vedestä) helteillä. Jääpalojen kanssa pitää kyllä olla vähän varovainen.. Viimeinen keino jos muu ei auta..
- kilpik
ei ole ollut ongelmia helteiden kanssa, eikä muutenkaan. kesällä vesi tosiaan on lämpimämpää ja nyt talvella tietysti viileämpää, mutta minun tulari t eivät ainakaan ole olleet moksiskaan pienestälämpötilanvaihtelusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560