Täälläpäin on yksi ukko joka kävelee ympäriinsä kädet omassa siemennesteessänsä. Joten voinko saada hiv:n jos tämä ukko on vaikka koskenut kaupan ovenkahvaan?
Voiko mulla olla hiv
4
1094
Vastaukset
mahdollista, käytännössä...
No, sanotaan näin, että suurempi mahdollisuus on voittaa 5,5M€ lotossa. Vaikkei lottoa.- nemo
HIV ja vissiinkin monet muut sukupuolitaudit leviää limakalvokosketuksessa. Eli jos kosket sitä spermaista ovenkahvaa ja nuolet kättäsi tai tyrkkäät sen haavaan tai sukupuolielimiisi niin ehkä sitten.
- hoitsu
nemo kirjoitti:
HIV ja vissiinkin monet muut sukupuolitaudit leviää limakalvokosketuksessa. Eli jos kosket sitä spermaista ovenkahvaa ja nuolet kättäsi tai tyrkkäät sen haavaan tai sukupuolielimiisi niin ehkä sitten.
Ei se kyllä tuolla tavalla tartu... Vaatii kyllä suoran SUKUELINTEN limakalvokosketuksen tai verikontaktin. Suuseksistä voi periaatteessa saada HIVin, mutta aika epätodennäköistä sekin. Eli tosiaan se noin 5 miljoonan euron lottovoittokin on todennäköisempää, kuten joku mainitsi...
- Kutina
Sulla ei ole kun lättäjalat !
Jos et käytä suonensisäisiä huumeita ja et pane homopoikia/huoria tuhkaluukkuun ET KOSKAAN tule HIV . Takuu !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607454- 1294190
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.293542- 212908
- 272503
- 232452
- 252050
- 472040
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3732022- 321958