Aiheuttaako Trexan hengenahdistusta ja kuivaa yskää??? Tai purkinkyljessä olevassa lakanassahan niin sanotaan yhtenä harvinaisena sivuvaikutuksena mutta sitten kun taas selaa nettiä niin selviää että se voi olla joko lääkereaktio tai sitten trexan on aiheuttanut jonkun akuutin keuhkosairauden tai sitten se ei johdu trexanista lainkaan vaan on reumaa ja keuhkoihin on muodostunut tulehdusrakkuloita. Voihan ny helevetti.
Kertokaa jos teillä on tästä kokemusta/tietoa.
Mulla todettiin nivelreuma 4 kuukautta sitten, sain trexan, oxiklorin, foolihappo, prednisolon, kalkki, yhdistelmän ja kaikki oireet hävisivät nopeasti. Mikään lääke ei ole aiheuttanut mitään haittavaikutuksia paitsi nyt viikko sitten aloin ihmetellä kun on pakottava tarve yskiä! Kun vetää henkeä pitempään niin siitä seuraa oikee yskänkohtaus. Sitten tuli mukaan hirvee hengästyminen. Pelkkä parin metrin matka ja mä vedän henkeä aivan hulluna.
Hengenahdistus, apua!
kökköjenkökkö
2
1041
Vastaukset
- reumaatikkona 48 v
Hei,
Kannattaa käydä lääkärissä, koska tuo väsyminen pienestä rasituksesta kuulostaa huolestuttavalta.
Reumalääkkeet ei mielestäni aiheuta tuollaista oiretta. Tietty jos hemoklobiini valahtaa hyvin alhaiseksi sekin voi olla syy, mutta sekin edellyttää lääkärikäyntiä mahd pian. - syöpälääketrexan
Trexanista nimenomaan on raportoitu hengenahdistusta.Kannattaa keskustella lääkärin kanssa ja tehdä selväksi asia nimittäin joskus dissaavat juuri kyseisen oireen olemassaolon Trexanista johtuvaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996592KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3666166Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603043Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112514Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082165- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341315- 731237