Aiheuttaako Trexan hengenahdistusta ja kuivaa yskää??? Tai purkinkyljessä olevassa lakanassahan niin sanotaan yhtenä harvinaisena sivuvaikutuksena mutta sitten kun taas selaa nettiä niin selviää että se voi olla joko lääkereaktio tai sitten trexan on aiheuttanut jonkun akuutin keuhkosairauden tai sitten se ei johdu trexanista lainkaan vaan on reumaa ja keuhkoihin on muodostunut tulehdusrakkuloita. Voihan ny helevetti.
Kertokaa jos teillä on tästä kokemusta/tietoa.
Mulla todettiin nivelreuma 4 kuukautta sitten, sain trexan, oxiklorin, foolihappo, prednisolon, kalkki, yhdistelmän ja kaikki oireet hävisivät nopeasti. Mikään lääke ei ole aiheuttanut mitään haittavaikutuksia paitsi nyt viikko sitten aloin ihmetellä kun on pakottava tarve yskiä! Kun vetää henkeä pitempään niin siitä seuraa oikee yskänkohtaus. Sitten tuli mukaan hirvee hengästyminen. Pelkkä parin metrin matka ja mä vedän henkeä aivan hulluna.
Hengenahdistus, apua!
kökköjenkökkö
2
941
Vastaukset
- reumaatikkona 48 v
Hei,
Kannattaa käydä lääkärissä, koska tuo väsyminen pienestä rasituksesta kuulostaa huolestuttavalta.
Reumalääkkeet ei mielestäni aiheuta tuollaista oiretta. Tietty jos hemoklobiini valahtaa hyvin alhaiseksi sekin voi olla syy, mutta sekin edellyttää lääkärikäyntiä mahd pian. - syöpälääketrexan
Trexanista nimenomaan on raportoitu hengenahdistusta.Kannattaa keskustella lääkärin kanssa ja tehdä selväksi asia nimittäin joskus dissaavat juuri kyseisen oireen olemassaolon Trexanista johtuvaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076