Nyt ei ole yhtään eroa 29 minuuttiin.
Eikö ketään enää päästetä lähtemään?
Onko kirkon ovet lukittu?
11
162
Vastaukset
- 10 + 20
No, tulihan sieltä sentään vieä yksi...
- pysyvä ratkaisu
Kunhan vuotokohta on paikallistettu, niin sekin suljetaan, pysyvästi.
- turha pyristellä?
Yksi pääsi äsken livahtamaan kirkosta eli ilmeisesti sakastin ovi ei ole [vielä] takalukossa.
Kirkko tuntuu muuttuneen inklusiiviseksi eli sisäänsä sulkevaksi.
Suomeksi, kirkko on katiska. - eroja pukkaa
Tyyntä myrskyn edellä. Moni odottanee ensi viikon torstaita ja perjantaita. Jos tasa-arvoinen avioliittolaki ei mene läpi, niin luulisi eroajia olevan jonkin verran.
- 6hy
Mahtaako eroajia olla enemmän, jos lakiehdotus menee läpi.
6hy kirjoitti:
Mahtaako eroajia olla enemmän, jos lakiehdotus menee läpi.
Hyvä kysymys.
En usko että erot lisääntyisi heti, ainakaan draaattisesti, mutta jos noin kävisi, eli laki meisi läpi, niin moni peruskirkkolainen jäisi odottamaan kirkon uutta virallista kannanottoa, koska suuri osa ei ymmärrä, että kirkon kanta homojen vihkimiseen oli, on ja on oleva ehdoton ei.
Sen kun päättää kirkolliskokous ja siellä on konservatiiveilla riittävä (noin50%) kannatus estämään sen kun jo 25% riitäisi estämään sen.
Mutta sitähän suuri osa kirkkokansaa ei taidakaan tietää.- iaurwen_eikirj
qwertyilija kirjoitti:
Hyvä kysymys.
En usko että erot lisääntyisi heti, ainakaan draaattisesti, mutta jos noin kävisi, eli laki meisi läpi, niin moni peruskirkkolainen jäisi odottamaan kirkon uutta virallista kannanottoa, koska suuri osa ei ymmärrä, että kirkon kanta homojen vihkimiseen oli, on ja on oleva ehdoton ei.
Sen kun päättää kirkolliskokous ja siellä on konservatiiveilla riittävä (noin50%) kannatus estämään sen kun jo 25% riitäisi estämään sen.
Mutta sitähän suuri osa kirkkokansaa ei taidakaan tietää.Sitäköhän se arkkipiispa jo viime kesänä homoseksuaaleilta valmiiksi anteeksi pyyteli?
- Saapasnäkeee
Perjantait on vähän heikompia usein, nyt 166, mutta ehkä illalla vielä pientä piristystä, kun ihmiset pääsee koteihinsa
- just karkasin
ovi oli lukossa, mutta kirkon ikkunasta pääsin eli erosin äsken
- turha pyristellä?
just karkasin kirjoitti:
ovi oli lukossa, mutta kirkon ikkunasta pääsin eli erosin äsken
Onneksi olkoon! Oliko Häkkinen tai Jolkkonen lahkeessa kiinni?
turha pyristellä? kirjoitti:
Onneksi olkoon! Oliko Häkkinen tai Jolkkonen lahkeessa kiinni?
Joo mut Räsänen kävi auttamassa hänet karkuun... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437