Onko kirkon ovet lukittu?

10 + 20

Nyt ei ole yhtään eroa 29 minuuttiin.

Eikö ketään enää päästetä lähtemään?

11

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10 + 20

      No, tulihan sieltä sentään vieä yksi...

      • pysyvä ratkaisu

        Kunhan vuotokohta on paikallistettu, niin sekin suljetaan, pysyvästi.


    • turha pyristellä?

      Yksi pääsi äsken livahtamaan kirkosta eli ilmeisesti sakastin ovi ei ole [vielä] takalukossa.

      Kirkko tuntuu muuttuneen inklusiiviseksi eli sisäänsä sulkevaksi.
      Suomeksi, kirkko on katiska.

    • eroja pukkaa

      Tyyntä myrskyn edellä. Moni odottanee ensi viikon torstaita ja perjantaita. Jos tasa-arvoinen avioliittolaki ei mene läpi, niin luulisi eroajia olevan jonkin verran.

      • 6hy

        Mahtaako eroajia olla enemmän, jos lakiehdotus menee läpi.


      • 6hy kirjoitti:

        Mahtaako eroajia olla enemmän, jos lakiehdotus menee läpi.

        Hyvä kysymys.

        En usko että erot lisääntyisi heti, ainakaan draaattisesti, mutta jos noin kävisi, eli laki meisi läpi, niin moni peruskirkkolainen jäisi odottamaan kirkon uutta virallista kannanottoa, koska suuri osa ei ymmärrä, että kirkon kanta homojen vihkimiseen oli, on ja on oleva ehdoton ei.

        Sen kun päättää kirkolliskokous ja siellä on konservatiiveilla riittävä (noin50%) kannatus estämään sen kun jo 25% riitäisi estämään sen.
        Mutta sitähän suuri osa kirkkokansaa ei taidakaan tietää.


      • iaurwen_eikirj
        qwertyilija kirjoitti:

        Hyvä kysymys.

        En usko että erot lisääntyisi heti, ainakaan draaattisesti, mutta jos noin kävisi, eli laki meisi läpi, niin moni peruskirkkolainen jäisi odottamaan kirkon uutta virallista kannanottoa, koska suuri osa ei ymmärrä, että kirkon kanta homojen vihkimiseen oli, on ja on oleva ehdoton ei.

        Sen kun päättää kirkolliskokous ja siellä on konservatiiveilla riittävä (noin50%) kannatus estämään sen kun jo 25% riitäisi estämään sen.
        Mutta sitähän suuri osa kirkkokansaa ei taidakaan tietää.

        Sitäköhän se arkkipiispa jo viime kesänä homoseksuaaleilta valmiiksi anteeksi pyyteli?


    • Saapasnäkeee

      Perjantait on vähän heikompia usein, nyt 166, mutta ehkä illalla vielä pientä piristystä, kun ihmiset pääsee koteihinsa

      • just karkasin

        ovi oli lukossa, mutta kirkon ikkunasta pääsin eli erosin äsken


      • turha pyristellä?
        just karkasin kirjoitti:

        ovi oli lukossa, mutta kirkon ikkunasta pääsin eli erosin äsken

        Onneksi olkoon! Oliko Häkkinen tai Jolkkonen lahkeessa kiinni?


      • turha pyristellä? kirjoitti:

        Onneksi olkoon! Oliko Häkkinen tai Jolkkonen lahkeessa kiinni?

        Joo mut Räsänen kävi auttamassa hänet karkuun... :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe