Vermon 22.11.2014 T75 bonuskierros

AkiVei

No niin kaikki äidin pikku robottipelaajat! Jälleen on odotettavissa tuntuva palautusprosentti verrattuna uhrattuun panokseen T75 pelissä, joten ylläreitä sopii odotella lähtöön jos toiseenkin.

Tulee mieleen Kuopion T75-kierros 25 02. 2012 jolloin Jorma Vuoksenmaa voitti laittamalla ruksin vain 7-oikein kohtaan yli miljoona euroa.

Samalla kierroksella Harri Åkerlundin valmentama Mönster voitti kertoimella 48,27 ja n. 1:n % kannatuksella Kuopion 7:n lähdön. Harri kertoilee laveasti jonkun kyselleen Mönsterin virettä ja vihjasi Mönsterin laittamista varmaksi ainakin yhdelle lapulle. Huikea ideavarma hevosesta joka ei ollut esittänyt mitään pitkiin aikoihin (mitä nyt oli ollut Seinäjoella vähän parempi tosin silloinkin kipeällä ja aralla jalalla jota sitten oli voideltu sen verran voimallisesti betametasonilla että se näkyi Mönsterin virtsassa vielä viikon jälkeen).

Maittakoon että Mönsterillä oli kilpailtu viimeksi Seinäjoella jossa testiä ei otettu koska hevonen oli siellä tavallisen kuolevaisen oloinen. Lisättäköön kuitenkin sen verran että ennen Seinäjoen starttia Mönster jäi Kouvolasta 4.2 ja Tampereen 11.2.2012 pois. Liekö häntä voideltu vieläkin voimallisemmin eikä uskallettu ajaa noita startteja.

Tällaiselle sunnuntaipelaajalle tulee helposti mieleen että kyseessä voisi olla vaikka pelien manipulointia ja muunkinlaista voitelua kuin Mönsterin jalan. (Ties vaikka kikkelille tai peräti kielelle olisi roiskahtanut)

ravit2.iltasanomat.fi/uutiset/uutinen/4300/page/63

Ko lähdön voi käydä katsomassa tuolta:

tototv.icareus.com/web/guest/archive
ja sieltä valikoista Kuopio 25.2.2012 ja lähtö 7

Hiukan ihmetyttää että Finntoto haluaa toimillaan tukea näitä kovan luokan pelaajia unohtaen tavalliset harrastelija-pelaajat jotka kuitenkin pitävät ravit ja ravipelaamisen edes jonkinlaisella tosin hiipuvalla tasolla. Itselle tämänkertainen bonuskierros on viimeinen ja tiedän että niin se on monelle muullekkin jos vähänkin havaisen ohjastajien tai taustajoukkojen tahollta sellaista toimintaa jolla pyritään kahmimaan leijonan-osa potista.

Levittäkää pelejä ohi suosikeista.

4

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 644r678urytuyt8765

Sama peli jatkuu...Köppinen ja Herbie Sisu olivat paljon median hehkuttamia suosikkeja ja paljon käytettyjä varmoja. Molemmat olisivat viime kilpailujen kaltaisilla esityksillä voittaneet lähtönsä yläpystyyn, mutta kuinkas kävikään? Molemmat olivat kuin varjoja entisestään juuri tärkeällä finaalikierroksella ja jäivät jopa totosijojen ulkopuolelle. Kumpikaan ei saanut ylivoimaisen vaikeata juoksua, mutta molemmista näki jo kierros ennen maalia ettei kaikki ole nyt kohdallaan.

Tiedän että huomenna JV hehkuttaa nettisivullaan miten hän osasi poimia "alipelattuja" rivejä omiin peleihinsä ja sai taas kerran 334000 lunastuksen(elämäni paras peli). Tämä oli myös itseltäni viimeinen ravipeli (toivottavasti nyt uskon). ******* huijarit....!

• Voitoton

Eipä osunut jorman laput, ostin muutaman. Voittolinjan vihjeistä ei yksikään osunut. Peleinä v75,v4 kolme troikkaa, neljään lähtöön kaksarit.

• $£€&£¥₩

Iltaraveista voi vielä rahaa voittaakin, mutta heti kun jaetaan isompaa rahaa niin alkavat erikoiset ajosuoritukset, yllättävät varustemuutokset, hevosten kuntokäyrät heittelevät hurjasti jne. Suuripalkintoisissa päälähdöissä ajetaan reilusti kilpaa mutta ne oheislähdöt...tuntuisi hevosmiehet tekevät vähän ekstratiliä silloin kun pelivaihdot on suuret. Aina vaikeita rivejä esim kunkkareissa.

• jontte poju

Jossittelua eli kertomus siitä miten moninaisesti ravipeleissä voi hävitä

I Bonuskierroksen 75-peli ei ollut vaikea vaikka osumia ei kovin montaa ollutkaan. Omassa lapussa ekaan 8 hevosta joissa mukana myös 4.Lumi-Iiris 7%. Odotin kuitenkin eniten 4.Taran Oliviaa 4%;n kannatuksella mutta Okkolin onnistui pitämään huippukuntoisella 9 Pindaroksella luukun kiinni. Pidin Pindarosta Turparullan ykköshaastajana jos sattuisi menemään kokomatkan ravia.

II Tähän selkeä suosikki oli 12.Bret Boko 23% pelattuna enkä oikein nähnyt sille minkäänlaista haastajaa, joten siitä varma.

III 7.Oscar Fieldbee oli mielestäni lähdön paras hevonen jolla voi tehdä jopa omaa juoksua ja hallita lähtöä. 35% pelattuna oli ehkä oikein. Varmistin lappuni Forssin 1.Blendiorilla 18% ja Moilasen ajamalla 10.Rapido Streamlinella 19%, joiden kyvyt mielestäni riittävät sopivalla selkäjuoksulla Oscarin ohittamiseen.

IV 7.Snowline Dream 30% osoitti kyvykkyytensä edellisessä startissaan joten se oli selkeä ykkösrasti. Moilasen ajama 4.Cold Seastar 18% oli edellisessä startissaan tahmean tuntuinen vaikka voittikin lähtönsä, en uskaltanut jättää lapulta kuitkaan pois vaikka mieli tekikin. Koivusen 3.Make Me Happy31% esitti vakuuttavan loppukirin Kouvolassa joten sekin mukaan lapulle.

V 8.Köppisen 62% kaksi edellistä starttia enteilivät että kuninkaaltakin saattavat eväät olla vähissä. Toki täytyy sanoa ettei se huono ollut niissäkään. Olin lähes varma että nyt viimeistään otetaan Saga S:ltä 5% kengät pois, niin otettiinkin mutta vain edestä. Pelimiehen unelma oli täyttynyt. Saga S varmaksi 5% äänestettynä. Huikeaa ..

VI 8.Herbie Sisu 55% kannatuksella voittaa tällaisen lähdön 8 kymmenestä. 3.Costatandisoldi 6% on hyvänä päivänään mahdollinen haastaja. Historialla on kuitenkin tapana toistaa itseään ja oli odotettavissa että Herbie laukkaa tai muuten epäonnistuu. Tämä mielessä ja tieto siitä että Costatandilla käydään ajelemassa Ruotsin puolella silloin kun se on huipputikissä. tämä lähtö on vähän avoimempi. Niimpä lapulle mukaan 1.Hilight Kemp 6%, 9.Harmis Frido 7%, 4. Green Pepper 7%...Tarvitaanko vielä lisää merkkejä??? siihen palaan myöhemmin

VII Korvenojan kolmikosta 12.Glory Dancer 7% maistui parhaalta huolimatta lähtöpaikasta, ehkä jopa varmksi. Laitoin kuitenkin myös 6.Willy Yankeen 16% pelattuna vaikka epäilin ettei Torvisen taidot eivät ehkä riitä pitämään hevosta pystyssä saati sitten antamaan sille voitokasta juoksua riittävän kaukaa ulkokaarteita kierrellen. 1.Oliver Hip13% Teivaisen ajamana myös lapulle. Pitkään pähkäilin Forssin ajamaa; Korhosen/Lähdekorven tuotetta n:o 8. Victory Bonsaita 7% mutta jätin pois vaikka Forss varoitteli että hänellä voi olla tässä ässä hiassaan.

Tässä alustava rivini:

I) 1,2,3,4,5,6,8,9 8 hepoa
        II) 12 1 hepo
        III) 1,7,10 3 hepoa
        IV) 3,4,6 3 hepoa
        V) 11 1 hepo
        VI) 1,3.4,?,?,9,10,11 7hepoa
        VII)1,6,12 3hepoa

yhteensä 1512r = 75,60e. Kimpalla oli 240€ rahaa varattuna kierrokselle.. Kysymys kuuluu, olisinko saanut numeron 6.Order By Boss 2% lapulle kun olin kaikki muut kuusi lähtöä pähkäillyt valmiiksi. Olettaisin että olisin. Lapulle olisi näin ollen muodostunut hintaa 97,20 eli vieläkin olisi voitu varmistella tai heittää kaksinkertaisena sisään ...kukaan ei tiedä

Minua ja erästä kaveriani oli pyydetty tekemään rivi ehkä siksi että minulla on kyky löytää yllärit ja jopa yllärivarmat niinkuin olisi ollut tälläkin kertaa Saga S.

Oli torstai ilta ja osa peliporukasta oli pelipaikalla. Minulla oli tämä luonnos jo valmiina ja kerroin että esitän sen heille lauantaina hiukan ennen 75:n alkua kun tietoSaga S:n kengättömyydestä vahvistuisi. Kysyisin silloin myös laitetaanko monin kertaisena (3x) vai laitetaanko Herbien lähtö lähes tukkoon (Lapulta jättäisin pois vain 2,Feast Your Eyes 0% ja 8.Montana D.K. 0% joita ei mielestäni tarvittu millään lapuilla.

Pelipaikan omistaja ja porukan vetäjä ilmoitti k.o. torstai iltana että huomenna jätetään lappu ja että hän oli tavannut Fintoton aluepäällikön (Esa Himanka) ja tällä oli valmis 240€:n peli jonka hän heitti sisään. Perjantaina kuulin että pelit oli jätetty Köppinen oli ainoa varma. Heitin monen päivän uurastuksella syntyneen yllä esittelemäni lapun roskakoriin,

Voitte kuvitella kuinka suuresti minua alkoi v*tuttaa kun lähtö lähden jälkeen hevoset tulivat alustavalle lapulleni kuin kanit koppiin

Hain roskista sinne heittämäni roskapussin tiistaina vaikka päätin sen antaa mennä tyhjennysauton tuuttiin. taidan laittaa sen raameihin ja vien pelipaikan seinälle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      112
      5825
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3927
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3332
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2946
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      1997
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1963
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1758
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      39
      1685
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1529
    Aihe