Ensviikko homouttamista Ylellä täynnä!

homotuttaako?

Se on vissi ja varma, (annoin) Yle (n) tullee pitämään asiaa voimakkaasti yllä.
Kun loppuviikolla äänestetään tasapäisestä aviolaista, vai mikä se on.

27

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • homohomohomohomo
      • toivottavasti ei

        ne aikoo runnata sen lain läpi, jos ei nyt niin otetaan äänestys uusiksi.
        Jos ei niin taas uusiksi jos ei niin taas uusiksi jos ei niin taas uusiksi.


    • Jytkyjen äitee tuloo

      Oikeusministeri Halla-AHoa odotellessa ./

    • kansa tajuaa

      Ylen homotuttaminen jatkuu tänään. On pressiklubia, a-talkkia ja stradaa. Huomenna jatkuu yleleaks, uutisvuoto, sunnuntaina arto nyberg, ja koko viikon 1/2 seitsemän ja a-studiot. Varokaa näiden saastaista aivopesua, jos sitä ilmenee.

    • Mainostoimisto BOB

      Homotus Mamutus ja Työläisen kuritus siinnä Kokoomuksen uusi vaalislogan.

    • toinen on ukraina

      Siihenpä ne varmaan vaali keskustelutkin menee! Puhutaan homojen oikeuksista vaikka ois suuria taloushuolia, mutta eihän ketään Suomessa kiinnosta muu kuin homous.

    • tulee aika

      Jonain päivänä YLEnmääräinen homotus ja mamutus kääntyy itseään vastaan. Kun kansa tulee kurkkuaan myöten täyteen niin yrjöa pukkaa...

      • weiqai

        Kirkkokin alkaa homotella ja erobuumista tullee ennennäkemätön.


    • vanha kaava

      Tänään ylen ohjelmissa luultavasti hehkutetaan homppeleita ja mamuja ja mollataan perussuomalaisia. Ikävää tässä on se, että sitä tehdään verorahoilla.

    • olemme voittajia

      Onneksi kansa on ylen yläpuolella, eikä muuta mielipiteitään ylen toimittajien mukaan.

      • YLE = perseestä

        Onneksi on muitakin medioita ja internet niin YLE jää peittoon. En ole katsonut YLEn ohjelmia vuosiin ja silti jouduin maksamaan YLElle 110€ pakkoveron. Kuka nykyään edes haluaa katsoa YLEä? Ehkä jotkut vanhat mummot ja papat sitä vielä katsoo. YLE on jäänne siitä ajasta kun ei ollut internettiä ja muita vaihtoehtoisia medioita.


      • -.,
        YLE = perseestä kirjoitti:

        Onneksi on muitakin medioita ja internet niin YLE jää peittoon. En ole katsonut YLEn ohjelmia vuosiin ja silti jouduin maksamaan YLElle 110€ pakkoveron. Kuka nykyään edes haluaa katsoa YLEä? Ehkä jotkut vanhat mummot ja papat sitä vielä katsoo. YLE on jäänne siitä ajasta kun ei ollut internettiä ja muita vaihtoehtoisia medioita.

        Homovero pitää maksaa ylelle, miten homoudella vielä päästäänkään ratsastamaan?!


    • "Ensviikko homouttamista Ylellä täynnä! "

      Miten se eroaa YLE:n normaalista viikosta?

      • Mitähän se

        "homouttaminen" mahtaa olla? En minä sellaista ole nähnyt Ylellä enkä missään muuallakaan.


      • Ple!
        Mitähän se kirjoitti:

        "homouttaminen" mahtaa olla? En minä sellaista ole nähnyt Ylellä enkä missään muuallakaan.

        Usein käynti optikolla riittää!


    • usko perhe

      Meillä ei näy YLE:n kanavat eikä mainostelevisio eikä mikään syntirämpätys vaan Taivas TV7

    • viikko yritystä

      Lisätään lämpöä ja tehdään siitä ylen SILMINNÄKIJÄ ohjelmasta oppitunti kouluun ,jossa Pakistanin pedofiilit näytti kuinka vapaa seksi on voimissaan.

      Ei kansa murru, vaikka YLE-yrittää pehmittää

    • edelleenkin vaadin

      että suvaitsemattomasti käyttäytyvä homoseksuaali kustaantaa seksuaalisen ahdistelujensa uhreille edes adobtiolapset jotka jäivät saamatta luonnollisella tavalla joukkoraiskauksen jälkeen.

      • hei lakanakutomo

        Tasa-arvoa meille lesboille!
        Haluan lakanan jossa on iso vitttun kuva, tällainen;
        http://i.imgur.com/2XC6GQr.jpg

        Näin voin yksinäisinä öinä kuvitella hinkkaavani
        seta-mamma Tarja Halosen kanssa, joka on suuri idolini!


      • ihanaa!!!!!!!!
        hei lakanakutomo kirjoitti:

        Tasa-arvoa meille lesboille!
        Haluan lakanan jossa on iso vitttun kuva, tällainen;
        http://i.imgur.com/2XC6GQr.jpg

        Näin voin yksinäisinä öinä kuvitella hinkkaavani
        seta-mamma Tarja Halosen kanssa, joka on suuri idolini!

        Tarjan käsi minun-----aaaahhhhh!!!!!!


    • mitä uutta??

      SDP-HOMOT-VIHREÄT-YLE-MAAHANMUUTTO. SIINÄ SUOMEN TUHO NUMERO YKSI !

      JA PROPAGANDA JATKUU POLIITTISTEN VIRKANIMITYSTEN HALLITSEMASSA MAASSA.

    • KAIKKI MAKSAA VÄKISI

      KAIKKI MAKSAMME VÄKISIN TÄMÄN SDP YLE HOMOTUS PROPAGANDAN. VAIKKA EI SEURAISI YHTÄÄN YLEN OHJELMAA NIIN HOMOTUS RAHAT VIEDÄÄN AUTOMAATTISESTI KYSYMÄTTÄ MAKSAJALTA MITÄÄN.

      ELÄMME "DEMOKRATIASSA" TAI OIKEMMIN SDP HOMOTUS-MAMUTUS KOMMUNISMISSA

    • Suomalaiset HULLUJA

      Suomalaiset sen adressin allekirjoittivat ! Minä en SITÄ ALLEKIRJOITTANUT !

      Syytä vain Suomalaisten TYHMYYTTÄ !

      Suomalaisten tyhmyys näkyy jo siinä, että SEKOOMUS on hallituksen johtava puolue ja sama HULLUUS JATKUU !

      Seuraavan hallituksen johtava puolue on MAALAISLIITTO ! ei tällaisen duunarin OLOT PARANE VAAN PAHENEE !

    • uudet keinot
    • tää on niin ihanaa
    • 11@@

      eikös siinä ole stupido ja potteri iltakoulussa

    • Homohomohomohomo

      Ylenanto rassaa percettä veronmaksajioen rahoilla päivästä toiseen.
      Yleisradio voisi ottaa itselleen tasa-arvoisen nimen: HOMORADIO
      Ylenanto on pelkkää pasgaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe