Se on vissi ja varma, (annoin) Yle (n) tullee pitämään asiaa voimakkaasti yllä.
Kun loppuviikolla äänestetään tasapäisestä aviolaista, vai mikä se on.
Ensviikko homouttamista Ylellä täynnä!
27
123
Vastaukset
- homohomohomohomo
Homo-Hesari on näköjään jo ratkaissut asian. Kokoomus tulee sukeltamaan tämän homotuksen ansiosta vielä lisää, mutta myös Sipilä tuottaa pettymyksen, jos ei saa joukkojaan kuriin.
http://www.hs.fi/politiikka/a1305900001070?jako=4980e9e4d90b00f9ae0f35e8537b51db&ref=mob-traf-is-frontpage-2- toivottavasti ei
ne aikoo runnata sen lain läpi, jos ei nyt niin otetaan äänestys uusiksi.
Jos ei niin taas uusiksi jos ei niin taas uusiksi jos ei niin taas uusiksi.
- Jytkyjen äitee tuloo
Oikeusministeri Halla-AHoa odotellessa ./
- kansa tajuaa
Ylen homotuttaminen jatkuu tänään. On pressiklubia, a-talkkia ja stradaa. Huomenna jatkuu yleleaks, uutisvuoto, sunnuntaina arto nyberg, ja koko viikon 1/2 seitsemän ja a-studiot. Varokaa näiden saastaista aivopesua, jos sitä ilmenee.
- Mainostoimisto BOB
Homotus Mamutus ja Työläisen kuritus siinnä Kokoomuksen uusi vaalislogan.
- toinen on ukraina
Siihenpä ne varmaan vaali keskustelutkin menee! Puhutaan homojen oikeuksista vaikka ois suuria taloushuolia, mutta eihän ketään Suomessa kiinnosta muu kuin homous.
- tulee aika
Jonain päivänä YLEnmääräinen homotus ja mamutus kääntyy itseään vastaan. Kun kansa tulee kurkkuaan myöten täyteen niin yrjöa pukkaa...
- weiqai
Kirkkokin alkaa homotella ja erobuumista tullee ennennäkemätön.
- vanha kaava
Tänään ylen ohjelmissa luultavasti hehkutetaan homppeleita ja mamuja ja mollataan perussuomalaisia. Ikävää tässä on se, että sitä tehdään verorahoilla.
- olemme voittajia
Onneksi kansa on ylen yläpuolella, eikä muuta mielipiteitään ylen toimittajien mukaan.
- YLE = perseestä
Onneksi on muitakin medioita ja internet niin YLE jää peittoon. En ole katsonut YLEn ohjelmia vuosiin ja silti jouduin maksamaan YLElle 110€ pakkoveron. Kuka nykyään edes haluaa katsoa YLEä? Ehkä jotkut vanhat mummot ja papat sitä vielä katsoo. YLE on jäänne siitä ajasta kun ei ollut internettiä ja muita vaihtoehtoisia medioita.
- -.,
YLE = perseestä kirjoitti:
Onneksi on muitakin medioita ja internet niin YLE jää peittoon. En ole katsonut YLEn ohjelmia vuosiin ja silti jouduin maksamaan YLElle 110€ pakkoveron. Kuka nykyään edes haluaa katsoa YLEä? Ehkä jotkut vanhat mummot ja papat sitä vielä katsoo. YLE on jäänne siitä ajasta kun ei ollut internettiä ja muita vaihtoehtoisia medioita.
Homovero pitää maksaa ylelle, miten homoudella vielä päästäänkään ratsastamaan?!
"Ensviikko homouttamista Ylellä täynnä! "
Miten se eroaa YLE:n normaalista viikosta?- Mitähän se
"homouttaminen" mahtaa olla? En minä sellaista ole nähnyt Ylellä enkä missään muuallakaan.
- Ple!
Mitähän se kirjoitti:
"homouttaminen" mahtaa olla? En minä sellaista ole nähnyt Ylellä enkä missään muuallakaan.
Usein käynti optikolla riittää!
- usko perhe
Meillä ei näy YLE:n kanavat eikä mainostelevisio eikä mikään syntirämpätys vaan Taivas TV7
- viikko yritystä
Lisätään lämpöä ja tehdään siitä ylen SILMINNÄKIJÄ ohjelmasta oppitunti kouluun ,jossa Pakistanin pedofiilit näytti kuinka vapaa seksi on voimissaan.
Ei kansa murru, vaikka YLE-yrittää pehmittää - edelleenkin vaadin
että suvaitsemattomasti käyttäytyvä homoseksuaali kustaantaa seksuaalisen ahdistelujensa uhreille edes adobtiolapset jotka jäivät saamatta luonnollisella tavalla joukkoraiskauksen jälkeen.
- hei lakanakutomo
Tasa-arvoa meille lesboille!
Haluan lakanan jossa on iso vitttun kuva, tällainen;
http://i.imgur.com/2XC6GQr.jpg
Näin voin yksinäisinä öinä kuvitella hinkkaavani
seta-mamma Tarja Halosen kanssa, joka on suuri idolini! - ihanaa!!!!!!!!
hei lakanakutomo kirjoitti:
Tasa-arvoa meille lesboille!
Haluan lakanan jossa on iso vitttun kuva, tällainen;
http://i.imgur.com/2XC6GQr.jpg
Näin voin yksinäisinä öinä kuvitella hinkkaavani
seta-mamma Tarja Halosen kanssa, joka on suuri idolini!Tarjan käsi minun-----aaaahhhhh!!!!!!
- mitä uutta??
SDP-HOMOT-VIHREÄT-YLE-MAAHANMUUTTO. SIINÄ SUOMEN TUHO NUMERO YKSI !
JA PROPAGANDA JATKUU POLIITTISTEN VIRKANIMITYSTEN HALLITSEMASSA MAASSA. - KAIKKI MAKSAA VÄKISI
KAIKKI MAKSAMME VÄKISIN TÄMÄN SDP YLE HOMOTUS PROPAGANDAN. VAIKKA EI SEURAISI YHTÄÄN YLEN OHJELMAA NIIN HOMOTUS RAHAT VIEDÄÄN AUTOMAATTISESTI KYSYMÄTTÄ MAKSAJALTA MITÄÄN.
ELÄMME "DEMOKRATIASSA" TAI OIKEMMIN SDP HOMOTUS-MAMUTUS KOMMUNISMISSA - Suomalaiset HULLUJA
Suomalaiset sen adressin allekirjoittivat ! Minä en SITÄ ALLEKIRJOITTANUT !
Syytä vain Suomalaisten TYHMYYTTÄ !
Suomalaisten tyhmyys näkyy jo siinä, että SEKOOMUS on hallituksen johtava puolue ja sama HULLUUS JATKUU !
Seuraavan hallituksen johtava puolue on MAALAISLIITTO ! ei tällaisen duunarin OLOT PARANE VAAN PAHENEE ! - uudet keinot
Pelkääköhän Rinne, että pakkohomotus kääntyykin puolueen kannatusta vastaan?
http://yle.fi/uutiset/rinne_lupaa_lopettaa_nollatyosopimukset__jos_paasee_seuraavaan_hallitukseen/7645760 - tää on niin ihanaa
Kaverin käsi tekee hyvää: http://41.media.tumblr.com/3b320701951f08652e883c9bc428efd9/tumblr_n83qoplOJa1qctqx1o1_1280.jpg
- 11@@
eikös siinä ole stupido ja potteri iltakoulussa
- Homohomohomohomo
Ylenanto rassaa percettä veronmaksajioen rahoilla päivästä toiseen.
Yleisradio voisi ottaa itselleen tasa-arvoisen nimen: HOMORADIO
Ylenanto on pelkkää pasgaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843359
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442797Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742336- 612298
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512231Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162216Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212033Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202027- 621944
- 1061863