Mihin mä voin lähettää mun kässärin siis jos mä haluun, että joku lukee sen ja antaa siitä jonkunlaisen arvostelun.. Onks tää edes mahdollista?
Kiitos etukäteen...
Käsis
4
535
Vastaukset 4
- TaPaNi
lähettää suoraan ohjaajille.
- Scriptpimp
Jos se on Englanniksi esimerkiksi Scriptpimp tarjoaa sellaisen palvelun joka on oikeasti ihan hyvä, kokemusta on. www.scriptpimp.com
Kyseessä tämä, hinta on 125 dollaria:
Overall Review
The Overall Review was designed to supply a discounted rate for writers who are primarily seeking our assistance in circulating their material. Evaluations are graded with 'pass' or 'recommend' and a page of informal notes. Full Development Notes, in comparison, consist of 3 - 5 pages of in-depth notes divided into categories such as character, structure, and conflict.- Thomas
Minkälaisia kokemuksia sinulla on Scriptpimp sivuston palveluista?? Olisi mukava kuulla millaisesta palvelusta on kyse ja onko se todella hintansa väärtti??!! Nettihän on täynnä erilaisia käsikirjoitus konsultointi sivuja, mutta ainakin jotkut niistä ovat saanet aika negatiivisia arvioita, käsikirjoitussivujen keskustelufoorumeissa!! Jos sinulla ei ole aiempia näyttöjä alalta, elokuvasäätiö ei voi, ainakaan oman kokemukseni perusteella, lähteä tukemaan käsikirjoituksen kehittämistä. Elokuvasäätiö tukee "ammattimaista" elokuvan tekoa!!! Muuten heidän suhtautumisensa oli kannustavaa ja positiivista!!
- kokeile
En oo oikeen varma miten tarkalleen ottaen homma toimii mut suosittelen soittamaan suomen elokuvasäätiöön ja kysymään kenelle sielä voit viedä käsikses.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1551037En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44707Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.127651Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi23638- 43617
- 67605
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää160565Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal51547Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni34544Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34518