Ihan turhaa pelleilyä esittää, että jukeboksi "arpoo" esitettävät kappaleet. Kyllähän sen näkee, että kappaleet ja tyylilajit on etukäteen valittu kullekin laulajalle. Eikä ne kylmiltään lähde vetään niitä lauluja, vaan ovat saaneet etukäteen harjoitella. Ei pitäisi aliarvioida katsojia.
Jukebox
2
336
Vastaukset
Uskoisin että näin on.
Itse kaipaisin ohjelmaa jossa tunnetut laulajat esittää omia kappaleita akustisena.
Eli ilman korvamonitoreja, ilman editointia, ilman orkesteria jne. jne. jopa kaiku voitaisi jättää pois.
Sitten voisi yleisö äänestää parhaimman akustisen laulajan.
itsekin karaokea laulaneena tiedän, että esim. kappaletta Frontside Ollie on MAHDOTONTA laulaa yksin täysin oikein, se ei vain onnistu- perussetttii
Liian läpinäkyvää todellakin, hevari saa aina hevibiisin ja räppäri räppiä. Esitykset ennalta harjoiteltuja. Mielenkiintoisempaa olisi, jos artistit saisivat oikeasti erikoisia biisejä ja vetäisivät ne heti kylmiltään.
No ihan katsottavaahan tuo on, nuo "juxebox arpoo..." selitykset vaan ärsyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1162995EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje311383- 1031237
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661007Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133988- 57881
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22703- 40698
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta111654