Ihan turhaa pelleilyä esittää, että jukeboksi "arpoo" esitettävät kappaleet. Kyllähän sen näkee, että kappaleet ja tyylilajit on etukäteen valittu kullekin laulajalle. Eikä ne kylmiltään lähde vetään niitä lauluja, vaan ovat saaneet etukäteen harjoitella. Ei pitäisi aliarvioida katsojia.
Jukebox
2
396
Vastaukset
Uskoisin että näin on.
Itse kaipaisin ohjelmaa jossa tunnetut laulajat esittää omia kappaleita akustisena.
Eli ilman korvamonitoreja, ilman editointia, ilman orkesteria jne. jne. jopa kaiku voitaisi jättää pois.
Sitten voisi yleisö äänestää parhaimman akustisen laulajan.
itsekin karaokea laulaneena tiedän, että esim. kappaletta Frontside Ollie on MAHDOTONTA laulaa yksin täysin oikein, se ei vain onnistu- perussetttii
Liian läpinäkyvää todellakin, hevari saa aina hevibiisin ja räppäri räppiä. Esitykset ennalta harjoiteltuja. Mielenkiintoisempaa olisi, jos artistit saisivat oikeasti erikoisia biisejä ja vetäisivät ne heti kylmiltään.
No ihan katsottavaahan tuo on, nuo "juxebox arpoo..." selitykset vaan ärsyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62925
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81705Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm52670- 41648
- 88577
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111553- 38492
- 41481
- 72473