Ihan turhaa pelleilyä esittää, että jukeboksi "arpoo" esitettävät kappaleet. Kyllähän sen näkee, että kappaleet ja tyylilajit on etukäteen valittu kullekin laulajalle. Eikä ne kylmiltään lähde vetään niitä lauluja, vaan ovat saaneet etukäteen harjoitella. Ei pitäisi aliarvioida katsojia.
Vastaukset 2
Uskoisin että näin on.
Itse kaipaisin ohjelmaa jossa tunnetut laulajat esittää omia kappaleita akustisena.
Eli ilman korvamonitoreja, ilman editointia, ilman orkesteria jne. jne. jopa kaiku voitaisi jättää pois.
Sitten voisi yleisö äänestää parhaimman akustisen laulajan.
itsekin karaokea laulaneena tiedän, että esim. kappaletta Frontside Ollie on MAHDOTONTA laulaa yksin täysin oikein, se ei vain onnistu- perussetttii
Liian läpinäkyvää todellakin, hevari saa aina hevibiisin ja räppäri räppiä. Esitykset ennalta harjoiteltuja. Mielenkiintoisempaa olisi, jos artistit saisivat oikeasti erikoisia biisejä ja vetäisivät ne heti kylmiltään.
No ihan katsottavaahan tuo on, nuo "juxebox arpoo..." selitykset vaan ärsyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73836
- 58826
- 60803
Uunimakkara koululaisten suosikki
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p264645- 46632
Meistä puhutaan
Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni26617Luotan sinuun nainen, kuin kallioon!
Jos joskus tuntuu siltä, että haluat puhua minulle jotain luottamuksella niin voit luottaa siihen, että kaikki jää meid39501- 17492
En tiedä sinusta
Olisitko lempeä, hyväntuulinen ja rento vai jämpti, määrätietoinen ja huoliteltu kumppani?35473- 54463