Ihan turhaa pelleilyä esittää, että jukeboksi "arpoo" esitettävät kappaleet. Kyllähän sen näkee, että kappaleet ja tyylilajit on etukäteen valittu kullekin laulajalle. Eikä ne kylmiltään lähde vetään niitä lauluja, vaan ovat saaneet etukäteen harjoitella. Ei pitäisi aliarvioida katsojia.
Jukebox
2
396
Vastaukset
Uskoisin että näin on.
Itse kaipaisin ohjelmaa jossa tunnetut laulajat esittää omia kappaleita akustisena.
Eli ilman korvamonitoreja, ilman editointia, ilman orkesteria jne. jne. jopa kaiku voitaisi jättää pois.
Sitten voisi yleisö äänestää parhaimman akustisen laulajan.
itsekin karaokea laulaneena tiedän, että esim. kappaletta Frontside Ollie on MAHDOTONTA laulaa yksin täysin oikein, se ei vain onnistu- perussetttii
Liian läpinäkyvää todellakin, hevari saa aina hevibiisin ja räppäri räppiä. Esitykset ennalta harjoiteltuja. Mielenkiintoisempaa olisi, jos artistit saisivat oikeasti erikoisia biisejä ja vetäisivät ne heti kylmiltään.
No ihan katsottavaahan tuo on, nuo "juxebox arpoo..." selitykset vaan ärsyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291310
- 1181147
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap98960- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279850Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19731- 48725
- 52709
- 28657
- 49619