Vaihtakaa ny jo valmentajaa saatana!
Hävettää
4
113
Vastaukset
- Kerho Ruulez
Mitä se tapparan miäs vaahtoo? Eiks kausi ole kesken, kuten viime kaudellakin kesken kauden huutelitte? Tappara tosin on kuin haamu edelliskaudesta. Onko jo rautamunaa ikävä? Ei toi teidän Tapolan makkara saa kyllä nippua raiteille. Meillä Hpk:ssa menee loistavasti siihen nähden mitä oli odotettavissa. Odotettavissa oli ja on edelleenkin maximissaan 10 sija, mutta tappara, huh huh...on sitten niin surkeeta ja kun nippua kattoo mikä on kasassa, niin pikkasen pitäs paremmin. Ehkä Tapolan Mervi tulee apuvalmentajaksi ja laittaa kirveet nousuun. Rämpikää rauhassa! Kerhokin oli teitä vastaan todella pazka, mutta silti voitti toisen pazkan jatkoilla.
Tappara on terästä....la laala lal laa....life is life ei paljoa soi kun maaleja tehdään yks tai kaks per matsi,hah!On se rasittavaa kun on tottunut voittamaan, nyt teitä punnitaan kun taaperrusta illasta toiseen on vaan luvassa...syökää kanaa!- Tapparan miäs
Kyllä se nyt vaan on fakta homma että tällä rosterilla mikä Tapparalla on käytettävissä pitäis olla runkosarjassa tukevasti sijoilla 1-3 ja keväällä taistella taas jopa siitä mestaruudesta että on tässä vähän aihettakin riehua.
- Tapparan miäs
Tapparan miäs kirjoitti:
Kyllä se nyt vaan on fakta homma että tällä rosterilla mikä Tapparalla on käytettävissä pitäis olla runkosarjassa tukevasti sijoilla 1-3 ja keväällä taistella taas jopa siitä mestaruudesta että on tässä vähän aihettakin riehua.
Pakko se silti vielä on uskoa että tälle taaperrukselle tulee piste hyvän sään aikana ja se aika on huomenna.
- Tapparan miäs
Aloin jo eilen ryyppäämään kun ei tätä farssia enää selvinpäin kestä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398