Kundini ei anna suuseksiä..

Matilde

Siis mikä vikana? Hän ei ole kertaakaan antanut minulle suuseksiä. Itse olen tottunut siihen, sillä kaikki entiset kundikaverini ovat olleet kielellisesti hyvinkin lahjakkaita ;) Itse olen kyllä ottanut häneltä suihin muutaman kerran. Mutts ei tuo oikein innosta, kun ei saa vastapalvelusta..

14

11796

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kielmies

      Itse kokeneena kielimiehenä en näe tuossa
      kuin sen selityksen ettei kundisi usko
      osaavansa hyvin eikä siksi uskalla.

      Tai sitten luulee, että maistut jotenkin liian erikoiselle alapäästäsi.

      Keskustelkaa ja opeta häntä, mistä nuolemalla tuntuu hyvältä. Äläkä suoraan paina hänen päätänsä tussuusi jos kundi pelkää vaan anna hänelle aikaa tutustua kosteaan tavaraasi kunnolla. Ottakaa vaikka jokin mukava sunnuntai-iltapäivä, kännykät pois päältä ja viettelet hänet tutkimusretkelle johonkin, mistä hän ei enää halua koskaan pois.

      Jos opetat hyvin ja oppilas on oppivainen saat hänestä kielimestarin.

    • Rajansa kaikella

      sinulla on ollut liikaa niitä entisiä nuoleskelijoita.

    • tätä

      omennat vaan jätkää, että nyt nuole pillua!

      jos ei suostu nuolemaan, niin tuskin on kohta kiinnostunut muustakaan seksuaalisesta toiminnasta kanssasi

    • heppu

      Suuseksi on mielestäni kaiken a ja o kantsii kysyä ukolta syytä moiseen saamattomuuteen.

    • keino

      varma keino lisätä alapään lutkutus viettiä om muistaa silloin tällöin pestä karva-/mahkalaukku. Visvainen vulva herättää aika harvojen kiinnostuksen. Toinen syy voi tietty olla että olet tosiaan jakanut toosaasi jo liian monelle - odota että edellisen hoidon partaveden katku hälvenee alapäästäsi niin eiköhän se siitä.

    • Kelpaako

      Jätä se saamaton nulikka.Minä nuolen sua niin paljon kuin haluat ja molemmat reijät joka kerralla.Rakastan naisen alapään nuolua yli kaiken.

    • sini

      Kuin myös.. minulla täysin sama "ongelma".. pari vuotta ollaan kohta oltu yhdessä enkä ole suuseksiä saanut kuin muutaman kerran. Itse kuitenkin otan mieheltä suihin lähes joka kerta kun rakastellaan (en välttämättä loppuun asti mutta ainakin esileikissä) Olen yrittänyt asiasta vihjailla ja jonkin verran on puhuttukin mutta ei ole auttanut asiaan.. en kyllä ole monestikaan saanut edes orgasmia yhdynnässä kyseisen miehen kanssa vaikka ollaan aktiivisia seksin suhteen eli lähes joka pv rakastellaan.. tää on kai tätä naisen elämää vaan..

      • ja pese

        eli sama neuvo sulle; aja alapää puhtaaksi karvoista ja pese toosa ennen nuolutusta niin johan tokenee. Kaikki miehet kun ei tykkää pillun visvasista eritteistä, en ainakaan minä. Puhtaan pillun luolutus on sitten ihan eri asia, varsinkin jos lisää toimintaan dildon tai pari.


      • sini
        ja pese kirjoitti:

        eli sama neuvo sulle; aja alapää puhtaaksi karvoista ja pese toosa ennen nuolutusta niin johan tokenee. Kaikki miehet kun ei tykkää pillun visvasista eritteistä, en ainakaan minä. Puhtaan pillun luolutus on sitten ihan eri asia, varsinkin jos lisää toimintaan dildon tai pari.

        ...en ole tiennytkään että se vaikuttaa asiaan.. kiitos hyvästä neuvosta veli hyvä!!! huhhuijaa... ihanan fiksuja kommentteja pukkaa ihmisiltä täällä.. ja ihmiset muka ylittävät rajan K-18???


      • pois
        sini kirjoitti:

        ...en ole tiennytkään että se vaikuttaa asiaan.. kiitos hyvästä neuvosta veli hyvä!!! huhhuijaa... ihanan fiksuja kommentteja pukkaa ihmisiltä täällä.. ja ihmiset muka ylittävät rajan K-18???

        usko pois vaan sisar parahin... hygienia-asioilla ei pidä leikkiä. Ja kyllä, olen samaa mieltä, ikärajaa tulisi nostaa ainakin K-40 tasolle, tosin eipä tuo paljoa auttaisi kaltaisteni totuuden laukojien poistamisessa. ihan tosi - pyydä joulupukilta saippuaa ja parempi luonne, kyllä se siitä iloksi muuttuu!


    • tiirikkapepe

      mulla on myös kokemusta samasta naiseni
      ei innostunut suuseksistä vaikka itse hänelle
      sitä annoin runsaasti

    • No ota ihmeessä asia puheeksi, sillähän se selviää.

      Jos nyt jotain arvailisi niin ehkäpä hän ei uskalla? Jos ei ole kovin kokenut sillä saralla niin saattaa jännittää että osaako tehdä sen niin että tykkäät.

      Ja totta tietysti sekin että ei joka mies tykkää upottaa päätään naisen haaroihin. Itsekin tykkään tehdä sitä lähinnä silloin kun on just tultu pesulta ja on varmasti puhdasta. Enkä voi sanoa että silloinkaan se olisi kaikkein suurin nautinto, motiivina on lähinnä nähdä kuinka nainen nauttii...

    • susikoira

      Mitä jos hankkisit susikoiran.

    • vittusi

      Tussu pitää pessä kerran viikossa.

      Ei ole ihme, ettei miehesi nuole sinua jos tavarasi haisee kuin kalan perkausjätteet.

      Nuolisitko itse?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2753
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2340
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1854
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1656
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe