Saimme vakuutusyhtiö Pohjantähdestä erittäin huonoa ja asiantuntematonta palvelua - Kukaan, joka on sivistynyt ja koulutettu ei voi niin aliarvostavasti käyttäytyä asiakasta kohtaan. Väärin kerrottuja "totuuksia" ei pyydetty edes anteeksi. Muiden kokemuksia Pohjantähden palvelun ammattitaidosta ja asiakaspalvelusta olisi kiva kuulla
Pohjantähden asiakaspalvelu
5
1536
Vastaukset
- vain pohjantähteet
Jos olisi itse omasta mielestään "sivistynyt ja koulutettu", niin ei kai silloin Pohjantähdessä asioisi.
- Ex maksava asiakas
Ainakin nulju ja hidas yhtiö korvausasioissa. Kiertää kaikki korvausvastuunsa ja
Tulkitsee ahdasmielisesti pienellä tekstillä painetut ehdot jotta VARMASTI EI
TARVITSE korvata. Nyt lähti POHJANTÄHTI.... - Tyytyväinen
Olen ollut yli kymmenen vuotta asiakkaana Pohjantähdessä ja en voi mitään huonoa sanoa heistä, jos huonosta palvelusta jotain sanotaan, niin silloin on sanojan syytä katsoa peiliin. Kiitos hyvästä ja joustavasta palvelusta Pohjantähden henkilökunta, jatketaan samaan malliin. Valittajia aina riittää, mutta ne voi jättää omaan arvoonsa.
- Booksi
Ihan sama kokemus kun aloittajalla. En ole ennen saanut niin halveksivaa käytöstä osakseni mitä tuolta korvauskäsittelijältä. Ihan hanurista oli se akka.
- Varsinainentähti
Samoin täällä. Varsinainen "asiantuntija" käsittelijänä, ei ymmärrä lämmitysjärjestelmistä mitään. Viikko sitten sanoi päätöksen olevan kielteinen ja tulevan tällä viikolla. Tänään vastaus oli, että päätös on tehty, mutta käsittely kesken. ..Ensi viikolla tulee päätös. .....Vesivahinko, mutta korjaamista ei aloiteta ennen kuin valitus on käsitelty loppuun asti. Kaksi viikkoa jo odoteltu päätöstä. Ei vastaa puhelimeen eikä viesteihin. Tylyä, hidasta ja erittäin huonoa palvelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559