Me odotamme susianalyysiä.
Mestari
8
95
Vastaukset
- huvittavaa
"mestari" pyytää omaa analyysiaan...
- Kiittikiitos
Nii justiinsa, veit sanat suustani!
Tervehdys, Sinä fiksu kansalainen.
En nyt viitsi laittaa sitä tänne kokonaan näkösälle, koska sain ylläpidolta varoituksen, jotta minut pannaan jäähylle jos sen teen. Sopivia lainauksia analyysista tosin jatkuvasti heittelen tänne.Susianalyysi tekee siis liian kipeää joillekin ja he eivät kestä valittamatta siitä aiheutuvaa kipua. Mutta tämä kipuhan johtuu pohjimmiltaan heidän omista pinnan alla olevista pelkotiloista, jotka analyysi nostaa esiin. Tämä on harmillista, koska analyysia tutkimalla ja työtä tekemällä näistä peloista voisi kuitenkin päästä kokonaan eroon. Minähän yritän oikeasti auttaa ja tukea hysteerisesti sutta pelkäävää ihmistä.
Susianalyytikko kirjoitti:
Susianalyysi tekee siis liian kipeää joillekin ja he eivät kestä valittamatta siitä aiheutuvaa kipua. Mutta tämä kipuhan johtuu pohjimmiltaan heidän omista pinnan alla olevista pelkotiloista, jotka analyysi nostaa esiin. Tämä on harmillista, koska analyysia tutkimalla ja työtä tekemällä näistä peloista voisi kuitenkin päästä kokonaan eroon. Minähän yritän oikeasti auttaa ja tukea hysteerisesti sutta pelkäävää ihmistä.
Mulla on sellanen idea että voisit esitellä tuon analyysis jollekki ammattipsykologille. Mä voin tulla kuvaamaan sen ilmeen :D Ja sen ku se soittaa valkotakkisia hakemaan sua XD
- Sinut on nähty
jagdpanzer kirjoitti:
Mulla on sellanen idea että voisit esitellä tuon analyysis jollekki ammattipsykologille. Mä voin tulla kuvaamaan sen ilmeen :D Ja sen ku se soittaa valkotakkisia hakemaan sua XD
Analyysihan on täyttä tavaraa. Dynamiittia. Itse olet sen todistanut odottamalla uhria ja eritoten lapsiuhria. Tämä kaikki lukee analyysissa ja käyttäydyt juuri sen kuvailemalla tavalla, olet siis malliesimerkki susihullusta.
- Me tiedämme
Teet hyvää työtä Mestari. Pelkuriapinoita nyt saattaa pesiytyä mihin tahansa. Toivottavasti saamme paljon otteita jatkossa. Ikävää että totuuden esittämistä on estetty omien pelkojensa takia.
- todella sääli
Esimerkiksi venäjällä aikoinaan ajateltiin, että totuuden mukaiset mielipiteet täytyy kieltää. Aika säälittävää toimintaa ylläpidolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 206476
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 603617
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2282937Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342692Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452476Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme252275Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 401733
- 241568