Olinpas eka!!!
Vastaukset 8
- murmeli.
Ja minäpä toka!
- Aleera
Onpa järkevä keskustelu!
MÄPÄS OLIN KOLMAS!!!
xD xD - ...
Aleera kirjoitti:
Onpa järkevä keskustelu!
MÄPÄS OLIN KOLMAS!!!
xD xDonneks olkoon! mä oon neljäs. Pohjoisruotsin hevoset voi olla yllättävänkin pieniä! (eka joka kirjottaa asiaa!! :D)
- Rakastunut hevosiin<3
Mä saatan saada alkaa hoitamaan yhtä pohjoisruotsinhevosta. Sen nimi on Bruno ja se on todella suloinen, mutta ratsastaa sillä ei voi (Ollut peltohevosena, virtaa löytyy) :] Mutta hoitaminen riittää noin ihanan hevosen seurassa.
Onko kuvia näistä söpöliineistä ? Itse aijon napsaista seuraavaksi kun näen :D- suokki
hou,hou....mis toi kyseinen Bruno on? siis missä tallil?
- suokki
suokki kirjoitti:
hou,hou....mis toi kyseinen Bruno on? siis missä tallil?
ja mis päi maailmaa....hesas,tampereel,savitaipaleel,lahes,lappeenrannas....jos oli jossai nois ni mis? ja tarkempi haku!!!
- Menettänyt_Sydämmensä
suokki kirjoitti:
ja mis päi maailmaa....hesas,tampereel,savitaipaleel,lahes,lappeenrannas....jos oli jossai nois ni mis? ja tarkempi haku!!!
En viitsi kertoa tallin-tai paikan nimeä sillä liikumme netissä. :S Turvallisuussyistä ihmiset, turvallisuussyistä ;) !
- suokki
Menettänyt_Sydämmensä kirjoitti:
En viitsi kertoa tallin-tai paikan nimeä sillä liikumme netissä. :S Turvallisuussyistä ihmiset, turvallisuussyistä ;) !
ent lääni?:)mun entine hoitsu oli Bruno...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711126
- 65916
- 86810
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72747- 46693
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko79641- 62609
- 28595
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35585IS Viikonloppu 25.-26.7.2026
Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin67581