Olinpas eka!!!
Hyvinkin kylmäverisesti
8
784
Vastaukset
- murmeli.
Ja minäpä toka!
- Aleera
Onpa järkevä keskustelu!
MÄPÄS OLIN KOLMAS!!!
xD xD - ...
Aleera kirjoitti:
Onpa järkevä keskustelu!
MÄPÄS OLIN KOLMAS!!!
xD xDonneks olkoon! mä oon neljäs. Pohjoisruotsin hevoset voi olla yllättävänkin pieniä! (eka joka kirjottaa asiaa!! :D)
- Rakastunut hevosiin<3
Mä saatan saada alkaa hoitamaan yhtä pohjoisruotsinhevosta. Sen nimi on Bruno ja se on todella suloinen, mutta ratsastaa sillä ei voi (Ollut peltohevosena, virtaa löytyy) :] Mutta hoitaminen riittää noin ihanan hevosen seurassa.
Onko kuvia näistä söpöliineistä ? Itse aijon napsaista seuraavaksi kun näen :D- suokki
hou,hou....mis toi kyseinen Bruno on? siis missä tallil?
- suokki
suokki kirjoitti:
hou,hou....mis toi kyseinen Bruno on? siis missä tallil?
ja mis päi maailmaa....hesas,tampereel,savitaipaleel,lahes,lappeenrannas....jos oli jossai nois ni mis? ja tarkempi haku!!!
- Menettänyt_Sydämmensä
suokki kirjoitti:
ja mis päi maailmaa....hesas,tampereel,savitaipaleel,lahes,lappeenrannas....jos oli jossai nois ni mis? ja tarkempi haku!!!
En viitsi kertoa tallin-tai paikan nimeä sillä liikumme netissä. :S Turvallisuussyistä ihmiset, turvallisuussyistä ;) !
- suokki
Menettänyt_Sydämmensä kirjoitti:
En viitsi kertoa tallin-tai paikan nimeä sillä liikumme netissä. :S Turvallisuussyistä ihmiset, turvallisuussyistä ;) !
ent lääni?:)mun entine hoitsu oli Bruno...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.424726- 572436
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2691698Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2601693Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151649Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain521183Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ921176Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331117- 681101
Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2691097