Olinpas eka!!!
Hyvinkin kylmäverisesti
8
806
Vastaukset
- murmeli.
Ja minäpä toka!
- Aleera
Onpa järkevä keskustelu!
MÄPÄS OLIN KOLMAS!!!
xD xD - ...
Aleera kirjoitti:
Onpa järkevä keskustelu!
MÄPÄS OLIN KOLMAS!!!
xD xDonneks olkoon! mä oon neljäs. Pohjoisruotsin hevoset voi olla yllättävänkin pieniä! (eka joka kirjottaa asiaa!! :D)
- Rakastunut hevosiin<3
Mä saatan saada alkaa hoitamaan yhtä pohjoisruotsinhevosta. Sen nimi on Bruno ja se on todella suloinen, mutta ratsastaa sillä ei voi (Ollut peltohevosena, virtaa löytyy) :] Mutta hoitaminen riittää noin ihanan hevosen seurassa.
Onko kuvia näistä söpöliineistä ? Itse aijon napsaista seuraavaksi kun näen :D- suokki
hou,hou....mis toi kyseinen Bruno on? siis missä tallil?
- suokki
suokki kirjoitti:
hou,hou....mis toi kyseinen Bruno on? siis missä tallil?
ja mis päi maailmaa....hesas,tampereel,savitaipaleel,lahes,lappeenrannas....jos oli jossai nois ni mis? ja tarkempi haku!!!
- Menettänyt_Sydämmensä
suokki kirjoitti:
ja mis päi maailmaa....hesas,tampereel,savitaipaleel,lahes,lappeenrannas....jos oli jossai nois ni mis? ja tarkempi haku!!!
En viitsi kertoa tallin-tai paikan nimeä sillä liikumme netissä. :S Turvallisuussyistä ihmiset, turvallisuussyistä ;) !
- suokki
Menettänyt_Sydämmensä kirjoitti:
En viitsi kertoa tallin-tai paikan nimeä sillä liikumme netissä. :S Turvallisuussyistä ihmiset, turvallisuussyistä ;) !
ent lääni?:)mun entine hoitsu oli Bruno...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1313960- 193485
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans173407- 793347
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe613244- 493021
- 292915
- 792717
- 542657
- 192377