Olinpas eka!!!
Hyvinkin kylmäverisesti
8
810
Vastaukset
- murmeli.
Ja minäpä toka!
- Aleera
Onpa järkevä keskustelu!
MÄPÄS OLIN KOLMAS!!!
xD xD - ...
Aleera kirjoitti:
Onpa järkevä keskustelu!
MÄPÄS OLIN KOLMAS!!!
xD xDonneks olkoon! mä oon neljäs. Pohjoisruotsin hevoset voi olla yllättävänkin pieniä! (eka joka kirjottaa asiaa!! :D)
- Rakastunut hevosiin<3
Mä saatan saada alkaa hoitamaan yhtä pohjoisruotsinhevosta. Sen nimi on Bruno ja se on todella suloinen, mutta ratsastaa sillä ei voi (Ollut peltohevosena, virtaa löytyy) :] Mutta hoitaminen riittää noin ihanan hevosen seurassa.
Onko kuvia näistä söpöliineistä ? Itse aijon napsaista seuraavaksi kun näen :D- suokki
hou,hou....mis toi kyseinen Bruno on? siis missä tallil?
- suokki
suokki kirjoitti:
hou,hou....mis toi kyseinen Bruno on? siis missä tallil?
ja mis päi maailmaa....hesas,tampereel,savitaipaleel,lahes,lappeenrannas....jos oli jossai nois ni mis? ja tarkempi haku!!!
- Menettänyt_Sydämmensä
suokki kirjoitti:
ja mis päi maailmaa....hesas,tampereel,savitaipaleel,lahes,lappeenrannas....jos oli jossai nois ni mis? ja tarkempi haku!!!
En viitsi kertoa tallin-tai paikan nimeä sillä liikumme netissä. :S Turvallisuussyistä ihmiset, turvallisuussyistä ;) !
- suokki
Menettänyt_Sydämmensä kirjoitti:
En viitsi kertoa tallin-tai paikan nimeä sillä liikumme netissä. :S Turvallisuussyistä ihmiset, turvallisuussyistä ;) !
ent lääni?:)mun entine hoitsu oli Bruno...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304123Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1111350- 481159
- 751057
- 59923
- 45906
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901