Olinpas eka!!!
Vastaukset 8
- murmeli.
Ja minäpä toka!
- Aleera
Onpa järkevä keskustelu!
MÄPÄS OLIN KOLMAS!!!
xD xD - ...
Aleera kirjoitti:
Onpa järkevä keskustelu!
MÄPÄS OLIN KOLMAS!!!
xD xDonneks olkoon! mä oon neljäs. Pohjoisruotsin hevoset voi olla yllättävänkin pieniä! (eka joka kirjottaa asiaa!! :D)
- Rakastunut hevosiin<3
Mä saatan saada alkaa hoitamaan yhtä pohjoisruotsinhevosta. Sen nimi on Bruno ja se on todella suloinen, mutta ratsastaa sillä ei voi (Ollut peltohevosena, virtaa löytyy) :] Mutta hoitaminen riittää noin ihanan hevosen seurassa.
Onko kuvia näistä söpöliineistä ? Itse aijon napsaista seuraavaksi kun näen :D- suokki
hou,hou....mis toi kyseinen Bruno on? siis missä tallil?
- suokki
suokki kirjoitti:
hou,hou....mis toi kyseinen Bruno on? siis missä tallil?
ja mis päi maailmaa....hesas,tampereel,savitaipaleel,lahes,lappeenrannas....jos oli jossai nois ni mis? ja tarkempi haku!!!
- Menettänyt_Sydämmensä
suokki kirjoitti:
ja mis päi maailmaa....hesas,tampereel,savitaipaleel,lahes,lappeenrannas....jos oli jossai nois ni mis? ja tarkempi haku!!!
En viitsi kertoa tallin-tai paikan nimeä sillä liikumme netissä. :S Turvallisuussyistä ihmiset, turvallisuussyistä ;) !
- suokki
Menettänyt_Sydämmensä kirjoitti:
En viitsi kertoa tallin-tai paikan nimeä sillä liikumme netissä. :S Turvallisuussyistä ihmiset, turvallisuussyistä ;) !
ent lääni?:)mun entine hoitsu oli Bruno...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681006
- 58802
- 86790
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72727- 46653
- 62589
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko75585Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅46559- 28555
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35555