Olen nainen ja minusta on järjettömän ihanaa ottaa mieheltä suihin, voisin tehdä sitä tuntikaupalla.
Yleensä annan lastin lentää käsilleni tai rinnoilleni.
Onko harvinaista että nainen on "kyltymätön" suihinotossa, poikaystäväni on vähän ihmeissään kun ottaisin ihan kuinka usein vain suihin....
on myös ihanaa nuolla penis puhtaaksi laukeamisen jälkeen, kostun aivan täysin.
Haluaisin ottaa suihin monta kertaa
16
11562
Vastaukset
onnenpekka...
- raipe
...olen vanhempi viriili mies lahdesta.Aina tekee mieli.Vaimo EI osaa ottaa suihin,,pelkää jos laukeen suuhun,,haha!
Siksikin saisit imee oikein kunnolla,,,se on kiihottavaa.Tehdään se niin,ettei poikaystäväsi ja vaimoni saa tietää mitään.
Olen 100% terve..180/86,tumma,karvainen,mukava mies...
Mailaa niin jutellaan lisää asiasta. Tavataan,,käydään asiaan kiinni,on vain yksi elämä,.nautitaan!!!!!
Odottelen,,[email protected]
ps.aikaa pävälläkin,,kun niin sovitaan......- Ihanaaa
Mukava kuulla että teistä siinä ei ainakaan ole mitään "vikaa" jos nainen on tällainen.
Olen 31-vuotias, kaunis, tumma, naisellisen vartalon omaava, keskimittainen.
Tykkään kovasti myös näyttävistä alusvaatteista, ajattelin taas yllättää sukkanauhoilla....
Välillä vaan tulee mieleen että jos poikaystäväni (aika tuore suhde) miettii salaa että jo on "nymfo" tms ja että pitääkö oikeasti siitä että olen niin vahvasti seksuaalinen ihminen. - raipe
Ihanaaa kirjoitti:
Mukava kuulla että teistä siinä ei ainakaan ole mitään "vikaa" jos nainen on tällainen.
Tykkään kovasti myös näyttävistä alusvaatteista, ajattelin taas yllättää sukkanauhoilla....
Välillä vaan tulee mieleen että jos poikaystäväni (aika tuore suhde) miettii salaa että jo on "nymfo" tms ja että pitääkö oikeasti siitä että olen niin vahvasti seksuaalinen ihminen...ihana nainen!!Kaikki miehet eivät sexistä välitä kuin joskus,me ollaan niin erilaisia,,molemmat sukupuolet.Eläköön se pieni ero!!Vaimoni kyllä haluaa kunnon rakastelut päivittäin/joskus teemme sitä pitkään ja hartaasti,kun on aikaa,se on mukavaa,,suihin kuitenkin vain harvoin,,joten se EI ole oikein,,mun mielestä siis.Minä kyllä nuolen hänetsilloin tällöin ja hänkin pitää siitä Siksikin käyn välillä turvallisesti vieraissa,koska on naisia,kuten sinäkin,jotka suihinottoa suorastaan rakastavat.
Älä ole päällekäyvä,mutta pidä pintasi poikaystäväsi kanssa,,sinulla ON oikeus kaikenlaiseen sexiin.Ellei poikaystävä sitä ymmärrä,,niin älä pidä pitkään kiinni,anna mennä omille teilleen.Kyl sexin alueella pitää ees suurin piirtein olla samalla aaltopituudella.
Yhteystiedot on edelleen tuola aikaisemmassa viestissä..kirjottele suoraan.On helpompi keaskustella kun ei teksti mene "koko kansalle"!!!
Kaikkea hyvää Sinulle IHANAN NAISELLINEN SEXIPOMMI!!! - Inka
Ihanaaa kirjoitti:
Välillä vaan tulee mieleen että jos poikaystäväni (aika tuore suhde) miettii salaa että jo on "nymfo" tms ja että pitääkö oikeasti siitä että olen niin vahvasti seksuaalinen ihminen.Itselläni on vähän sama tilanne kuin sinulla.Uusi suhde ja siinä halukkuus menee ehkä jo yli, ainakin poikaystäväni mielestä.Mitään ei ole sanonut, mutta tuntuu vaan siltä.Neljän suihinoton jälkeen hyytyi jo ja itse olisin voinut jatkaa aamuun asti...En viitsinyt enää "rääkätä" vaan laskin nukkumaan.
Seuraavana päivänä omaksi ihmetyksekseni ei oman tyydytykseni jälkeen halut kadonneet mihinkään(ennen on kyllä uni tullut lähes heti), mutta mies oli jo aivan puhki:((
Kurjaa odottaa koko päivä p... märkänä kamalassa kiimassa että saa miehen luokseen ja sitten mies ei jaksa tarpeeksi:((((( - suu on parasta...
Hei!
Kyllä imutus on mukavaa,Ja tahdon aina sitä lisää...
MONI EI
SITÄ ANNA.
;MUT TYYDYN NS.PARHAASEEN... - Markus
Inka kirjoitti:
Itselläni on vähän sama tilanne kuin sinulla.Uusi suhde ja siinä halukkuus menee ehkä jo yli, ainakin poikaystäväni mielestä.Mitään ei ole sanonut, mutta tuntuu vaan siltä.Neljän suihinoton jälkeen hyytyi jo ja itse olisin voinut jatkaa aamuun asti...En viitsinyt enää "rääkätä" vaan laskin nukkumaan.
Seuraavana päivänä omaksi ihmetyksekseni ei oman tyydytykseni jälkeen halut kadonneet mihinkään(ennen on kyllä uni tullut lähes heti), mutta mies oli jo aivan puhki:((
Kurjaa odottaa koko päivä p... märkänä kamalassa kiimassa että saa miehen luokseen ja sitten mies ei jaksa tarpeeksi:(((((Jos kaipaat isoa 24v miehen kalua jota voit ottaa suihin. Niin ota yhteyttä.
[email protected]
- hienoa...
Olet varsinainen aarre!!! Kyllä se saattaa olla vähän ihmeellistä,jos nainen noin kovasti pitää suihinotosta.Olen kateellinen miehellesi,vaikka itsekkin saan "suuhoitoa" usein.Ja se on kiihottavaa lennättää spermat naisen päälle!!!
- Kyltymätön mies
Haluaisin muutenkin jutella sinun kanssa seksistä, suht. estottomasti muttei alussa turhan irstaasti. Jos olisin nainen, olisin nymfo. Mikä on vastine samankaltaiselle miehelle?
Rakastan nautintoa, tuntitolkulla. Ota yht. e-mailiini. - Jykä
Miehesi on todellinen onnenpekka...itse saan harvoin suuseksiä vaikka mielestäni se on parasta mitä tiedän...ja vau...mikä nainen sinä oletkaan...tsemppiä.
- mOI jYKÄ!
mOI! tOIVON SINUN SAAVAN pARASTA.
kYLLÄ SE SIITÄ... - Nimetön
mOI jYKÄ! kirjoitti:
mOI! tOIVON SINUN SAAVAN pARASTA.
kYLLÄ SE SIITÄ...Lohduttavaa...vaan aika näyttää...mikään ei ole mukavampaa kuin nainen joka ottaa....no niin..kiitos sinulle.
- poijjaat
Moi,
mikäli haluat testata todelliset kykysi ja kokeilla kyltymättömyytesi rajoja niin meitä olisi tuvallinen poikia valmiina auttamaan. Paras jos saisit poikaystäväsi mukaan juoneen niin ei tule mitään morkkiksia, mutta voit tietty tulla "salaakin". Meitä on 8 komiaa ja urheaa, tervettä ja fiksua poitsua kalut kovina odottamassa. Meillä on kaluja joka lähtöön, alkaen tavallisesta 16 senttisestä Tuomon 24 senttiseen - uskoisin olevan aika kokemus sulle ja poikaystävällesi. Yleensä miehet on suht valmiita tällasiin juttuihin, joten on ihan hyvät mahkut että poikaystäväsi innostuu em. skenaariosta ja jos teitä haluttaa niin toki me voidaan tehdä muutakin kuin vain tarjota kalumme nuoltaviksi, mutta pelkkä suullinen ilottelukin sopii. Jos kiinnostaa niin turvallinen ryyhmärakastelu on toki myös mahdollista. Ollaan suht kokemattomia, mutta yksi nainen ollaan porukalla tyydytetty, joten kokemusta homman toimivuudesta on. Pistä viestiä niin palataan asiaa!- Imuutaja...
iMEN TEITÄ!
KYLLÄPÄ ON JOKANAARAAN TOIVE SAADA TEIDÄT..
IMEN SiNUT JA JUURIA MYÖTEN...
- minua?
Olet mukavan tuntuinen nainen.Jos suihin otto
kiihottaa Sinua niin haluaisitko leikkiä
ajatuksella,että esim. klo 23.00 kumpikin
tahollaan masturboisi.Masturboidessa kuvittelisit
ottavasi minulta suihin ja minä tahollani
että ottaisit minulta suihin?Nauttisitko kuvitelmasta?Toivon,että löytäisit kaverin
joka antaisi imeä niin paljon kun haluat ja
arvostaisi mieltymystäsi Hyvää jatkoa.Hei! - jussi
niin, näinhän se on aina että tasan ei mene.
Jossain nainen on halukas ja jossain sitten taas ei ollenkaan...kuten meillä kotona :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617660- 1334404
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.313675- 213028
- 232582
- 272553
- 472130
- 252130
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3842080- 322028