Sadomasokismi ei toimi käytännössä, olkaa varovaisia.

Ystäväni: haudassa

Päivää,

hyvä ystäväni oli tosi radikaali sadisti
ja masokisti.

Hän masentui ja lopulta murhasi itsensä.

Sanoisin vain yleisesti ottaen,
että jos kuvittelee toisen satuttamisen olevan rakkautta:

Se on vaarallinen peli,
koska raja on lopulta häilyvä ja tuhoava.

Toiseksi itsensä satuttamisen maksimi on itsemurha.

Joten olkaa varovaisia,
ettei mene yli: sillä lopulta leikki on kovaa kun menee todeksi.

Ei enää leikitä rääkkäämisellä,
vaan tuhotaan itsensä oikeasti.

Ei ole järkeä - on nähty.

Sadomasokismi on laillista,
mutta jos sadismi ja masokismi menee maksimiin: se on rikos.

Joten leikkikää varovasti,
että ette vain leiki elämällänne.

Olen itse hetero ja tylsän normaali,
mutta kyllä todella radikaali sadismi ja masokismi on jo aika sairasta:

Jos henki lähteet,
kuten ystävältäni.

17

2690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ystävä meni

Henkilökohtaisesti

olen sitä mieltä,
      että ei ole järkeä ajatella:

Että rakkaan ihmisen rääkkääminen todella pahasti
      olisi kauhean ok.

Jos toinen meinaa kuolla.

Se on jo liikaa,
      saati sitten itsemurha.

Teitä kunnioittaen,
      omin silmin on nähty mihin voi mennä toisilla.

Mielestäni sitä voi saada hyvän fiiliksen helpommallakin.

Ja ilman huumeita.

• Ystävä kuoli

Hyvät ihmiset,

tiedän sangen hyvin,
      että on "pientä liekkiä" ja sitten on "rajuja juttuja" ja sitten "rikoksia".

Kaikki nämä pitää pitää erillään,
      eikä pidä väittää että toinen juttu on toinen.

Olen itse tuntenut henkilökohtaisesti ihmisiä,
      joita on syytä epäillä raa'immista rikoksista mitä voi tehdä, erittäi sairasta.

Ja olen tuntenut ihmisiä,
      jotka hieman pelailevat vaan.

Ja olen tuntenut ihmisiä,
      jotka vetää laidasta läpi: raakaa peliä, mutta kai liallisen rajoissa.

Pointti on tässä:

Jos itsensä opettaa raaoille tavoille,
      kuten eräs erittäi perillä ollut sanoi: äärimmäisen raakuuden jälkeen on suoraan sitten rikoksen tie (mahdollisena seuraavana askeleena).

Meillä on Suomessa kaikki raiskaustilastot päin helvettiä,
      koska rikoksia ei kerrota poliisille.

Ja ne harvat jotka kerrotaan,
      niistä ei tule tuomioita.

Joten kaikki tilastot 10-100*kertaa alikanttiin.

Se on fakta.

Joten kannattaa olla tarkkana leikeissä,
      että niistä ei tule painajaisia.

Asia ei minulle kuulu,
      mutta olen niin paljon paskaa nähnyt, että ainakin nuorten kannattaisi varoa hieman.

Ettei tarvitse oppia kantapään kautta.

Minä itse olen tylsä hetero perhemies,
      vielä uskovainen.

Mutta olen jutellut murhaaja-pedofiilien kanssa
      sekä SETA:n (piilo)johtajien kanssa.

Nämäkin ovat aivan eriluokan juttuja,
      SETA:n kannattaja, joka on raaka sadisti on leikkisetä verrattuna murhaaja raiskaajaan.

Mutta fakta on tässä:

Jos alkaa leikkimään tulella,
      pitää varoa ettei polta koteja ja hyviä avioliittoja typerillä leikeillä.

Edes pienessä määrin.

Rakkaus on toisen kunnioitamista,
      auttamista sekä arvostamista.

Ei toisen kuristamista tajuttomaksi.

Se on minun henkilökohtainen mielipiteeni.

Se sallittakoon Suomessakin.

Olkaa varovaisia.

• Kaikkivaltias?

Miksi Jumalasi tappoi ystäväsi?

• mies!!!

Olen (vuosia sitteN) tavannut naisen, joka tykkäs et sen nännejä purraan - ja todella lujaa.

Jossain vaiheessa, kun se sano et "lujempaa" niin jouduin sanomaan sille että "tajuatko, et jos vielä tän lujempaa puren, ni sun nänni menee poikke ja joudut sairaalahoitoon!"

Joillain masokisteilla ei kai sit oo itsesuojeluvaistoa ollenkaan.

Mulle sopis paremmin sellanen tyttö jota sais rakastaa hellästi ja joka tykkäis sellasest niin paljon, että tulis mun vaimoksi.

mikanhki ät yahoo piste com

• 5+11

Noi sadomaso jutut ei ole mulle, kun en tykkää kivusta.

• kumiorjana 20v

sm-seksin harrastajien tulee ollans. henkisesti vakaita ja vahvoja.
      Jos on masennusta tai muuten vaaraksi itselleen tai muille ei kannata edxes harkita sm-seksiä. Jos sm-seksistä hakee jotain tunnetilaa mielenterveyden hoitoon on todellakin vaarana että menee överiks. Silloin kun kaikki jotka sessioon osallistuu ovat hyvässä sielun ja ruumiin voimissa kestää alistettava alistuksen ja alistaja saa tyydytyksen menemättä rajojen yli

• sabotaceko olisin

Isosiskoni tapas vuos sitten hemmon johon rakastui. Systeri on yli kolmekymppinen ja työssään oli hyvässä asemassa.
      Muuttivat yhteen asumaan ja kaikki vaikutti kuin satufilmistä otettua otosta olis katsellut: ulkopuolisen silmin katseltuna.

Systeri on nyt sairaslomalla ja menettänyt asemansa töissä, koska joutui pyytämään sisäistä siirtoa työnantajalta. Vastaavaa vapaata virkaa ei ollut nyt toisaalla, joten hän siirtyy vaatimattomampiin tehtäviin.

Minkä tähden pyysi siirtoa?
      Syy on ns. kinkyseksi.
      Olemme jutelleet keskenämme asiasta. Aluksi se oli ollut hyvin mukavaa ja vaihtelevaa hänestä, hän piti siitä kovasti.
      Oli ollut tosi kiihoittavaa kun mies rajoitti hänen osallisuutensa seksissä lähinnä liikkumattomana subina oloon: nautinnon vastaan ottamiseen.

Kesällä oli alistaminen edennyt kivun mukaan ottamiseen, siitä ei sisareni ollut pitänyt ja sen myös kertonut useasti. Mies halusi välttämättä opettaa hänet kestämään sitä ja nauttimaan siitä.

Siis kukahan nautti siitä oikeastaan, herra itse tuottaessaan kipua toiselle.
      Turvasana heillä oli ollut olemassa, se ei vaan toiminut.
      Herrasta sisareni vinkui turhaan kuin SIKA!

Sisaren selkä, pylly ja reidet ovat parantumassa viimein, mutta arpia jää niin ihoon kuin sieluun.
      Se siitä rakkaustarinasta ja kivasta kinkyseksistä.

Ja miksi kerron, koska minä olen harrastanut saman kaltaista kinkkistä seksiä miesystäväni kanssa.
      Minäkään en pidä kivusta, enkä piruvie edes yritä opetella sitä, joskaan multa sitä ei ole koskaan vaadittukkaan.
      Joitan läimäyksiä reiteen tai pyllyyn lukuunottamatta, kämmenellä aktin aikana. Eivät ole oikeastaan edes sattuneet,oikeastaan ok olleet.

Joten arvioikaa huolella kenen kanssa mitäkin leikkiä leikitte.

• säröjä

Itse olen kivusta nauttiva mies ja olen löytänyt naisia jotka saavat nautintoa sadismista. Kuitenkin vaikka turvasana on käytössä niin silti on pysäyttävä ajatus tajuta että toinen todella nauttii satuttamisestasi. En minä tarkoita että olisin saanut mitään elinikäisiä arpia tai kärsinyt suunnatonta tuskaa vaan kivun tunne on vain mennyt vähän yli mukavuusrajan. Sanotaan nyt totuuden vuoksi että elämäni tuskallisimmat hetket ovat kuitenkin olleet terveyskeskuksessa kun poskionteloni punkteerattiin. Se tekee kuitenkin särön luottamukseen. Siinä vain huomaa hyvin kun toinen innostuu ja itse kontrolli unohtuu hetkeksi että tämä todella nauttii kun kiemurtelet piiskan viuhuessa.

• kumiorja

Tässä puhut asiaa.
        Sm-seksissä luottamus alistajaan pitää olla enemmän kuin hyvä. Mutta myös alistettuun pitää pystyä luottamaan. Vaikka turvasana lopettaa rangaistuksen tai session (kuinka on sovittu) tulee sitä käyttää harkiten mutta jos oma sietotila on mennyt yli on sanottava sovittu turvasana.
        Siksi olen sanonut kaikille jotka ovat uusia sm-seksin kokeilijoita tai uusi sub-master/dom pari että käyttäkää liikennevaloja turvasanana. Vihreä antaa luvan koventaa otetta kyseisellä hetkellä,keltainen on tila missä on hyvä pysyä ja punainen kun alkaa menee överiks

• Kivaa piiskasta

Kuullostaa samalta kuin katolinen kirkko joka esitti homoseksuaalisuuden olevan väärin ja todisteli sitä sillä että homot tekevät enemmän itsemurhia. Samaan aikaan kirkko itse julisti homojen olevan sairaita perverssejä ja päätyvän helvetin liekkeihin.

Mikä tahansa voi mennä liian pitkälle ja veteenkin voi hukkua.

• siitäkö johtui

entäs tämä
      http://www.hs.fi/tiede/a1370311207404
      "Tutkimus: Sadomasokistit psykologisesti muuta väestöä terveempiä
      Tiede 4.6.2013 19:02
      Helsingin Sanomat
      Sadomasokistisesta seksistä ei koidu harrastajilleen psykologista haittaa. Näin toteavat hollantilaiset tutkijat, jotka ovat verranneet sadomasokistien psykologista profiilia normiseksiä harrastaviin ihmisiin."

• vierailija 11

Niin sm seksi on poikkeavaa seksikäyttäytymistä, jos sellaista haluaa niin on ehdottomasti oltava täysi luottamus toiseen. ja tunnettava hänet kunnolla. ja sovittava mitä tehdään. piiskaus on oikein tehtynä kiihottavaa, se saa tuntua mutta ei saa tuntua pahalta. kyseessähän on seksuaalinen nautinto. Ja molempien on oltava suostuvaisia siihen ja täysi-ikäisiä. Jos näin toimitaan niin silloin siitä ei ole psykologista haittaa.

• Rahtari13

Edellisellä hyvä pointti. Älkää hemmetissä luottako vieraaseen koska voitte joutua kiristyksen uhriksi tai menettää rahanne rahaorjana. Pitää tavata ensin.

Yksi ammattidomme kielsi tekemästä jotakin ulkona, kysyin miksi: sanoi että joku kuvaa ja laittaa nettiin. Toinen ammattidomme teetti jutun kadulla, eri takki ja lippis päässä, ok.

Kolmas jota en ollut tavannut vaan etänä ja olin maksanut pyysi saapumaan tuomaan palveluksia ja odottikin autossa auton valot päällä. selvitti kuka tuojan auton omisti ja nyt on ilmoitus palstoilla jossa kirjeenvaihtoa sivuten etsitään paikkaa subille. varoituksena vain ilmeisesti että tiedän missä auton omistaja asuu ja onko suhteessa ja että nyt riittää. olisi voinut sanoa suoraan, muuten oli korrektia.

että kaikenlaisia, tuleeko poliisiasia...

• sm ja varsinkin bd

En viitsinyt lukea tuota katkotavausta kokonaisuudessaan mutta se kirvoitti kuitenkin mainitsemaan, että me olemme vaimoni kanssa leikkineet bdsm leikkejä jo muutama kymmenen vuotta.
      Kipu ei kuulunut kuvioihin muuten kuin hallinnan vakuuttamisen verran.
      Alkuun se oli sattumanvaraista mutta viime vuosina enemmän sääntö kuin poikkeus.

Alistamista eri muodoissaan. Tallomista, sitomista. "Pakottamista" hallitsevan osapuolen haluamiin toimintoihin.
      Kiusoittelua, härnäämistä yms.

Näillä vuosikymmenillä nuo leikit ovat muutamankin viikkosession edellytys, ainakin meillä.

• Anonyymi

Minun mielestä ei ole sadoista.asokisti jos haluaa itselle pahaa vaan toiselle minä olen aivan sairas voin itseni kuvata torpeedoksi joka perii velkoja väännellen jopa yhdeltä virolaiselta varpaan n360 astetta virolaiset painukoon viiroon suomi suomalaisille ja velat peritään oli lipun väri mikä oli rakastan tehdä nivelten vääntöjä yms yms yms tästä voisi tulla vaikka kirja mutta sadomasokisti on minun mielestä sitä että toiselle aiheuttaa luitten rusahduksia t.sairassekopää

• Anonyymi

Seitsemän vuotta harjoitellut?

• Anonyymi

U­us­­­i s­­ek­­­si­­teatteri ava­­utu­­u Su­­­ome­en! Kutsu­­­mme kai­­kk­i­­­. Il­moit­tau­­­tum­inen ry­­­hmäämm­­e tä­­­äl­­­l­­­ä - http://9133444.com/H/S2xB 👈

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      122
      1701
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1382
    3. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      982
    4. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      980
    5. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      65
      826
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      78
      816
    7. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      770
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      46
      741
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      671
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      62
      658
    Aihe