Taikakuu esiintyy Jämsän Hallissa vanhalla vpk:n talolla, eli pallarilla 13.12.14. Nyt kaikki joukolla tanssimaan!!!!
Vastaukset 15
- Taikakuu kokoonaan
Taikakuun solistina on nykyään Juha Metsäperä. Janne Raappana on jäänyt pois kokonaan Taikakuusta. Todella upeaa, kun on noin pirteä, energinen ja hyvä laulaja tullut heidän riveihinsä! Juha on muutenkin hyvin symppis tyyppi. Aina aikaa faneilleen ja kaikille, jotka tulevat tervehtimään häntä!
- Harmi vaan
Voi! Voi! On näin talvikelissä aivan liian kaukana tulla Hallin VPK:hon. Käyn täällä likempänä ja sittenkin melko usein! Kaikki , joitak pääsette menkää imeessä Halliin!
- Taikakuu kokonaan
Oliko hyvät geimelit Hallissa? Kertoisitko, kiinnostaa kun taikaukot on niin hyviä esiintyjiä!
- Näin siinä aina käy:
Ilman alkuperäistä laulajaa ei ole enää sama yhtye, vain yksi coverbändi monien muiden joukossa.
- Ihan yhtä hyvä
Paitsi että on yhtä hyvä kuin ennenkin! Todella mahtavat keikat aina!
- Tätiliini
Ihan yhtä hyvä kirjoitti:
Paitsi että on yhtä hyvä kuin ennenkin! Todella mahtavat keikat aina!
Hyvä kun onnistuivat saamaan tuuraajan. Onkos tämä Juha jossain karaokea laulanut, on vähän tutun näköinen. Mutta toivomme kaikki että Janne palaa pian.
- Ihan yhtä hyvä
Tätiliini kirjoitti:
Hyvä kun onnistuivat saamaan tuuraajan. Onkos tämä Juha jossain karaokea laulanut, on vähän tutun näköinen. Mutta toivomme kaikki että Janne palaa pian.
Ei ole karaoke laulaja vaan vuodesta 2006 lähtien laulanut tanssipaikoilla silloisen yhtyeensä Resiinan kanssa. Juha on todella upea ääninen kaveri ja niin miellyttävä persoona, joka huomioi kaikki keikoillaan kävijät. Janne Raappana on ilmoittanut ettei palaa enää Taikakuuhun. Siitä on ollut juttua mm. Iltasanomissa ja Taikakuun Fagebook sivuilta voit lukea ko. artikkelin!
- music forever
minkä ikäinen on Juha M? Jotenkin persoonaton ääni.
- 5+4
Syntyny 1979 kertoo google
- Taikakuu kokonaan
Ei ole todellakaan persoonaton ääni. Vaan todella upeaa kuultavaa. Ja entä mies itse. On todella leppoisa ja kaikki huomioiva kaveri. Miellyttää kuunnella ja katsella hänen esiintymistään. Todella nautinnollista kuultavaa!
- Anonyymi
Taikakuu kokonaan kirjoitti:
Ei ole todellakaan persoonaton ääni. Vaan todella upeaa kuultavaa. Ja entä mies itse. On todella leppoisa ja kaikki huomioiva kaveri. Miellyttää kuunnella ja katsella hänen esiintymistään. Todella nautinnollista kuultavaa!
Janne sopi paremmin.
- Anonyymi
Janne takaisin.
- Anonyymi00013
Muistatteko tämän Saanko Luvan ohjelman jota isännöi Taikakuu-yhtye?
https://www.is.fi/viihde/art-2000000103401.html- Anonyymi00014
Ilmeisesti vuonna 2002 tullut tuo ohjelma?
- Anonyymi00015
Nuo jaksot voisi tulla YLE Areenaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa521276Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää86986- 164917
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105854Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30843Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201762Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as25738Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks44728Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707- 25667
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu123664VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43606- 61602
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12575Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.142548- 85538
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530- 39495
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo185490sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75487