Hua Hinistä kuolleena kotiin

likainen paikka

8

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen paikka

Hua Hinhän on kylläkin tunnetusti todella vaarallinen paikka, mutta nyt oli kyse Phuketista tulevasta koneesta!!!

• Hih hih

Aivan mistä ihmeestä taas joku osasi vetää Hua Hinin siihen. Ei voi kuin nauraa.

• kotiin kiireellä

Taisi kyllästyä paikkaan sen verran, että halusi seuraavalla mahdollisella koneella pois.

• lol lol lol
        Hih hih kirjoitti:

Aivan mistä ihmeestä taas joku osasi vetää Hua Hinin siihen. Ei voi kuin nauraa.

Selvästi joku Pattayan matkaaja sekoilee heh heh

• ...

Mistä tiedät että henkilö on Hua Hinistä koska artikkelissa ei siitä mainittu sanallakaan? Luultavasti kyseessä oli joku sydänkohtaus tms sairaskohtaus. Todella ikävää! Kun tulin syyskuussa Cyproksen reissulta, samassa koneessa eräs mies sai kanssa kohtauksen ja hänet vietiin sairaalaan Antalyan kentällä missä teimme välilaskun. Tämmöistä vaan joskus tapahtuu eikä sille voi mitään. Ihmettelen vain että tuon artikkelin mukaan viimeisen 8 tunnin aikana matkustajille ei enää tarjoiltu mitään juotavaa eikä syötävää.

• Vain osanotto

Tämä valitettava tapaus ei sattunut Hua Hinistä kotiin palaavalle pojalle
        Luehan tarkemmin ennenkun alat aukoa päätäs . Lento oli suuntautunut
        Ruotsiin.
        Näin ikävästi päättyneet lomareissut onneksi aika harvinaisia.

• aika täynnä

Isä oli viime kuussa Turkissa, yksi matkaseurueesta joutui jäämään sinne sairaalaan kun muut palas Suomeen, kuoli sairaalassa ja tuotiin myöhemmin ruumiina takaisn.

Eli ei se maasta tai paikasta ole kiinni missä sitä delaa.

• santtu 1975

Aika epätodennäköistä että Hua Hinissä lomaillut henkilö olisi lentänyt Phuketin kentän, eikä Bangkokin kentän kautta. Kaikki tietysti on mahdollista, mutta mitenkään todennäköiseltä se ei vaikuta, kun uutisessakaan ei asiasta mitään mainita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8509
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4168
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3702
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3176
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2646
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2414
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2103
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe